تعبیر ضرب و شتم در خواب رویای کسی که توسط ابن سیرین مرا کتک می زند

تعبیر ضرب و شتم در خواب برای یک دختر مجرد ، برای یک زن متاهل ، برای یک زن باردار برای یک زن مطلقه ، خواه شخص ناشناسی ضربه بزند یا من او را از روی صورت بشناسم ، پدر به دخترش ضربه زد ، زن ضربه زد ، مادر دختر دخترش را زد

تعبیر ضرب و شتم در خواب رویای کسی که توسط ابن سیرین مرا کتک می زند

تعبیر ضرب و شتم در خواب

  1. در خواب زدن با شمشیر به پیروزی بر دشمنان تعبیر می شود و کتک زدن نشان دهنده تغییر است و کتک زدن چیز شناخته شده و خوبی است که توسط کسی که به آن ضربه وارد می شود برنده می شود.
  2. هرکس در خواب ببیند فرشته ای با چوب او را می زند ، پس پادشاه او را می پوشد و اگر به پشت او بزند ، بدهی خود را از طرف او پرداخت می کند.
  3. و اگر به دلیل ناتوانی به او ضربه بزند ، او را با زنی ازدواج می کند ، و ضرب و شتم به موعظه تعبیر می شود و اگر او را به جمجمه بزند ، ضربه زن آنچه را که آرزو می کند برنده می شود.
  4. این ضرب و شتم با دعا توضیح داده می شود و هرکس به الاغی که سوار آن شده بود برخورد کند ، تا پس از س questionال و التماس خداوند غذا نخواهد خورد و ضربه زدن به غیر از زنی که تحت فرمان او است به نفع او است.
  5. هرکس در خواب خود را کتک خورده ببیند ، گواه خوبی است ، اگر کتک خورده از ملائکه یا مردگان نبود.
  6. زدن با نی یا راه رفتن چیز بدی است زیرا از چرم ساخته شده است و هرکس در خواب ببیند دارد به شخص دیگری برخورد می کند ، پس برای او بهتر از کتک خوردن توسط شخص دیگری است.
  7. هرکس به شخص دیگری برخورد کند یا او را شلاق بزند ، این بدان معنی است که او ادب سیلی را می داند و کتک زدن در خواب به مسافرت تعبیر می شود.
  8. و هرکس در خواب ببیند که به زمین می خورد ، این بدان معناست که سفر می کند و هرکس ببیند که در خواب با صد ضربه شلاق کتک خورده است ، این بدان معناست که مرتکب زنا شده یا اقدام به آن کرده است.
  9. هرکس چهل ضربه شلاق بخورد الکل خورده است و هرکسی که در خواب هشتاد ضربه شلاق زده باشد به زنان عفیف افترا زده است.
  10. و محله زدن به شخص مرده نقطه قوت دین اوست و هرکس ببیند که مرده او را زده است از سفر بهتر می شود
  11. هر که او را بزند مرده است ، پس او بدهی خود را از طرف او پرداخت می کند و ضرب و شتم بدون درد و خراش لباس او در زمستان است.
  12. ضربه زدن به حیوانی که سزاوار آن است ، برای آن نظم است و ضربه زدن به حیوانی که لیاقت آن را نداشته باشد ، پرخاشگری و جهل است.
  13. و هر که ببیند کسی به او ضربه زده است و نمی داند او کیست ، پول و خوبی دریافت می کند و لباس جدید را می پوشد

تعبیر ضرب و شتم در خواب – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا