تعبیر مریم مقدس در خواب معنای مریم مقدس در خواب

رویای ویرجین برای یک دختر مجرد ، برای یک زن متاهل ، برای یک زن باردار ، برای یک زن مطلقه ، برای یک نامزد ، خواه دختر باکره قبل از ازدواج یا دختر باکره ابن سیرین و بیشتر

ویرجین اگر در خواب باکره می بینید ، این موفقیت در برخی از امور و مشغله های شما را پیشگویی می کند. اگر یک زن متاهل در خواب ببیند که یک بکر است ، این بدان معنی است که شایعاتی درباره گذشته او پخش می شود و شانس در جستجوی ثروت از او دور می شود. اگر دختری در خواب ببیند که دیگر باکره نیست ، این پیش بینی می کند که در نتیجه ارتکاب حماقت با یکی از دوستانش تهدید می شود شهرت خود را لکه دار کند. اگر مردی خواب یک رابطه غیرقانونی را ببیند که در آن دختری باکره را فریب دهد ، این پیش بینی می کند که در مدیریت یک پروژه یا تجارت شکست خواهد خورد و این باعث نگرانی و اضطراب زیادی برای وی خواهد شد. او به دلیل غیر صمیمانه بودن دوستانش در تحقق رویاها و آرزوهایش ناکام خواهد ماند.

یک باکره برای کسانی که در موقعیت هستند ، در رنج رویایی قرار دارد ، همانطور که زن برای کسانی که دارای ورشکستگی نیستند تسکین می یابد و این در باکره در نامه B ارائه شده است.

هرکس در خواب دختری باکره ، باکره ببیند ، این سختی برای صاحبان نصیب است ، همانطور که زن برای ورشکستگی تسکین می یابد. نوزاد ممکن است نشان دهنده اولاد شترها باشد ، و نشان دهنده زمین مفید ، خانه جدیدی است که ساخته شده است ، کتابی است که مهر آن برداشته نشده است ، یا میوه ای است که چیده نشده است. شايد دلالت بر ناراحتي مشتق شده از نام آن عذاب بکر باشد.
و هر كه ديد: اينكه او باكره اي را كه صاحب مزرعه بود يا در تجارت سودآوري كار مي كرد ، زد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا