تعبیر خواب فیل ، رویایی سوار شدن فیل در خواب

تعبیر خواب در مورد یک فیل در خانه

فیل در خواب برای زنان مجرد

تعبیر خواب یک فیل برای یک زن مجرد

تعبیر خواب یک فیل برای یک دختر

تعبیر خواب در مورد تعقیب فیل من

تعبیر خواب یک بچه فیل برای یک زن باردار

فرار از یک فیل در خواب

تعبیر فیل در خواب توسط امام صادق
تعبیر خواب فیل ، رویایی سوار شدن فیل در خواب

هرکس در خواب فیل متعلق به ملک خصوصی را ببیند ، این نشان می دهد که او اقتدار و مقام بلند و بالایی بدست خواهد آورد و به یک اقتدار و اعتبار تبدیل خواهد شد.

هرکس ببیند که در خواب سوار بر یک فیل سوار شده است ، این نشان دهنده همراهی اقتدار از یک حاکم ، سلطان یا پادشاه است و او با همسایگی خود یک مقام و منزلت عالی در جامعه به دست می آورد.

هرکس ببیند که او در یک شب تاریک سوار فیل است و فیل از او اطاعت می کند و در خواب با او راه می رود ، این نشان دهنده ازدواج آن شخص با پسرش ، مردی با اعتبار و اعتبار است و اگر کار کند در زمینه تجارت ، این نشان می دهد که او در تجارت خود سود می برد و با پول یکی می شود و معیشت خود را بسیار افزایش می دهد.

هرکسی در خواب ببیند که در خواب فیل می دوزد ، این نشان دهنده اقتدار بزرگی برای وی در کشورش است و پول زیادی وجود دارد که او با حلال بدست می آورد و بسیاری از خوبی ها بر او غلبه دارد.

هرکس ببیند که فیل با تنه بلند خود در خواب به او ضربه می زند ، این نشان می دهد که او از روزی بزرگ برخوردار خواهد شد و نعمت های زیادی وجود دارد که از او بهره مند می شود و خوب و فراوان است.

هرکس ببیند که در خواب با یک فیل صحبت می کند ، این نشان می دهد که پادشاه یا رئیس جمهور به او خیرات زیادی می رسانند و از طریق پادشاه پول زیادی به دست می آورند.

هرکس ببیند که او در خواب گوشت فیل می خورد ، این امر از طریق یکی از اعضای مرجع حاکم ، پادشاه یا رئیس دولت ، برای او رزق ، خوبی و پول نشان می دهد.

هر کسی ببیند که او اعضای بدن ، پوست یا استخوان های فیل را جمع می کند و آنها را در خواب به دست می آورد ، این نشان دهنده ثروت و خوبی از طریق مقام حاکم بر کشور است.

هرکسی که ببیند فیل در رویای خود از کشوری که در آن زندگی می کند خارج می شود ، این نشان می دهد بیماری در کشور رو به گسترش است و به طور کامل برداشته شده و دیگر در این کشور وجود ندارد.

هرکس ببیند که فیل از روی کشوری خارج می شود و در خواب وارد کشورش می شود ، این نشان می دهد که او اقتدار کشور دیگری غیر از کشوری که در آن سرپرستی بود را نیز دریافت کرده است.

هرکس در خواب ببیند که در ظهر روز رویای خود سوار فیل می شود ، این نشان دهنده جدایی است که در زندگی او اتفاق خواهد افتاد ، مانند طلاق بین او و همسرش یا جدایی از خانواده و ترک کشورش که در آن زندگی می کند .

هر کس در خواب ببیند فیل در کشورش کشته شده است ، این نشان دهنده مرگ یک حاکم یا رئیس جمهور کشور است و ممکن است تلاشی برای کشتن او از طرف دشمنانش باشد.

هرکسی ببیند فیل در تهدید او را تهدید می کند و قصد حمله به او را دارد ، این نشان می دهد که غم و اندوه ، وهم و خستگی وجود دارد و هرکسی که می بیند فیل در خواب او را زیر پا می گذارد ، این نشان دهنده مرگ یا بیماری است که می کشد. او را تهدید می کند و منجر به مرگ او می شود.

هرکسی که ببیند فیل در خواب او را تعقیب می کند ، این نشان می دهد که شاه یا رئیس جمهور او را تعقیب می کنند و به دلیل عصیان علیه دولت کشور از طرف دولت آسیب می بیند.

دیدن یک فیل در خواب – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا