تعبیر بوسیدن پا در خواب رویایی درباره بوسیدن کف پا و پا در خواب

هنگامی که می بینید پای شخصی را که می شناسید ببوسید ، یا پای پدر یا مادر زنده یا مرده هر دو را برای زن باردار ، زن متاهل و دختر می بوسید
بوسیدن

تعبیر بوسیدن مرده در خواب

تعبیر خواب درباره بوسیدن مردگان

تعبیر خواب درباره بوسیدن سر مردگان

تعبیر بوسیدن پا در خواب رویایی درباره بوسیدن کف پا و پا در خواب

تعبیر بوسیدن پا در خواب توسط ابن سیرین

ابن سیرین می گوید اگر شخصی در خواب ببیند كه پای مرد دیگری را می بوسد ، این نشان می دهد كه وی با این شخص وارد مشاركت می شود و بین آنها مبادله منفعت اتفاق می افتد ، اما اگر مرد در خواب ببیند این که او پای دختری را که دوست دارد می بوسد ، این نشان می دهد که این شخص در یک مصیبت بزرگ سقوط می کند ، یا اینکه این شخص عملی را انجام می دهد که باعث تحقیر شدید او می شود.

اما اگر مردی در خواب ببیند که پای زنی را با شهوت زیاد می بوسد و او زن او نیست ، این نشان می دهد که این فرد در یک بدحجابی بزرگ افتاده است ، اما اگر ببیند که زندانی شده است و پای نگهبان ، این نشان دهنده نجات از یک مشکل بزرگ و تسکین پس از پریشانی است.
تعبیر بوسیدن پا در خواب توسط ابن شاهین

ابن شاهین می گوید اگر مردی در خواب ببیند كه پای مادر یا پدرش را می بوسد ، این نشان می دهد كه این شخص نسبت به آنها صالح است و خرج آنها می كند و آنها در دنیا و آخرت از او راضی هستند ، اما اگر ببیند که پاهای پدر و مادر متوفی خود را می بوسد ، این نشانگر نیاز آنها به صدقه است ، اما اگر ببیند پدر یا مادرش کسی است که پاهای او را می پذیرد ، این نشانگر عصبانیت آنها از او است و از او راضی نیستند.

اگر شخصی ببیند که پای شخصی را که نمی شناسد می بوسد ، این نشان دهنده شنیدن چیزی است که او را بسیار ناراحت می کند یا پول زیادی را از دست می دهد ، اما اگر او را بشناسد ، این نشانگر خوبی است ، اما بعد از فروتنی حاصل می شود از کسی که چیزی را می بیند
تعبیر بوسیدن پا در خواب توسط نابولسی

النابلسی می گوید ، اگر مردی در خواب ببیند که دارد پا یا دست زنی را که برای او غریبه است می بوسد ، این دید برای یک خواب بیننده هشداری است برای سقوط در اعمال ممنوع ، اما اگر ببیند این که او در هنگام کار پای مدیر خود را می بوسد ، این نشان دهنده تمایل به فریب او برای دستیابی به آرزو یا دستیابی به یک موقعیت عالی است.

اما اگر مردی در خواب ببیند که دست یا پای همسرش را می بوسد ، این نشانگر خوشبختی و خوبی های زیادی بین آنهاست ، اما اگر ببیند همسرش کسی است که این کار را می کند ، این نشان می دهد که او به زودی تبدیل خواهد شد باردار

موارد مشاهده بوسیدن پا یا زانو در خواب

هرکس ببیند که پای شخص را می بوسد ، خواه راست باشد یا چپ ، یا زانوی پا ، یا هر جای پاهای او را ببوسد ، بوسیدن پا محسوب می شود ، و هر که آن را ببیند و با شخصی از جنسیت او ، یعنی یک مرد برای مردی مانند او و یک زن برای زنی مانند او و آنها یکدیگر را می شناسند یا با هم کار می کنند ، سپس شخصی را که او را برای او قبول می کند فروتن خواهد کرد یا منافع بین دو نفر در یک تجارت باشد یا مسئله زندگی.

اما اگر بوسیدن پا یا هر قسمت از پا بین یک مرد جوان و دختری باشد که او دوست دارد ، یا یک دختر و شخصی که او دوست دارد ، یا یک مرد و معشوق او ، در این صورت کسی که از هر دو طرف بوسد خواهد بود در یک مصیبت یا مشکلی که باعث شود او انتظار تحقیر و تحقیر را داشته باشد و او را وادار به تسلیم چیزهایی کند که از آنها متنفر است و عزت و ارزش او را تحقیر می کند.

و اگر بوسیدن پاها با میل یا انجام بوسیدن و چشمک زدن به چیزهای دیگر ، اگر بین دو عاشق باشد ، در صورت ادامه کار بین آنها و انجام آن به گفته مفسران نزدیک است به ارتکاب فسق. جدایی بین آنها پس از تحقیر و تحقیر برای آنها. این نشانگر بدبختی و فریبی است که دیگری برای او ایجاد می کند ، و اگر او آن را نشناسد ، چیزی است که در کار یا روشی که با آن مواجه خواهد شد با آن مواجه خواهد شد یا نزاع ، یا از دست دادن پول یا کار یا نرسیدن به خواسته فرد خواهد بود زیرا بوسیدن صورت و دست با شهوت ناخن است و رسیدن به مطلوب ، اما بوسیدن پا با شهوت برعکس است و رسیدن به آنچه که در نظر گرفته شده است ، و همین امر در مورد دو زن و بوسه زدن بین آنها از پا با میل ، با همان تعبیر همانطور که در بالا برای مردان ذکر شد ، صادق است.

تعبیر بوسیدن پا در خواب رویایی درباره بوسیدن کف پا و پا در خواب

گفته می شود هرکس در یک معضل ، وضعیت نامناسب ، فقر یا حبس باشد و ببیند کسی او را از پاهایش می بوسد ، پس او برای شرایط خود تسکین می یابد و اگر ببیند که از پای او کسی را بوسد ، کف پا یا انگشتان پای او ، بحران وضعیت و شدت او را افزایش می دهد.

و هر كه در خواب پاهای مادر یا پدر خود را ببوسد ، خواه زن باشد ، خواه زن باشد ، یا دختر جوانی باشد ، اگر نفقه آنها را تأمین كند یا آنها را سیر كند و با او زندگی كند یا آنها را قطع نكرده و نگه دارد. آنها همیشه و آنها به طور عمومی از او راضی هستند ، سپس او با یک خبر خوب خوشحال می شود و پدر و مادرش یا همسایگان آنها از آن خوشحال می شوند. او پای یک مرده را می پذیرد ، چه پدرش یا مادرش ، سپس او باید از طرف روح آنها صدقه و نیکی انجام دهد ، زیرا در آن آرزو و آرزوی مرده این است که برای او دعا کنید و از طرف او نیکی کنید. او نسبت به گناهان ظالم و تحمل نمی کند و آنها را توجیه نمی کند و باید برگردد به آیین خود بپردازد و پدر و مادرش را در صورت زنده بودن یا یکی از آنها خشنود سازد ، و اگر آنها مرده اند ، پس باید برای آنها دعا کند و به آیین و اعمال نیک خود بازگردد زیرا بهترین کارهای دنیا ، عدالت فرزندان و آموزش و پرورش که به خاطر والدین با هر کار خوبی که انجام می دهند ، افزایش می یابد.

مفسران می گویند بوسیدن کف پا در زیر یا تمرکز روی انگشتان پا از پایین یا بالا همان تفسیر قبلی است ، اما با وقوع موضوع با شدت بیشتری و تأثیر بیشتری در وقوع بیننده دارد .

تعبیر دید بوسیدن – YouTube
https://www.youtube.com/watch؟v=YdWxYIqXgg0

تعبیر بوسیدن دست در خواب – YouTube
https://www.youtube.com/watch؟v=VaeRxKL-Jp0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا