تعبیر ژاکت در خواب ، معنی پوشیدن ژاکت در خواب

اولستر در خواب برای یک زن باردار
تعبیر خواب درباره سیرل استرلان
تعبیر ژاکت در خواب ، معنی پوشیدن ژاکت در خواب

لباس: خانه دارای ارزش ، پول یا حقوق بازنشستگی است. در مورد خرید آن و بهره مندی از آن به صورت فردی یا گروهی ، این پول و کالاهایی است که در خواب تابستانی مرده اند و در خواب زمستانی مرده اند. در مورد گنجاندن وی از شخصی که عادت معمول او نیست ، چه زن و چه مرد ، این یک شر علیه اوست و توهینی است که او را در بر می گیرد. اگر او آن را در مکان های معروف جستجو می کرد ، معروف شد و او را در معرض دید قرار داد. و اگر او یکی از کسانی بود که آن را در مسافرتها و صحرا می پوشید ، به او پیشنهاد شد که به مکانی که قبلاً آن را می پوشید سفر کند.

الصدر: بیشتر آنها گفتند که او نگران است ، بنابراین اگر او را درب منزل ببیند ، نگرانی زنان است ، اگر او را درب مغازه ببیند ، پس از مستمری است ، اگر او درب مسجد باشد ، آنها از بدهی هستند ، و اگر در خانه ای باشد ، آنها آنها از قبل هستند جهان و پوشش خلقت زودگذر است ، و جدید طولانی است ، و آنچه که از طول پاره شده است یک تسکین فوری است ، و آنچه در عرض ، عرض صاحب آن و سیاه پرده ها از یک پادشاه شکسته شده است ، و سفید و سبز در آن است پایان خوب……………………… …………..

این همه در صورت ناشناخته بودن حجاب یا در مکان نامعلوم است. اگر معلوم است ، در تفسیر است. و بعضی از آنها گفتند که پرده ها همه روی درهایی است که دارند و با اطمینان می ترسند. و اگر شخص تحت تعقیب ، ترسیده ، فراری یا ناپدید شده را ببیند ، روبندی پوشانده است ، از این جهت از روی نام او پوششی است و او در امان است. و هرچه حجاب بزرگتر باشد ، نگرانی و اندوه او بیشتر و شدیدتر می شود

الكرماني گفت كه پرده ها كم و زياد است ، نازك و دست و پا چلفتي است ، اگر در درب منزل يا منزل يا ورودي يا خروجي ديده شود ، اين امر نگراني شديد و شديد مالك آن است و از طرف وي مخرب است ، ضعف و کوچکی ، زیرا در اضطراب آسان تر و ضعیف تر است. رنگ آن اگر یکی از رنگهایی باشد که برای قدرت آن در نگرانی و ترس مطلوب است ، همانطور که توصیف کردید ، از شر سود نمی برد. و هیچ عیبی در آن نیست ، بلکه شما او را با ایمنی مجازات کردید

و اگر پرده هایی در درب منزل بزرگ یا در بازار بزرگ یا چیزی شبیه به آن وجود داشته باشد ، اضطراب و ترس در تعبیر آن قویتر و وحشتناک تر هستند. و آنچه از پرده هایی دیده می شود كه در مورد هیچ كدام از راههای ورود و ورود اظهارنظر نكرده است ، در آنچه توصیف كرده اند آسانتر از وضعیت آنها و دورتر از وقوع تفسیر است. به همین ترتیب ، آنچه پاره شده ، کنده ، ریخته می شود یا طلا دیده می شود ، کسی را که اضطراب و ترس دارد آزاد می کند. و مجهول در تفسیر قویتر و بیشترین است. و اما آنچه از پرده ها در جاهای معروف آن معلوم است ، در بیداری همین است ، و این ضرری ندارد و سود نمی برد تا اینکه ناشناخته شود ، که در هنگام بیداری نمی دانست.

چشم انداز برهنگی و برکت پوشش – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا