تعبیر دندان در خواب دیدن دندان در خواب

تعبیر افتادن دندان ها
تفسیر کشیدن دندان
دندان در خواب ، معنی خواب توسط ابن سیرین ، تعبیر خواب

دندان های شکسته در خواب

رویای حرکت دندان ها نان
تعبیر دندان در خواب دیدن دندان در خواب

دندانها در تفسیر اهل خانه و خویشاوندی هستند ، همانطور که افراد بالایی مرد و پایین دست زن هستند ، پس سگ ارباب اهل خانه یا هر کس که مناسب او باشد ، خوب و زیبایی وجود دارد در آن یا در برابر آنها

او می بیند که در کسی که دندان را به او نسبت می دهد ، و هر کسی که می بیند دندان برای او جنبه مشابهی از آن رشد می کند ، سپس از کسانی که به او نسبت داده می شوند از افراد ذکر شده یا کسانی که جای او را می گیرند بهره مند می شود. خانه و اختلاف دندان نشانگر صرف هزینه در نفی نگرانی ها و سفیدی ، طول و کمال دندان ها ، افزایش قدرت و اعتبار است.

هرکسی در خواب دندان می بیند ، دندان برای او رشد می کند در حالی که درد می کند ، این یک ننگ است یا یک مصیبت است. و هر کس که می بیند کسی دندانهایش را بیرون می آورد ، نشان می دهد که او خویشاوندی خود را قطع می کند یا پول خود را برای دوست نداشتن خود خرج می کند. و هرکس ببیند دندانش به زمین افتاده و آن را دریافت می کند ، نشانگر این است که او با محمود برای او به دنیا آمده است یا بعضی از آن ها ، آنگاه چیزهایی را که برایش جایز نیست ، می خورد

دندانها: آنها به فرزندان ، والدین ، ​​اقوام ، مزایا ، پسران ، آشنایان ، حیوانات و همه مواردی که در آنها منفعت وجود دارد اشاره دارند.
یمن: نرها. و مایاسر: ماده ها. در مورد دندانهای آسیاب: بزرگترین کسانی که سطل دارند.
هرکسی که می بیند دندانهایش بهبود یافته یا قوی شده است ، پس اگر مجرد است ، باید ازدواج کند ، در غیر این صورت از طرف کسانی که با او آغوش گرفته اند خوشبخت خواهد بود. اما اگر سیاه شود ، یا لرزیده ، افتاده ، شکسته شود ، یا ضایعه ای بر آن نازل شده باشد ، در نتیجه کسانی که نام بردیم پریشان خواهند شد. به همین ترتیب ، اگر یکی از آنها ریشه کن شود ، می میرد ، یا کسی که نشان می دهد آن را ترک کرده است. در مورد آسیب آنها به بیمار: مرگ. شاید سقوط آنها نشان دهنده مسافر باشد ، زیرا او معاش خود را از مکانی که در آن بود از دست داد.
گردآورنده گفت: ما به تمام قسمتهای خارجی بدن اشاره کردیم ، بنابراین به قسمت داخلی آن بازگشتیم ، بنابراین من با ذکر دندانها و دندانهای آسیاب شروع کردم ، بنابراین آنچه را که صلاح بیننده است ، در نظر بگیرید. همانطور که شخصی به من گفت: دیدم که دندانهایم افتاده است ، گفتم: افرادی را که قبلاً به نفع شما بودند جدا کنید. دیگری گفت: دیدم که از دهان شخصی عبور کردم و آنچه در آن بود را برداشتم و گفتم: وارد خانه ای شدم و آنچه را در آن بود از میخ و گیره بیرون آوردم. او گفت: بله. در مورد دندان های آسیاب: یک نفر دید که دندان مولر او شکسته است ، من گفتم: چرخ شما را متوقف می کند. به همین ترتیب ، دیگری گفت ، من گفتم: پرس سنگ شما را بی اعتبار می کند. برعکس ، شخصی دید که آسیاب بادی او شکسته است ، و من گفتم: شما هیچ آسیبی ندارید. و این که ریزش دندان نشانگر بیماری است که به دلیل پرهیز از خوردن زیاد است ، و این نشانگر مسافرت است ، زیرا هنگامی که به دلیل کمبود آن از خوردن دست کشید ، مثالی برای قطع رزق و روزی فرد از آن مکان است ، که تغییر از آن را نشان می دهد.

فصل: در مورد دندانهای آسیاب ، اگر آنها را ارتش یا پسر کنیم ، در این صورت آنها درنده هستند و در مواقع ضروری منفعتی نمی رسانند. و اگر آنها را بستگان یا آشنایان خود کنیم ، دیگر هیچ خیری در آنها نیست. شاید بیماری del Dharhm. در مورد درد یکی از آنها ، ما توسط کسانی که ذکر کردیم غمگین می شویم.
گردآورنده گفت: در مورد دندانهای آسیاب آنها ، همانطور كه ​​شخصی به من گفت: دیدم كه دندانهایم دندان مولر هستند ، بنابراین گفتم: بیماری در جانوران شما اتفاق می افتد ، سپس از بین می رود. به همین ترتیب ، دیگری گفت ، من گفتم: شما حیواناتی دارید ، و به من دستور داده شده است كه آنها را بپوشم. او گفت: بله. آنها تاکنون پابرهنه هستند
بینایی دندانپزشکی – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا