تعبیر ابرها در خواب – دید ابرها در خواب

دید ابرها
ابرها در خواب ، تعبیر خواب ، به معنای خواب توسط ابن سیرین
ابرها را ببین
قدم زدن در بالای ابرها
تعبیر ابرها در خواب دیدن ابرها در خواب

تعبیر ابرها در خواب

* – ابر در خواب بیانگر اسلامی است كه در آن زندگی مردم و نجات آنها وجود دارد و این موجب رحمت خدا برای حمل آبی است كه در آن زندگی آفرینش است. شاید ابرها نشانگر دانش ، فقه ، خرد و سخنوری به دلیل مهربانی که در آنها وجود دارد. این ممکن است نشان دهنده شترهای مقاوم در برابر آنچه در آب رشد می کند ، مانند غذا و پارچه ، و ممکن است کشتی هایی را نشان دهد که در آب به غیر از خشکی یا آسمان در حال دویدن آب هستند و ممکن است بارداری را نشان دهد از زنان ، و ممکن است باران را نشان دهد زیرا علت آن است ، و ممکن است علائم سلطان و عذاب و دستورات او را نشان دهد اگر سیاه باشد یا صاعقه یا سنگ با خود داشته باشد.

* – (و هر که ببیند) در خانه خود ابرهایی می بیند یا در اتاقش بر او فرود می آید ، اگر کافر باشد ، اسلام را می پذیرد ، یا اگر مومن باشد ، برکت و قضاوت می کند ، یا اگر زن تمایل دارد همسرش باردار می شود ، یا اگر هر كدام از اینها را دارد ، شترها یا كشتی اش جلو می آیند. اگر دید كه بالای ابرها سوار می شود یا می بیند اگر مجرد است یا مسافرت می رود یا سفر حج می كند اگر امید است در غیر این صورت به شهرت برسد با یك زن صالح ازدواج كنید در صورت درخواست آن دانش و خرد ، در غیر این صورت او نظامی یا شرکتی را رهبری می کند یا اگر شایسته باشد در کوهستان پیش می رود ، در غیر این صورت سلطان او را یکی از حیوانات شریف تربیت می کند اگر یکی از کسانی باشد که به او پناه می برد و او مردی بود در غیر این صورت او را به نجیب رسول فرستاد ، و اگر دید ابرهای پی در پی به وضوح می آیند و مردم منتظر آب هستند و از ابرهای آب بود که هیچ مدرکی برای عذاب وجود ندارد ، او آن طرف را ارائه داد که مردم انتظار دارند و منتظرند زیرا از شاهزاده ای که می آید یا گروهان می آیند یا سربازان به همان اندازه که کاروان ها وارد می شوند و اگر ببیند که آن به زمین افتاده یا بر روی خانه ها یا در جریب ها یا درختان و گیاهان افتاده است ، باران سیل آسا ، ملخ ، گربه یا پرنده ، حتی اگر در آن چیزی وجود داشته باشد که نشانگر نگرانی و نفرت باشد ، مانند سموم ، باد شدید ، آتش ، سنگ ، مار و عقرب ، پس این حمله ای است که به آنها وارد می شود و آنها را در مکان های خود قرار می دهد ، یا شرکت کاروانی که وارد عزاداری اکثر آنها می شود [ص 301] وی در سفر آنها درگذشت ، یا به دلیل تحمیل حاكم به آنها ، یا ملخ یا مضراتی كه به گیاهان و معیشت آنها آسیب می رساند ، یا فرقه ها و بدعت هایی كه در ظاهر آنها گسترش می یافت و بر سر آنها اعلام می شد ، به بدهی افتاد.

* – (و هر که در خواب ببیند) که با ابرها مخلوط شود ، سپس با مردی از این افراد که ما توصیف کردیم مخلوط می شود. اگر ابرها را بخورد ، از مردی با پول یا خرد حلال سود می برد و اگر آن را جمع کند ، او از مردی مانند او خرد می یابد ، پس مالکیت او به خرد و مالکیت می رسد. اگر با او مخلوط شود و چیزی از او حمل نکند ، با دانشمندان مخلوط می شود و از دانش آنها چیزی استفاده نمی کند. اگر سوار شود ابرها ، پس امر او در حکمت او بالا و بالا می رود. اگر ببیند که پسرش از ابر است ، پس دنیای او از خرد است. اگر ببیند که جهان او از ابر است ، پدربزرگ و تلاش او از روی خرد است. اگر ببیند که اسلحه اش از ابر است ، پس او یک انسان حج است و اگر لیاقتش را ندارد ، این برای پسر یا رئیس او ، نام او یا همتای او است ، و اگر ابرها سیاه است ، پس او خرد همراه با سیاهی ، جوانمردی و شادی است ، و اگر با ابرها قلعه ای وجود داشته باشد ، از یک مرد خردمند و نیرومند وحشت پیدا می کند ، و اگر ببیند که او خانه ای را بر روی ابرها ساخته است ، جهانی شرافتمند ، حلال با خرد و والای خود. اگر کاخی بر ابرها بنا کند ، با گناه از گناهان پرهیز می کند ، از چیزهای خوبی که با حکمت و کمبودها در بهشت ​​تعلیم می دهد بهره می برد و از آنها بهره می برد و اگر این را ببیند در دست او ابرهایی وجود دارد که از آن باران می بارد ، سپس او به دست خواهد آورد و خرد بر زبان او جاری خواهد شد. آداب و رسوم از ماده جهان و ابرها ، سپس اگر باران نباشد ، اگر او یکی از منتسبین به دولت باشد ، پس او بی انصاف و ناعادلانه نیست. و ابرها حاکم هستند ، آنها بر مردم ترجیح دارند ، و مردم هیچ دستی بر آنها ندارند اگر ابرى بلند شود كه در آن صاعقه و صاعقه برافراشته شود ، سلطانى باشكوه به نظر حقيقت را تهديد مي كند ، پس هر كس ببيند كه از ابرهاى آسمان مردى را شنيد ، به خواست خداى متعال به او سفر زيارت داده خواهد شد.

* – (و هر که دید) ابرهایی از آسمان فرود می آیند و در آن منبسط می شوند و به طور کلی باران می بارد ، سپس امام در آن مکان یک حاکم عادل وارد می کند. اگر ابرها سیاه باشند ، باران می بارد ، پس حاکم است فقط ، و اگر سفید باشد ، باران می بارد ، پس او یک حاکم عادل و مبارک است. و گفته شد که اگر در زمان خود ابرها را دید ، پس او به خیر ، برکت ، لطف و پول دست می یابد. اگر ابرها را ببیند در زمان و زمان خود باران می بارد ، سپس خداوند رزق و روزی را در آن شهر گسترش می دهد. اگر آنها در خشکسالی باشند ، آنها را گسترش می دهد و آنها را از آن خارج می کند. اگر ابرهای سیاه را بدون باران ببیند ، منفعت می برد و شاید این یک نشانه سرد یا غم شدید. غیر از آن زمان ، مردم آن شهر یا منطقه به مصیبت ، گرفتاری یا بیماری دچار شده اند. اگر ابر را ببیند که از زمین به آسمان برخاسته و کشوری را سایه زده است ، پس این نشان دهنده خوبی و برکت است. اگر بیننده بخواهد سفر کند ، این برای او کامل است و صدمه ای نمی بیند ، و اگر خوشحال نباشد ، در آنچه به دنبال لذت است به مقصد می رسد. و اگر به فرمان یک قوم با مردم بجنگد سلطان ، آنها را برنده خواهد شد ، و اگر ابرهای تاریک را ببیند ، آنها را با اضطراب و تاریکی غرق خواهد کرد ، و همه امور آنها به او بسته شده است ، و ابرهای سفید در خواب شاهدی برای عمل است ، و ابرهایی که یک شخص می بیند که گویی از زمین به آسمان برمی خیزد نشان دهنده سفر است ، و برای کسی که در سفر بوده نشان می دهد که از سفر خود برگشته است و ظهور چیزهای آسمانی را نشان می دهد. ابرهای قرمز نشانگر بیکاری ، ابرهای تاریک نشان دهنده تاریکی و ابرهای سیاه نشانگر سرمای شدید یا اندوه است.شاید ابرهای قرمز نشانگر ورود سربازان به آن کشور ، عزم راسخ و دسیسه باشد.

* – (و هرکس در خواب ببیند) که چیزی از ابرها برداشته است ، پس از آن چیزی بزرگ یا زیاد شخم ، کاشت و هدر رفتن تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

* – (و هرکس در خواب ببیند) که ابرها را سوار شده یا بر روی آنها راه رفته است ، پس او به همه خردمندی پی می برد.

* – (و هرکس ببیند) که ابرها در خواب او را ملاقات کردند ، این عمل نیک ، عدالت ، بشارت و تسکین از همه نگرانی های آنها است.

* – (و هر که بیند) ابرهای خورشید را می پوشاند ، پس پادشاه بیمار ، مظلوم یا منزوی از اختیارات خود است. جعفر الصدیق رضوان الله تعالی فرجه الشریف گفت: “هر که ببیند پیراهن اوست از ابرها ، سپس او را نعمت خداوند پوشانده است ، و ابرها نشان دهنده از بین رفتن نگرانی ها و پریشانی است. ” [ص 302] ترس و تجلی عزت ، زیرا این همان چیزی است که در هنگام بارندگی برای نگهبان ظاهر می شود ، و پیامبران از گرما محافظت می کنند ، و شاید ابرها نشانگر صمیمیت به دلیل گفتن حق تعالی است: {آیا شما ندیدید که خداوند ابرها را به حرکت در می آورد و سپس به آنها می پیوندد؟}

هر کسی در خواب ببیند که چیزی از ابرها برداشته است ، به این معنی است که از خرد یا شخم زیاد و ضرر زیادی بهره مند خواهد شد ، و هر کس که ببیند سوار بر ابرها است ، همه خرد را می فهمد و ازدواج می کند یا سوار کشتی می شود ، اگر او به سفری امید داشته باشد ، و هر كه تكه ای ابر بر سر خود ببیند ، برای او بزرگواری خواهد یافت ، و هر كه ابرى را ببیند كه به او سلام كند ، در امان است. و عدالت ، بشارت و آسودگى از هر تیرهى و اگر او شایسته چنین کاری نباشد ، مجازات و عذابی است که بر او نازل خواهد شد.

هرکس ابری را ببیند که در آن آسانی برای دنیا وجود داشته باشد ، پس این رحمت است. بنابراین هرکس از آن چیزی بدست آورد ، تا آن حد از آن تسکین و رحمت رنج خواهد برد. شاید ابرها اگر سیاه شوند ، نشانگر یک موضوع قابل اعتراض است یا اعتراض حاكم. اگر رعد و برق یا رعد و برق با ابرها وجود داشته باشد ، بینایی را شتاب می بخشد تا باور كند. و هر كه ببیند در سایه است ابرها در آن سال خوب و بركت یافت شدند ، و هر كه آن را دید ابرها تمام جهان را پوشانده و در آن باران نیامده است

هر کسی که خواب ببیند ابرها خورشید را بپوشانند ، پادشاه در حال مرگ ، تسخیر یا جدا کردن بیماری ها ، گرسنگی یا تخلیه هایی است که بر آنها نازل خواهد شد. اگر باران عسل یا شیر یا مانند آن ببارد ، خوب است مانند زمین ، غنیمت ، و حسن نیت ، و اگر باران خاک یا شن باشد ، خوب است ، مگر اینکه غالباً نباشد. و اگر بر روی مگس ها ، عقرب ها ، یا مارها یا مانند آن باران ببارد ، پس هیچ چیز در آن خوب نیست ، به ویژه و به طور کلی ، و این عذابی است که مردم آن مکان را آزار می دهد. با باران و وضو گرفتن با آن ، زیرا این در دین و امور دنیوی او صالح است

هرکس در خواب ببیند که از آب باران می نوشد ، اگر صاف باشد ، کار خوبی انجام می دهد ، و اگر لجبازی کند ، به همان اندازه که نوشیده است بیمار خواهد بود و اگر یک بیمار ببیند که باران مکرر باران می آید ، او بهبود می یابد و اگر باران شدید ببیند ، در آن بیماری نابود خواهد شد.

تعبیر ابرها در خواب

  1. دیدن ورود ابر به خانه یا اتاق آن نشانگر دانش ، خرد و دانش یا میزبانی از عالم یا انسان عاقل است
  2. برای ازدواج لیسانس.
  3. برای یک مرد متاهل ، همسرش باردار است.
  4. برای بازرگان ، این افزایش تجارت وی است.
  5. دیدن ابرها در جو طوفانی نشانگر اضطراب و فشار است.
  6. دیدن ابرهای ضخیم موانع پیش روی آینده شما را نشان می دهد.
  7. دیدن ابر سیاه نشانه این است که علی رغم شکست ، اعتماد به نفس خود را از دست نخواهید داد
  8. دیدن نزول ابرها بر روی شخص ، نشانه آن است که آنچه رویابین منتظر آن است ، یا رحمت ، شادی و خوبی رخ خواهد داد.
  9. دیدن سواری بالای ابرها بیانگر ازدواج است.
  10. دیدن سواری بالای ابرها نشانه سفر است.
  11. دیدن ساختن خانه در ابرها نشانه خوبی ، دانش و شهرت در بین مردم است.
  12. دیدن ابر بر روی سر نشانه بزرگداشت ، بزرگواری و اجرای دستور بر اساس اندازه ابر است.
  13. دیدن ابر در حال عبور از بالای سر نشانه همراهی با شخصی قابل اعتماد و قابل اعتماد است و به خواسته خود می رسد.
  14. دیدن کنترل و مدیریت ابرها بیانگر همراهی علما و حکما است.
  15. رویایی که گویی ابرها آن را می پوشانند ، نشان دهنده یک سال بارور و برکات بسیاری است.
  16. دیدن پوشیدن ابر به شکل لباس نشان دهنده دانش فراوان است.
  17. دیدن ابرهای پرپشت و بدون باران خوب نیست.
  18. دیدن ابرهای سیاه خوب نیست.
  19. دیدن ریزش ابرها روی زمین اتفاقاتی است که در آن مکان ها رخ می دهد ، چه از طبیعت و چه از انسان.
  20. دیدن ابرهایی که خورشید را پوشانده اند نشانگر مرگ پادشاه یا برکناری وی است

تعبیر دیدن ابرها – YouTube
https://www.youtube.com/watch؟v=X6x2YgQYAIo

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا