تعبیر دیدن آلت تناسلی مرد در خواب ، معنی آلت تناسلی مرد در خواب

مطالب: رویایی درباره آلت تناسلی مرد در خواب دختر مجرد زن متاهل زن باردار عضوی بلند قد ، کوتاه قد و مرد

تعبیر دیدن آلت تناسلی مرد در خواب ، معنی آلت تناسلی مرد در خواب

اندام های تناسلی ، چه برای آقایان و چه برای خانم ها ، از جمله مواردی است که بسیاری از ما از گفتگو و گفتگو در مورد آن خجالت می کشیم و این اندام ها نه تنها برای تولید مثل ، تولید مثل و حفظ گونه ها هستند ، بلکه خداوند آنها را آفریده است. برای همه ما برای حفظ رابطه ، صمیمیت و عشق بین همسران ، و شاید بیشتر مشکلات بین همسران ، به دلیل آن رابطه است که به آن رابطه صمیمی گفته می شود ، جایی که روح خدا ، سلام و برکت باد او گفت: “من کسانی را دیده ام که یکدیگر را بهتر از ازدواج دوست داشته باشند” و منظور او در اینجا رابطه صمیمانه ای است که نشان دهنده عشق بین همسران است…….. …………………….

رویایی در مورد دیدن آلت تناسلی مرد یا مرد

  1. اگر در خواب یا رویا آلت تناسلی مرد یا آلت تناسلی مردی می بینید ، این نشان دهنده قدرت جنسی ، انرژی و باروری است.
  2. اگر آلت تناسلی مرد درست باشد ، این یک رویای بسیار مثبت برای زن و شوهر است ، اما اگر شل باشد ، این نشان دهنده شکست و تنفر جنسی است.
  3. اگر کسی در خواب به شما بگوید که آلت تناسلی شما را دیده است ، این نشان دهنده یک مسئله جنسی است که در زندگی واقعی ، به طور مستقیم یا غیرمستقیم در اطراف شما معلق است.
  4. اگر خواب دیدن آلت تناسلی خود را می بینید یا آسیب می بینید ، این نشان می دهد که در واقع تمام قدرت خود را از دست می دهید و چیز مهم مربوط به شخصیت خود را از دست می دهید.
  5. اگر می بینید که عضو شما قابل جابجایی است ، این بدان معنی است که شما در حال حاضر سعی دارید از مسئولیت ها و تعهدات خود در زندگی واقعی فرار کنید.
  6. اگر آلت تناسلی یکی از اعضای خانواده خود را در خواب یا رویا مشاهده کنید ، این نشان دهنده یک مسئله بسیار مهم است که سعی دارید از آن اجتناب کنید یا آن را نادیده بگیرید.
  7. اگر مردی در خواب آلت تناسلی مرد بسیار بزرگی ببیند ، این نشانگر تردید در ذهن او در مورد شهوت ، قدرت و توانایی های جنسی اوست.
  8. اگر زنی در خواب یا خواب آلت تناسلی مرد یا آلت تناسلی مرد ببیند ، این نشانگر تمایلات جنسی دفن شده در درون او است.
  9. و یادآوری مرد ، مردانگی او در مردم ، عزت وی یا پسرش ، و افزایش و کاهش او در آن است.
  10. اگر ببیند که او دو مرد دارد که پسری را به همراه پسرش زخمی کرده اند ، و با ذکر و ناموس خود در میان مردم ذکر شده است ، و اگر آن را با دست خود از ریشه جدا کرد یا بخشی از آن را بیرون کشید ، قرار دهید آن را به جای خود برگرداند ، سپس پسرش فوت کرد و او از جای او بهره مند شد ، و پولش رفت و سپس به نزد او برگشت……………….. ………..
  11. اگر آلت تناسلی مرد قطع شود تا زمانی که از آن مشخص شود ، این دلیل بر مرگ او یا مرگ پسرش است ، زیرا یاد او با مرگ او قطع می شود. قدرت پدربزرگش و فعالیتش و ظرفیت این دنیا
  12. شاید قطع نام او و قطع نام او و ذکر او از آن کشور یا محل و این با عدم وجود آنچه نشانگر ایمنی و خوبی است ، و هیچ دلیلی بر مرگ همراه آن نیست
  13. و نر در صورت كاهش یا افزایش یا بزرگ یا كوچك بودن ، بعد از آنكه یك انتها داشت ، تعبیر كلی از آن در كودك و فرزندان است. و اگر منشعب شد و افراد زیادی یا اندك داشت ، پس تعبیر كلی از آن به احترام او و یاد او در میان مردم است ، تا حدی كه آن ، زیرا مردم او در یاد او گسترده هستند.
  14. و ضعف مرد ، شواهدی از بیماری پسر یا نظارت وی بر Smoot Gah. اگر خواب ببیند که نر یک انسان یا حیوان را می مکد ، مکنده با ذکر صاحب نر و نام او زندگی می کند و اگر ببیند که او هرمافرودیت است ، دین او خوب است

دیدن آلت تناسلی مرد – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا