تعبیر دیدن مولر در خواب ، دندان در خواب توسط ابن سیرین

دندان مولر نمادی از خانواده بزرگ رویاپرداز است و مولار ممکن است نمادی از تمایل به داشتن افراد خاص در زندگی او باشد به شرطی که آرزو داشته باشد در لحظات خاصی آنها را با خود داشته باشد. دندان های فک بالا به نزدیکان مردان و فک پایین به اقوام زنان اشاره دارد و افتادن دندان یا دندان مولر نشان دهنده مرگ یا از دست دادن و بدبختی است.

  1. هر کسی که می بیند دندانهایش در خواب سفیدتر ، قویتر و زیباتر شده اند ، این به معنای خوب ، خوشبختی و شادی است. در مورد ریزش دندان و بیرون آوردن آن از جای خود ، این نشان دهنده بدهی رویابین به کسی ، خیانت در اعتماد است یا قطع رحم.
  2. درد مولی در خواب به آسیب دیدن رویابین به شخصی که توسط خال با گفته یا عمل نشان داده می شود اشاره دارد.

  1. افتادن دندان مولر یا دندان نشانه ای از طول عمر است و هر کسی می بیند انگار تمام دندانهایش افتاده است و آنها را پیدا نکرده است ، این به معنای مرگ همه خانواده و اعضای خانواده قبل از او یا بیماری آنها به دلیل بیماری جدی است. ، و بروز دندان مولر یا دندان در دست نشانگر پول آینده است و افتادن آن در سنگ بیننده به معنای معیشت فرزندان است و افتادن آن بر روی زمین به منزله مرگ است.
  2. افتادن دندان های فک پایین نشان دهنده نگرانی ، غم ، اندوه و مصیبت ها است و ممکن است به معنای بازپرداخت بدهی باشد ، یا نشان دهنده عذاب خانواده باشد ، و اگر دندان های او بیفتد و آنها را بگیرد ، این نشان دهنده مرگ یکی از او است فرزندان یا دوست صمیمی.
  3. سقوط دو ساله به این معنی است که او از یکی از اقوام خود ، به عنوان مثال برادر یا خواهرش ، بهره مند شده است و از دست دادن یک دندان می تواند تولد همسرش را برای یک مرد یا پایان دشمنی با یکی از اقوام خود اعلام کند.

  1. به گفته نابلسی ، اگر شخصی دندان های خود را پس از افتادن پیدا کند ، این نشان دهنده طول عمر وی است و اگر او آنها را پیدا نکند ، این نشان دهنده وقوع بلایی است که ممکن است بیماری یا مرگ باشد.
  2. دندانهای فک پایین نشانگر پریشانی و بدبختی است و افتادن آنها به معنای وقوع نزدیک این بلایا است و ممکن است به تسویه بدهی یا مرگ یکی از فرزندان در صورت گرفتن آن اشاره داشته باشد ، و هر که ببیند گویی او نمی تواند بعد از ریزش دندانش غذا بخورد ، این نشان دهنده ورود فقر و پریشانی است.
  3. ابن شاهین آزاد علی النبلسی گفت: چشم انداز جایگزینی دندانهای فک پایین با بالا به معنای تسلط بر زنان و کنترل آنها بر مردان است.
  4. و مسواک زدن با دوستی به معنای جدایی بین والدین ، ​​اختلاف نظر و بی پولی ، یا نشانه رجعت و شایعه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا