تعبیر خواب درباره نوشیدن شیر از پستان خواب خوابیدن شیر از سینه را دیدم

مطالب: رویایی درباره شیر در خواب برای زن متاهل برای زن مجرد برای زن باردار نوشیدن شیر خرید شیر برای آن مرحوم دادن شیر

تعبیر خواب درباره نوشیدن شیر از پستان خواب خوابیدن شیر از سینه را دیدم

معنی نوشیدن شیر از پستان من

  1. هرکس در خواب ببیند که از سینه های خود شیر یا عسل می نوشد ، یا می بیند که چیز خوبی از آنها می خورد ، پس اگر مجرد باشد ، ازدواج می کند و اگر متاهل باشد ، بچه ها و معیشت را تأمین می کند و صاحب فرزند می شود. : او زندگی می کند تا زمانی که از درآمد آنها ، یا از درآمد اقوام یا آشنایان خود ، یا از دارایی خود غذا بخورد.
  2. اما اگر یکی از آنها چیزهای نامناسب مانند تلخی ، مرکبات ، خون و چرک بخورد ، خوردن آن جایز نیست. او از کسانی که به او گفتند بدجنس شد و یا زندگی مشترک او مختل شد
  3. اما اگر یکی از آنها یا یکی از آنها را بخورد ، کسی که آن را به او داده مرد ، و او ارث خود را خورد ، یا خانه های خود را یا باغهای خود را فروخت و قیمت آنها یا سرمایه خود را خورد.
  4. نویسنده گفت: دیدن ابزاز را در نظر گرفت. همانطور که شخصی به من گفت: دیدم که مردم را با لباس شیرین از لباسهایم سیراب می کنم ، گفتم: در دیواری دیوار می سازی که مردم از آن مانند شیر از پارچه های ظریف آب می نوشند. دیگری گفت: من دیدم كه دارم مردم را در حالی كه با شیر می دوند پستانشان را كنار می گذارند گفتم: شما در حال تهیه استخرهایی هستید كه آب از آنها جاری می شود.
  5. و دیگری گفت: من دیدم که دارم از سبوم مردم شیر می خورم ، تغییر می کند. گفتم: شما مردم را پایین نگه دارید و آنها را تف کنید. او گفت: بله. دیگری گفت: دیدم که از خانه ای عبور کردم و یک کدو از آن جدا کردم و آن را خوردم. و دیگری گفت: دیدم كه احشای افراد را بریدم و آنها را خوردم. گفتم: تو مارمولكهای من هستی كه از قلمه خارها در بدن می خورید. متوجه شدم

من سینه سمت چپم را دیدم که از شیر بیرون می آید در رویای ناصر الرومیه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا