تعبیر دیدن تشییع جنازه در خواب و خوابیدن در تابوت در خواب

معنی تابوت برای یک دختر مجرد ، برای یک زن متاهل ، برای یک زن باردار ، برای یک زن مطلقه ، برای یک مرد متاهل و مجرد ، چه آن را به قبر منتقل کنید ، چه به جای بدن داخل جعبه بخوابید ، و غیره ابن سیرین

  1. دانشمندان تعبیر خواب می گویند

    و اینکه به گردن حمل می شود ، این نشان می دهد که این فرد رتبه خود را تا حد زیادی در میان مردم بالا می برد.

  2. اما اگر

    یا تابوتی از خودش. این نشان می دهد که این شخص کارهای ستودنی زیادی انجام می دهد و پاداش این عمل را دریافت می کند.

  3. اما اگر شخصی در خواب ببیند که هست

    یا اینکه کسی تابوت به او داد ، نشان می دهد که این شخص موقعیت عالی خواهد داشت.

  4. و اما اگر او را دید

    و او را در تابوت حمل کردند و مردم برای او رحمت و مغفرت دعا کردند. این نشانگر رزق و روزی بسیار و آسودگی بزرگی است که برای این شخص رخ خواهد داد ، اما اگر مردم به او تهمت بزنند ، این نشانگر فقر ، غم و بیماری است. .

  1. ابن شاهین می گوید اگر شخصی در خواب ببیند كه گروهی در تشییع جنازه قدم می زنند ، این نشان می دهد كه شخصی كه این تشییع جنازه را داشته ، صلاحیت قضاوت در مورد این افراد را داشته است ، اما آنها را مورد ظلم و شكنجه قرار می داده است.
  2. وی همچنین می گوید اگر شخصی ببیند که مراسم خاکسپاری وی روی زمین راه می رود ، این نشان دهنده نزدیک شدن سفر این شخص است ، اما اگر زن این را ببیند ، این نشان می دهد که او ازدواج خواهد کرد ، و اگر متاهل باشد ، این نشان می دهد که شوهرش دین را خراب می کند.
  3. اما اگر شخصی ببیند که از تابوت خود افتاده است ، این نشان دهنده سقوط این فرد در دنیا از درجه بالاتری است و همچنین گفته می شود که این شخص منافق است.

کارشناسان تعبیر خواب می گویند که اگر

اینکه او مرد و او را روی تابوت حمل کردند ، این نشان می دهد که او به زودی ازدواج خواهد کرد.

یک زن متاهل که می بیند او فوت کرده و مراسم تشییع جنازه او انجام شده است ، نشان می دهد که این دختر در حال گسترش فساد در سرزمین است ، اما اگر این زن متاهل و باردار باشد ، این نشان می دهد که او با خیال راحت زایمان می کند و فرزندش در امنیت و امنیت است. خوب.

این که او درگذشت و مراسم خاکسپاری وی بدون اینکه کسی از روی او گریه کند ، انجام شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا