تعبیر مرغ زنده در خواب ، مرغ سفید و سیاه

مرغ زنده در خواب گرفتن مرغ مرغ چربی سفید مرغ لاغر سیاه صدای مرغ در خواب مدفوع مرغ در خواب

تعبیر مرغ زنده در خواب ، مرغ سفید و سیاه

دیدن مرغ های زنده در خواب با توجه به مکان و افراد متفاوت است. اگر شخصی در خواب ببیند که مرغ می فروشد ، این به زودی نیکی و امرار معاش این شخص است. خوردن مرغ زنده گواه تغییر حالت بیننده است به امید خدا بهتر است.

هرکس در خواب مرغ زنده دیده باشد نشان می دهد که ذهن وی مشغول موضوعات مربوط به امرار معاش یا امرار معاش است و تعقیب مرغ در خواب گواه پیگیری شما برای امرار معاش است و دستگیری یا دستگیری مرغ نشانگر داشتن یک مبلغ مهمی پول ، و مرغ چربی سفید فال خوبی است و نشانگر زنی شایسته است. مرغ سیاه لاغر نشانگر زنی عقیم است و صدای مرغ در خواب قابل ستایش نیست و همچنین نشانگر خرج زیاد و فضولات مرغ است. در خواب ، کودکان یا کودکان بی سرپرست و تخم مرغ به اندازه مقدار آن تخم مرغ پول است

اگر دختری مجرد در خواب ببیند که گوشت مرغ می خورد و آن خاص و زیبا بود ، این خود شاهد شنیدن خبرهای خوب و خوشحال کننده برای این دختر است
و اگر دختری مجرد در خواب ببیند که در حال مرغ پختن است ، این دلیل برآورده شدن آرزوی عزیزی برای او در آینده بسیار نزدیک است ، و خداوند بالاتر است و از همه بهتر است.

اگر یک زن متاهل در خواب ببیند که در حال پرورش مرغ است ، این نشانه خوبی و رزق و روزی این دختر است
و اگر زن متاهلی در خواب ببیند که شوهرش در بازارها مرغ می فروشد ، این خود گواهی بر پوست بارداری به زودی برای این خانم است ، و خداوند بالاتر است و بهترین را می داند.

اگر یک زن باردار در خواب ببیند که مرغ کبابی می خورد و طعم آن خوشمزه است ، این نشانگر زایمان آسان و در دسترس است و این که او به فرمان خدا یک فرزند پسر به دنیا می آورد.
اگر زن باردار ببیند که مرغ می خرد و آنها را پرورش می دهد ، این دلیل بر نیکی و رزق و روزی است که در راه رسیدن به اوست ، و خداوند بالاتر است و از همه چیز برتر است.

اگر یک زن مطلقه در خواب ببیند که در خواب مرغ می فروشد و مردم قبول می کنند از او خرید کنند ، این دلیل است که انشا ،الله اوضاع به سمت بهتر تغییر می کند.
اگر زن مطلقه در خواب ببیند که در حال خوردن مرغ با مقدار زیادی مخلوط است ، این نشانگر بازگشت زن مطلقه به شوهر سابق خود است و خداوند بالاتر است و از همه بهتر است.

اگر مردی در خواب ببیند که از یک فروشگاه بزرگ مرغ می خورد و طعم آن خوشمزه و لذیذ است ، این دلیل موفقیت و موفقیت این شخص بیننده است.
و اگر مردی در خواب ببیند که دختری مرغ پخته شده را با برنج به او پیشنهاد می کند و آن را می خورد ، و طعم آن را متمایز و زیبا می داند ، این نشانگر معاشرت یا ازدواج با یک دختر زیبا و مذهبی است و او با او زندگی خواهد کرد او زندگی پایدار و آرامی دارد و خدا بالاتر است و بهترین را می داند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا