تعبیر مکیدن در خواب رویایی در مورد لیسیدن در خواب

لیسیدن و مکیدن از گردن ، بدن ، لب های دهان ، سینه و سینه برای یک دختر مجرد ، برای یک زن متاهل ، برای یک زن باردار ، مکیدن برای آلت تناسلی مرد ، ولو ، غذا و بستنی برای ابن سیرین ، برای یک یک جوان مجرد ، برای یک مرد متاهل و موارد دیگر.

تعبیر لیسیدن و مکیدن در خواب

  1. لیسیدن در خواب ، رزق و روزی کمی است که از ذات آنچه در خواب لیسیده است ، است
  2. هرکسی در خواب ببیند انگشتهایش را می لیسد ، آن وقت کمی خوب خواهد شد
  3. هرکس در خواب ببیند که مردم زبان او را می لیسند ، این نشان می دهد که آنها از دانش او بهره مند می شوند
  4. مکیدن پول می گیرد ، برای مکیدن سینه هایش از همسرش پول می گیرد
  5. هرکس ببیند که نر یک انسان یا حیوان را می مکد ، مکنده با ذکر صاحب نر و نام او زندگی می کند (منظور صاحب خواب است با مراقبت و حمایت فرد آلت تناسلی مرد) و اگر این را ببیند آلت تناسلی ختنه شده (به معنای پاک شده) دین او خوب است
  6. هرکس در خواب ببیند شخصی آن را می مکد ، پس از او پول می گیرد
  7. اگر بینی خود را بمکد ، از جیب خود پول می گیرد
  8. و مکیدن مرد شوهر نشانگر تسلیم مادر و پدر در برابر خواسته ها و گرایش های فرزندان آنها است
  9. هرکس ببیند که آلت تناسلی مرد را در خواب می مکد ، پس از آن به راحتی ، ثروت اندک و یک مرد بیکار دست می یابد
  10. اگر کسی ببیند که واژن زن را می مکد یا از آن می مکد ، این نشان می دهد که در این دنیا واژن به دست می آورد ، اما ضعیف است.
  11. و اگر ران خود را بمکد ، از قبیله خود پول می گیرد
  12. دیدن مکیدن واژن زن ، نشانگر خوب بودن و آسودگی خاطر است
  13. مکیدن گردن به معنای از دست دادن یا خرج کردن شخصی برای این کار است
  14. مکیدن شیر یک یا دو مکیدن یا سه ، بیننده فطره نماز می خواند ، روزه می گیرد و زکات می پردازد
  15. مکیدن اگر روی لب شخصی باشد که شخصی او را دوست دارد ، در خواب و بیداری خوب است و اگر در مکانی باشد که برای او مناسب نباشد ، قدردانی نمی شود.
  16. شخصی که در خواب می بیند میله های چوب نیشکر را می مکد ، بینایی او نشان می دهد که فرد بیننده خواب خود را در موقعیتی قرار داده است که مجبور می شود بسیاری از کلمات نامعقول را بیان کند و آن را بین مردم پخش کند.
  17. مکیدن شکلات در خواب به معنای رزق و روزی از طرف خداوند متعال و بدون خستگی است
  18. و اما در مورد مکیدن نی و آنچه خورده می شود ، این کار به سرعت انجام کاری غیرممکن است
  19. شخصی در حال مکیدن شیر از پستان یک زن است ، گویی که او را در خواب می داند ، اما او هرگز در زندگی واقعی خود این زن را ندیده است ، به این معنی است که او با یک مشکل سلامتی و بیماری دشوار زندگی خواهد کرد
  20. هرکسی که بخواهد چیزی را مکش کند اما موفق به انجام آن نشود ، این بدان معناست که او می خواهد مبلغی بدست آورد ، اما نمی تواند و بدون هیچ منفعتی باعث خستگی جسمی و تخلیه انرژی برای خود خواهد شد.
  21. کونیلینگوس در خواب به یک روش توضیح داده نمی شود ، زیرا این بینش با توجه به مردم و مکانی که شما آن را می بینید تفسیر می شود ، اما تفسیر این بینش به معنای عام دلالت بر خوب بودن ندارد ، زیرا این نشان می دهد که صاحب چشم انداز اشتباهاتی دارد که امور ، سلامتی ، خوشبختی ، پول و ملکه او را خراب می کند
  22. لیسیدن عسل به معنای این است که معیشت بیننده افزایش می یابد ، پول او افزایش می یابد ، تمام مشکلات مالی او حل می شود و زندگی اجتماعی او تحت تأثیر مثبت قرار می گیرد.
  23. لیسیدن پا به این معناست که اعتبار بیننده در جامعه هوس می شود و او سهل انگاری می کند که باعث توهین به وی می شود و به همین دلیل در نظر مردم کوچکتر می شود و مرتکب اشتباهاتی می شود که مردم به خاطر آنها سرزنش می کنند.
  24. لیسیدن انگشتان به معنای آن است که بینایی به تاریکی و باریک سقوط می کند و در تاریکی می ماند و روزی فرا می رسد که او به دیگران احتیاج خواهد داشت و روزهای سختی او را سپری می کند و او مجبور خواهد شد بدون پول و بدون غذا زندگی کند و برخی از بدبختی ها و اتفاقات بد رخ می دهد که شما ارزش چیزها را می دانید
  25. احساس نمک این بینش نشانگر خوشبختی و لذت در زندگی اوست ، برای اینکه صاحب چشم انداز در زندگی خود شاد باشد ، کارهای مختلفی را امتحان می کند و کارهایی را انجام می دهد که قبلاً نمی دانست.
  26. حس بستنی ، تجارت و زندگی بیننده همان راهی را که می خواست پیش می رود و به دلیل سود دائمی که به دست می آورد ، در داخل ثروتمندان ، نعمت و لذت خواهد بود و دچار پریشانی نمی شود و او در سختی ها زندگی نخواهد کرد ، و از هیچ چیز محروم نخواهد ماند ، و او توانایی بالایی خواهد داشت
  27. و هرکس ببیند که شیر او را لیس می زند و او را نوازش می کند ، این نشانگر تعمق و نزدیکی او با شخص مسئولی است و سخنان او شنیده می شود و از او نیکی می برد و از او بهره می برد و برکت می افزاید.
  28. و لیس چیز خوبی که برای صاحب خواب محبوب است ، به دست آوردن چیزی گران و گرانبها یا با ارزش است
  29. لیسیدن آب یا شیر و مواردی از این دست ، نشانگر تأمین معاش و درآمد آسان بدون خستگی است
  30. اگر ببینید سگ صورت شما را لیس می زند ، یکی از صاحبان سرمایه می شوید
  31. و اگر سگ سیاه شانه شما را لیس زد ، این تعبیر خیانت به کودکان است
  32. و هرکس در خواب ببیند انگشتانش را لیس می زند ، پس از آن به دو صورت تعبیر می شود ، یا خالی بودن مدت او یا خالی بودن تأمین او از آن مکان
  33. لیسیدن عسل در خواب و نوشیدن آن شاهدی بر بهبودی بیمار است
  34. و هرکس در خواب ببیند که دارد عسلی که از آسمان پایین می آید را لیس می زند ، با هر لیسیدن یک سوره از قرآن کریم می آموزد ، و هر که از کاسه ای عسل لیس بزند ، ازدواج می کند
  35. لیسیدن یک آبنبات چوبی در خواب بیانگر شگفتی ، تجربه و ماجراهای جدید است زیرا نشان دهنده تمایل ، احساسات و جنبه های دلپذیر زندگی است. از طرف دیگر ، رویا به معنای نیاز شما برای احتیاط در برخی از روابط یا موقعیت ها است.
  36. هرکس در خواب ببیند که دیگری از پستان خود شیر می دهد و او را می شناسد ، هیچ فایده ای برای هر دو ندارد. یا اگر او را نشناسد ، بلایی است که به تنهایی برای او اتفاق خواهد افتاد ، یا توسط اقدام یک غریبه
  37. هرکس ببیند که توسط زنی به او شیر می دهد ، در این صورت بیمار می شود ، یا دچار غم و نگرانی می شود ، یا زندانی شدن یکی از آنها را تحمل می کند ، یا زندگی در زندگی او هر دو را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
  38. اگر زنی ببیند که از پستان خود به شخصی شیر می دهد ، این ناراحتی ، هذیان و بیماری است و اگر کسی به مردی که می شناسد شیر می دهد ، به همان اندازه که به او شیر داده ، از زور و اجبار از او پول می گیرد.
  39. اما اگر او به كودكی شیر می دهد ، این امر پریشانی در زندگی ، فقر یا غم و اندوه است ، و اگر شیری است كه او شیر می دهد ، این ارثی از دخترش است ، یعنی مرگ دخترش.
  40. هرکس در خواب ببیند که از مادرش شیر می گیرد ، این افتخاری برای او و دستیابی به اعتبار و منزلت او در بین مردم یا والایی در کار اوست.
  41. در مورد شیردهی هر زن باردار یا متاهل یا دختر مجردی که می بیند از مرد شیرده است ، هیچ فایده ای ندارد زیرا این امر به ضرر فقر و اضطراب یا بیماری شدید و نیاز است.
  42. با شیر دادن به یک زن از پستان یک زن ، برخی از آنها می گویند که این یک تسکین فوری و آسانی در زندگی است ، و دیگران آن را به عنوان مذموم که حاوی فقر و وسوسه از زبان زنان است ، تفسیر می کنند.
  43. اگر فرد بیمار در خواب به شیر مادر برسد ، این امر برای او از بیماری اش دوا می شود و اگر پستان بسیار بزرگ باشد و از آن به او شیر داده شود ، این مرگ ناشی از بیماری اوست. اما در مورد شیردهی او از پستان. از یک مرد ، نشان دهنده شدت بیماری است.
  44. هر کس از مردان ببیند که در حال طواف گروهی از زنان است و از آنها یا بیش از یکی از زنان به او شیر می دهد و سینه های آنها را می مکد ، پس او مردی است که عاشق لواط است یا در آن گرفتار خواهد شد.
  45. اگر مردی در خواب ببیند یا زنی ببیند که از آلت تناسلی مرد به او شیر می دهد ، این امر برای هر دو نفر خوب است ، همچنین او یک باره و از برآورده شدن نیازها و خواسته ها یا بخشی از آنها راضی است.
  46. هرکس فکر کند از حیواناتی که گوشت آن مجاز به خوردن گوشت است ، با شیر مادر تغذیه می شود ، این بدان معنی است که او پول ، رزق و دارایی به دست می آورد.
  47. و اما کسی که حیوان حلالی را شکار کرده و از آن شیر گرفته است ، آنگاه دنیا برای او آزاد می شود و پس از مدتی به دوره قبلی خود بازمی گردد.
  48. هرکس ببیند که توسط شخص یا حیوانی به او شیر می دهد و آن را به عنوان مایعی نرم می بیند ، چه طعم و مزه برای او دوست داشته شود و چه بدش بیاید ، پس گرفتن پول او به همان اندازه است که طعم آن را دوست دارد.
  49. اگر او از طعم و مزه بدش بیاید ، پول کمی است ، اما اگر مایعی که از پستان خارج می شود بسیار چسبناک یا تقریباً جامد است ، این فقر و محرومیت است و گفته می شود که منفعت آن تا زمانی است که از پستان حرکت نمی کند یا روح دارد.
  50. اگر کسی که شیر می دهد ، بینایی را که شیر می دهد دوست داشته باشد ، این برای او فایده است یا تولد فرزند صالحی ، و اگر او را دوست نداشته باشد ، این یک بلا یا غم است ، و اگر فرزندی را به دنیا آورد. ، او صالح و صالح نخواهد بود.

تعبیر لیسیدن در خواب

(لیسیدن) آب یا شیر و مانند آن ، نشانگر کندی یا کسب درآمد آسان است و شاید لیسیدن عطر نشانگر زالوی گرانبها جواهرات یا آنچه به شخص متصل است ، باشد.

تعبیر مکیدن در خواب رویایی در مورد لیسیدن در خواب

تعبیر مکیدن آلت تناسلی مرد و آلت تناسلی مرد در خواب – YouTube

تعبیر مکیدن پستان و لیسیدن سینه در خواب – YouTube

تعبیر مکیدن ولو و لیس زدن اندام زن در خواب – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا