تعبیر خواب مارمولک زرد دیدن آفتاب پرست زرد در خواب

ما در خواب یک مارمولک و یک آفتاب پرست در خواب یک دختر مجرد ، یک دختر باکره ، یک زن متاهل و یک نیشکر آفتاب پرست باردار به رنگ سبز ، قرمز ، سیاه و زرد به شما پیشنهاد می دهیم
تعبیر خواب مارمولک زرد دیدن آفتاب پرست زرد در خواب

ریشه کلمه آفتاب پرست از فارسی (خاربا) گرفته شده است ، بنابراین دیدن آن در داخل خانه در خواب خوب نیست ، زیرا ممکن است طبق این عبارت ویرانی یا تقسیم و درگیری بین شوهر و همسرش یا بین برادران. دیدن چشم انداز آفتاب پرست در کارخانه ها ، مغازه ها یا فروشگاه ها و گاوصندوق ها خوب نیست ، زیرا در این صورت ممکن است آنها نمادی از ورشکستگی ، از دست دادن یا شکست باشند.
معنای کلمه آفتاب پرست در اصل به معنای (مبارزه با خورشید) است ، و این در تفسیر نشان دهنده جهل و بی عدالتی یا تلاش برای گسترش دروغ بدون حقیقت است.

آفتاب پرست زرد در خواب سه چیز را بیان می کند ، یعنی بیماری در وهله اول ، سپس حسادت در وهله دوم ، و در آخر ، آفتاب پرست زرد ممکن است بیانگر عدم موفقیت یا شکست در انواع مختلف یا شکست یا چیزی از این قبیل باشد.

گاز گرفتن او در خواب ممكن است نشان دهنده افت كمی در سلامتی (ضعف گذرا سلامتی) باشد ، یا نشانه افتادن رویابین در دام تردید ، حسادت یا عدم اعتماد به نفس باشد. سرانجام ، نیش آفتاب پرست زرد ممکن است عدم موفقیت در یک بحث ، عدم پذیرش شغل یا رد پرونده ویزا باشد. یا از دست دادن یک پرونده حقوقی ، از دست دادن در تجارت ، یا یک بحران مالی گذرا

تعبیر دیدن آفتاب پرست – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا