رویاهای واقعی درباره امام صادق علیه السلام

در کدام شب رویا درست است و کدام شب دروغ؟
از امام صادق علیه السلام نقل شده است: خوابهای دروغین در روز اول و در روزهای دهم و بیست و یکم اتفاق می افتد و ر visیای واقعی در روزهای ششم ، هفتم ، پانزدهم ، هجدهم و نوزدهم اتفاق می افتد. روزها.

دید خوب در روزهای 8 ، 9 ، 11 ، 12 ، 22 ، 23 و 26 ماه است.
شبهایی که روز در آنها دیر است: 4 ، 5 ، 16 ، 17 ماه.
که در شب بیان ندارد: 20 ، 25 ، 26.

که در شب دوم ، سوم و بیست و چهارم که در شب 13 و 14 ماه هیچ سود و ضرری ندارد نتیجه معکوس خواهد داشت.
صدوق رحمه الله علیه گفت:
چشم انداز واقعی در 6 ، 7 ، 23 خواهد بود.
و غیر صادقانه در: 1 ، 10 ، 13 ، 14 ، 20 ، 21 ، 25 ، 26 هستند.
که درست است اما بیان آن دیر است: 4،5،11،12،16،17.
که در روز برعکس بیان می شود: 2،3،24،28.
و بیان آن توسط خواب در روز دیده می شود: 9 ، 8 ، 11 ، 18 ، 19 ، 27.
و بیان آن در شب خوب است: 22
به نقل از کتاب راز پنهان در علوم غریب و الجفر
نوشته شده توسط شیخ محمدرضا ساک زاده ، واعظ

نشانه های دید واقعی

رویاهای واقعی همیشه به بندگان صالح می رسند ، بدین معنا که راست قامت غلام مسلمان تأثیر زیادی در راستگویی این رویا دارد ، همانطور که در صحیح مسلمان از ابو هریره رضی الله عنه نقل شده است اقتدار پیامبر صلی الله علیه و آله که فرمود: شما دروغ می گویید ، و صادق ترین شما در دید ، صادق ترین شما در گفتار است. “موارد زیر نشانه های یک دید واقعی است:

یک رویای واقعی رویایی است که صاحب خود را از اتفاقی که رخ داده یا بعداً خواهد افتاد مطلع کند و این موضوع با آنچه بیننده دیده یکسان است.

یک رویا همیشه یا فال خوب است ، یا هشداری است که اتفاق بدی خواهد افتاد.

چشم انداز به صورت واضح و روشن مشخص می شود ، به این معنی که وقایع آن مرموز و قابل درک نیستند ، همانطور که در خواب یا خودگفتاری اتفاق می افتد.

هنگامی که فرد بینایی را می بیند ، آن را به وضوح به خاطر می آورد و می تواند آن را با جزئیات بگوید و هیچ رویدادی را در آن فراموش نکند.

آیا رویا بعد از طلوع آفتاب تحقق می یابد؟

همانطور که اشاره کردیم ، رویا نمی تواند تحقق یابد ، این منبع آن از شیطان و آرزوی روح است ، اما این خواب از طرف خداوند متعال می آید و این خواب اغلب نشانه تحقق یک چیز خوب یا هشدار به وقوع چیز بد یا وقوع شر.

در مورد اینکه آیا این خواب بعد از طلوع خورشید تحقق می یابد ، یا اینکه گفتن اینکه آیا بعد از طلوع خورشید بینایی محقق می شود ، درست است ، حقیقت این است که بینایی هیچ ارتباطی با زمان ندارد ، زمان خاصی برای تحقق آن وجود ندارد ، اما برای صحت آن با توصیف خاصی مشخص شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا