تعبیر پرده در خواب ، تصویری از پرده سیاه در

ما تعبیر خواب پرده پاره کردن ، رویای پوشاندن برهنگی زن ، چشم انداز پرده توسط ابن سیرین برای زنان مجرد را به شما نشان می دهیم.
تعبیر پرده در خواب ، تصویری از پرده سیاه در

در خواب ، او نشان دهنده پنهان كردن امور است ، و ممكن است نشان دهنده همراهي باشد كه اسرار را نگه مي دارد ، و همسري كه امور خود را از شخص پنهان مي كند ، او را از ديدن به ديگران محافظت خواهد كرد.

حجاب ناشناخته برای شخصی که آن را در خواب می بیند نگران کننده است و اگر در درب مغازه ای باشد ، نگرانی زندگی است. و اگر درب خانه ای باشد ، نگرانی قبل از جهان است و پرده قدیمی دوام ندارد. هرکس پرده پاره شده را ببیند خوشحال است و خوشبختی به دست می آورد و راز تاریک آن پول است.

و پوشش های درب مسجد توسط دین است. پوشش مشهوری که در خواب دیده می شود ، ضرری ندارد و فایده ای ندارد. پرده ها در مکانهای اشتباه آنها ناراحتی و غم است و در مکانهای آنها هیچ تعبیری برای آنها وجود ندارد. و هرکس پوششی را ببیند که روی در یا ورودی یا مکان شنیع نباشد ، آن اضطراب شدید و قوی است ترس ، پس از آن نتیجه او به خوب و خوب تبدیل خواهد شد ، و آنچه بزرگتر و ضعیف تر از آن قوی تر و شدیدتر است ، و آنچه نرم تر آسان تر است.

و اگر ببیند که آن پوشش بریده شده یا از بین رفته است ، نگرانی و اندوه خود را برطرف می کند. و پرده ، اگر مرد مجرد آن را ببیند ، پس با زنی ازدواج می کند که او را از گناهان ، فقر و نیاز پوشانده است ، و همین امر در مورد زن در صورت عدم داشتن شوهر نیز صدق می کند. حجاب درب منزل برای زنان نگران کننده است. کاپشن های پوشیده زودگذر هستند. کاپشن های جدید بلند است. و پرده ای که از طول پاره شد ، یک شاخه فوری است ، و تکه نان پاره شده عرض صاحب خود را پاره کرد

و تونیک های مشکی توسط شاه است. و کت سفید یا سبز محمود الکاتبا. و اگر شخص تحت تعقیب ، ترسیده ، فراری یا کسی را که به عنوان پوششی روی تخت پنهان شده ، ببیند ، این برای او پوششی است. و هرچه اولستر بیشتر باشد ، نگرانی وی ، بزرگترین و وحشتناک ترین مورد نیز بیشتر خواهد بود. و تعداد زیاد پرده در خواب گواه عدم امکان شرایط است

شاید پرده ها نشان دهنده پنهان کاری در امور باشد و آشکار کردن آنها شاهدی بر گشودگی است

چشم انداز برهنگی و برکت پوشش – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا