تعبیر خواب ستاره ها توسط ابن سیرین دیدن ستاره های لوستر در خواب

تعبیر خواب درباره ستاره های درخشان

تعبیر خواب درباره حرکت ستاره ها در آسمان
ستاره ها
دیدن ستاره ها در خواب برای یک دختر

تعبیر خواب درباره سقوط ستاره ها

تعبیر خواب دیدن ستاره ها در آسمان برای زنان مجرد

تعبیر دیدن درخشان ستاره ها در آسمان

تعبیر خواب دیدن ستاره ها در روز
تعبیر خواب ستاره ها توسط ابن سیرین دیدن ستاره های لوستر در خواب

او می بیند که ستاره هایی که در زمین یا دریا می افتند ، یا آنها را با آتش می سوزانند ، یا توسط پرندگان جمع می شوند ، نشان دهنده مرگ است که در میان مردم رخ می دهد یا قتل. و اگر صاحب ستاره باشید ، این نشان می دهد که شما مفتی یا قاضی خواهید شد. و اگر ستاره ها روی سر شما بیفتند و اگر بیمار باشید نشانگر این است که خواهید مرد. و اگر ستاره ها روی غایب بیفتند ، به سمت شما برمی گردند. و اگر زن باردار روی او بیفتد ، یک پسر به دنیا می آورد.

تعبیر دیدن ستاره ها در خواب

ابن سیرین مفسر می گوید دیدن ستاره ها در مکانی که بیننده از آسمان سقوط می کند ، آن مکان در خانواده خود به بیماری مهلک یا مرگ مبتلا خواهد شد و اگر در دریا بیفتند ، این مرگ برای مسافران از طریق یک قایق بزرگ یا دریا عصبانی می شوند و بسیاری از مردم را می کشند ، همانطور که می بینند آن سقوط می کند و مردم را می سوزاند ، این یک بیماری مسری است که در محلی که در آن سقوط کرده گسترش می یابد ، اما اگر در مکانی سقوط کند که بیننده آن را ندارد بدانید و به مردم ضربه نزده است ، این نشان می دهد که مردم برای مردم نزدیک به مرگ هستند و در زندگی پریشانی دارند ، اما پس از آن ، تسکین تنها با ضرر کمی همراه خواهد بود.

و اما کسی که خواب ببیند صاحب ستاره است ، یا ستاره او شود ، یا آن را در جیب یا دامان خود بگذارد ، آنگاه عزت و افتخار او در میان مردم بالا می رود ، و هر که ببیند او چوپانی است که از ستاره ها مراقبت می کند یا آنها را در آسمان مرتب کند ، اگر صلاحیت آن را داشته باشد ، اگر قضاوت کند یا بین مردم یا یکی از افراد نزدیک به حکم قضاوت کند ، حتی اگر از عوام باشد ، در موقعیت قضاوت عالی قیام می کند ، نجوم را یاد می گیرد و طالع بینی یا طالع بینی و جادو.

و اگر شخصی در خانه یا خانه خود ستارگانی ببیند که در آن نورانی یا درخشان هستند ، پس از درد و رنج یا خوشبختی و خوشی که به آن خانه وارد می شود ، راحت می شود و گفته می شود که این اجتماع افراد برجسته از محله و محل او است. و افراد برجسته ای که در خانه اش شادی می کنند ، و اگر در خانه او روشن نیست و نوری نمی تاباند ، این نشان دهنده دیدار بزرگواران و مردم در مورد مصیبت در خانه یا مراسم تشییع جنازه وی است.

و هنگامی که شخصی می بیند که در خواب ستارگان بر سر او می افتند ، بیمار می شود و از آن بیماری می میرد ، و اگر مردم پولی دارند که از او طلب می کنند و او قادر به پرداخت آن نیست و متحمل سختی ها یا زندان می شود ، در مورد سقوط ستاره روی سر کسی که می شناسد ، اگر در سفر است پس به کشورش برمی گردد و اگر در کشور خود باشد ، دچار پریشانی یا بیماری و سقوط ستاره روی سرش می شود از یک زن باردار نشان می دهد که او پسری را در رحم خود حمل می کند و او را سالم به دنیا می آورد و او رابطه خوب و زندگی مناسبی بین مردم و خانواده اش خواهد داشت ، اما اگر در سقوط ستاره مرگ وجود داشته باشد برای زن باردار یا شاهد که نشانگر ترس و مرگ است ، سپس آن را نشان می دهد مرگ مادر باردار یا نوزاد او.

– و در صورت بینایی که او در حالت سرگردانی باشد و در راه رفتن او توسط ستاره ها هدایت شود تا به راه خود برسد ، پس او در دین خود هدایت می کند و در پیروی از سنت خود به درستی فرمان می دهد. پیامبر: و اما کسی که در شکل یا بدن خود به ستاره ای درخشان تبدیل می شود که نور تابشی می کند یا در بدن خود شبیه ستاره های آسمان پرواز می کند ، پس از آن مقام و منزلت بالایی کسب می کند ، از شکوه و اعتبار برخوردار است و ممکن است به مکانی برسد جایی که مردم می دانند و از او بهره و راهنمایی می گیرند.

در نگه داشتن ستاره ها یا قرار دادن آنها در دست ، هرکسی که به ستاره ها برسد و یک یا چند ستاره را ببلعد ، فردی با اخلاق ناپاک است که به کسانی که از احترام او نسبت به اصحاب و مومنان از او شریف ترند ، توهین و توهین می کند. ، و هرکسی که ستاره ای از ستاره ها یا بیشتر را بدزدد ، او چیزی را که خطرات آن را دارد از حاکم یا شخصی که دارای بنای یادبود است می دزدد ، یا یک اموال عمومی را که به بسیاری از افراد آسیب می رساند می دزد تا او به تنهایی از آن بهره مند شود.

تعبیر ستاره ها در خواب – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا