تعبیر قنداق در خواب

دیدن قنداق در خواب برای یک دختر مجرد ، برای یک زن متاهل ، برای یک زن باردار ، برای یک زن مطلقه ، چه کودک تازه متولد شده را ببندید یا بپیچید ، چه دختر باشد چه پسر ، برای ابن سیرین و نابولسی و بیشتر

تعبیر قنداق در خواب

تعبیر قنداق در خواب

یک قنداق در خواب نشانگر دیدن کودک برای یک زن باردار است ، و این ممکن است نشان دهنده ظلم به دشمن باشد ، و او ممکن است مجیر را برای شکستن احتمالی هشدار دهد زیرا او دارای روغن و لنگر است ، و آن را برای سفت شدن حساب می کند.

هرکس ببیند همسرش گره خورده و او را شل کرده است ، پس او را طلاق می دهد و قنداقه نه برای ماندن و نه برای بیمار و نه برای مسافر و قربانی ستودنی نیست.

اگر یک زن باردار خواب قنداق کردن لباس را ببیند ، این نشان می دهد که او یک پسر به دنیا خواهد آورد

اگر شخصی خواب قنداق کردن لباس را ببیند ، این نشان دهنده اتفاقات بد مسافر و بیمار است

هرکس در خواب ببیند که او را در یک قنداق حمل می کنند ، پس از آن به چهار روش تفسیر می شود: از دست دادن پول ، زندان ، بیماری و از دست دادن دلیل.

و گفته شد که هر که دید کودک کوچکی را حمل می کند ، پس بهتر از آن است که کودک کوچکی را حمل می کند ، یا گفته شد که هر که آن را دید ، اگر بیمار بود ، از خواب بیدار شد ، و اگر بود نگران بود ، خدا نگرانی او را برطرف می کند ، و اگر زندانی شد ، خدا او را آزاد کرد.

همانطور که برای فاشیا ، آن را پیشگیری می کند. گفته شد که او رول های پای خود را رول می کند ، حرکت می کند.
و هر كه ديد: كه آن را در حالي كه قصد سفر داشت آن را مي پيچيد ، اگر اين بسته بندي بر روي ساق و اصل آن بود ، اين دنيا را ترك مي كرد.

و هر که دید: سیم پیچ قرار داده شده است ، آنها با پول تعبیر می شوند ، مخصوصاً اگر آنها را پس انداز کرده باشد.

تعبیر لباس سفید در خواب – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا