تعبیر انگور در خواب برای یک زن متاهل

دیدن خوردن انگور در خواب برای یک زن متاهل ، باردار یا مطلقه و برای یک دختر مجرد ، اعم از دادن انگور سیاه ، قرمز ، سبز چیده شده از درخت انگور شیرین یا ترش به ابن سیرین ، نبولسی ، امام صادق و غیره

تعبیر انگور در خواب برای یک زن متاهل

انگور در خواب اغلب رویای ستودنی است و ممکن است گاهی ناخوشایند باشد ، زیرا بینایی بسته به موقعیت فرد متفاوت است و از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

در مورد یک زن متاهل ، اگر انگور در خواب انگور ببیند و آن را نخورد ، در روابط زناشویی خود بیچاره خواهد شد ، اما صبر خواهد کرد و به خاطر آن پاداش مهربانی می گیرد.
اما اگر انگور سیاه بخورد ، بر خانواده حکومت می کند و شوهرش از او اطاعت می کند
و انگورهای سبز در خواب زن متاهل رزق و روزی است ، قرمز عشق شوهر به او است و سفید نشانگر بارداری او است

اگر یک زن متاهل در خواب ببیند که شوهرش انگور می فروشد و مردم از او خرید می کنند ، این نشانه خوشبختی و ثبات در زندگی این همسر است.
اگر یک زن متاهل در خواب ببیند که در زمین وسیعی انگور می کارد و در آن آب وجود دارد ، این نشان می دهد که او به زودی با یک فرزند پسر باردار می شود و خداوند بالاتر است و از همه بهتر است.

اگر دختری تنها در خواب ببیند که انگور قرمز می خرد و به وفور از آنها غذا می خورد و طعم آن خوشمزه است ، این خود شاهد برآورده شدن آرزویی است که مدتهاست داشته است.

اگر یک زن باردار در خواب ببیند که انگور سبز می خورد و طعم آن تلخ است ، این نشانگر زایمان مشکل است و این زن یک پسر پسر به دنیا می آورد. اگر زن باردار در خواب ببیند که زرد می خرد انگور می خورد و از آنها می خورد و طعم مطبوعی دارد ، این گواه زایمان آسان و طبیعی است و این زن او یک دختر مونث بسیار زیبا به دنیا می آورد و خدا بالاتر است و بهترین را می داند.

اگر زنی مطلقه در خواب ببیند که انگور می خرد و بین بچه ها توزیع می کند ، این به زودی برای این خانم نشانه خوبی و رزق و روزی است.
اگر یک زن مطلقه در خواب ببیند که به روشی غیر طبیعی انگور می خورد ، این نشان می دهد که او به زودی با شخصی با شخصیت خوب و خوب ازدواج می کند و با او در صلح و ثبات زندگی می کند ، و خدا است بالاتر و بهتر می داند.

اگر مردی در خواب ببیند كه انگور می فروشد و فاسد و فاقد اعتبار است و مردم قبول می كنند كه از او خرید كنند ، این دلیل است كه این شخصی كه می بیند از راه غیرقانونی درآمد کسب می كند و اگر مردی در در خواب ببینید که او انگور را برداشت می کند ، پس این به زودی برای این فرد خوب و رزق و روزی است. بالاتر و من می دانم

تعبیر خوردن انگور در خواب – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا