تعبیر ریزش دندان در خواب دیدن افتادن دندان در خواب

مطالب: رویای یک دندان مولار بدون درد ، از بین بردن مولار فوقانی پوسیدگی پایین ، برای زن باردار ، برای زن متاهل ، برای مجرد ، توسط ابن سیرین

تعبیر ریزش دندان در خواب دیدن افتادن دندان در خواب

تعبیر دیدن دندان درآوردن در خواب

  1. دندان های آسیایی در خواب بزرگان بینا یا انتخاب آنها را نشان می دهد و آنچه از دندان های مولر یا دندان فرد می افتد نشان دهنده کمبود پول یا خود است.
  2. دندانهای آسیاب مردمان خانه مردی هستند که دورترین فاصله را دارند ، یا کسانی که خود را با آنها می آراستند ، یا پسرانی که به مقداری نمی رسند ، بنابراین آنچه از بالا است از آنچه در کنار چشم است مردان است و چه چیزهایی از پایین است از آنچه که کنار ریش ها است زنان هستند. هر کس که در یکی از آنها افزایش یابد ، و مزیت قدرت ، یا سفیدی و خوبی را بدست آورد ، سپس آنچه را که آن دندان را به او لذت می بخشد می بیند ، و هر کسی که می بیند دندانش کشیده شده است ، می میرد که برای او دندان منسوب است و گفته شد که او بدهی دارد که خداوند متعال برای او خرج خواهد کرد ، یا امانتی دارد که باید به مالک آن انجام دهد یا رحم کسی را که به او مالک شده است قطع کند
  3. هر کس ببیند که یکی از دندانهای آسیاب یا یکی از دندانهایش درد کرده است ، پس او از خویشاوندی خود که به او نسبت داده شده است ، زشت می شنود ، یا او با توجه به درد ، او را با یک معالجه شدید معالجه می کند
  4. از بین بردن یک دندان مولار در خواب نشانگر طول عمر وی بدون همتایان سن خود است. اگر ببیند که تمام دندانهایش افتاده است ، پس عمر طولانی خواهد داشت
  5. اگر ببیند که همه دندانهایش ریخته است و دیگر آنها را نمی بیند ، خانواده اش قبل از او می میرند یا بیمار می شوند
  6. هرکس خواب ببیند دندانهای بالایی اش به دست او بیفتد ، این پول برای اوست و اگر به دامان او بیفتد ، پسری پسر است و اگر روی زمین بیفتد ، بلای مرگ است. .
  7. هرکسی در خواب ببیند دندانهای پایین او افتاده است ، در این صورت دچار درد ، درد ، توهم و پریشانی می شود
  8. هرکس اگر در خواب دندانهایش بریزد ، بدهی دارد ، این نشان می دهد که او بدهی خود را پرداخت می کند
  9. اگر ببیند که یکی از دندانهایش افتاده است ، پس همه بدهی های خود را یک باره پرداخت می کند
  10. اگر تمام دندانهایش بریزد ، همه در آن خانه و دوستان از بین می روند
  11. هرکسی خواب ببیند که دندان هایش در حالی که دستش را می گیرد می افتد ، این نشان دهنده مرگ کودکان است
  12. اگر دندان مصنوعی خود را بسازید ، این بدان معناست که دردسرهای شدیدی شما را احاطه کرده و شما برای خلاص شدن از آنها تلاش خواهید کرد
  13. اگر دندان های خود را از دست دهید ، به این معنی است که نگرانی هایی دارید که غرور شما را خرد می کند و علایق و تجارت شما را خراب می کند.
  14. اگر ضربه ای به شما وارد شود که دندان های شما را از بین ببرد ، این نشان دهنده یک بدبختی ناگهانی است ، یا در تجارت خود ضرر خواهید کرد ، یا مریض خواهید شد ، یا مرگ به دیدار شما می آید ، یا یک حادثه ناگهانی خواهید داشت.
  15. اگر سن خود را بررسی کنید ، این بدان معنی است که شما باید مراقب باشید و به امور خود توجه کنید ، زیرا دشمنان قصد دارند شما را به دام بیندازند.
  16. اگر دندانهای شما خراب و خراب است ، این به معنای مشکلات سلامتی و کار است
  17. هرکس می دید دندانهای خود را از جای خود برداشته و از موقعیت خود جابجا می کند ، و بالایی ها پایین تر و پایین ها بالاتر می آیند ، این نشان می دهد که زنان خانواده او بیش از مردان خود هستند.
  18. هرکس دید که دندانهایش معیوب است ، نشان دهنده پراکندگی خانواده ، وقوع نقص بین آنها یا کاهش پول است.
  19. و اگر گوشت از بین دندانهای او پاک شود ، قوم پشت پا زدند و با زبان او را آزار دادند ، و گفته شد که دندانها نشانگر گردنبند مرواریدها برای زنان است ، و نشانگر سنگهای آسیاب ، و صفوف سربازان ، حق او است راست است ، چپ او آسان است ، و چین ها قلب هستند.
  20. گفته شد هرکس دندانهایش را می بیند نشانگر آسیب رساندن به بعضی از دوستانش است و اگر دید تمام دندانهایش افتاده است و در دست او یا با او قرار گرفته است ، پس فرزندان افراد آن خانه و تعداد آنها زیاد خواهد شد.
  21. و افتادن یک دندان در صورت عدم معالجه ، و او آن را در دست خود گرفت ، یا در لباسهایش قارچ کرد و اگر زنی باردار داشت ، پسری نزد او آمد ، در غیر این صورت برادر یا اقوام خوب قطع می کرد او را خاموش
  22. اگر خون وجود داشته باشد ، این گناه قطع روابط خویشاوندی است ، مگر اینکه او بدهی داشته باشد ، آن را طلب می کند و مطابق تحقق آن با او رفتار می شود.
  23. و گفته شد که افتادن دندان ها مانعی را نشان می دهد که مانع از خواسته های او می شود و گفته شد که این دلیل بر بازپرداخت بدهی است و اگر آنچه را که از دندانش افتاده بود می گرفت ، ممکن است اشتباهی گفته باشد ، پشیمان شد ، و آن را پنهان کرد.
  24. شاید بدهکار طبق دیه در شرع بوده است
  25. هرکس ببیند دندانهایش شکسته است ، پس یکی از اقوام یا دوستانش خواهد مرد ، و این ممکن است نشان دهنده بیماری و مرگ بر اثر آن بیماری باشد ، و گفته شد که دهان باید مانند ساکنان خانه ساخته شود ، پس چه بود در سمت راست مردان را نشان می دهد ، و آنچه در سمت چپ وجود دارد زنان را در همه افراد نشان می دهد.
  26. دندانهای سمت راست نشانگر مردان و زنان مسن است ، دندانهای سمت چپ نشان دهنده نوجوانان در میان آنها است ، شکاف دندانها نشانگر پسران است ، دندانهای نیش نوع آن را نشان می دهد ، و دندانهای آسیاب و دندانهای بزرگ سالمندان را نشان می دهد در میان آنها
  27. و اگر شخصی ببیند که بعضی از این دندانها از او افتاده اند ، این نشانگر از بین رفتن کسی است که با آن دندان نشان داده می شود ، و دندانها نشانگر امور شخص و اقدامات او است و دندانهای آسیاب آنها نشان می دهد موارد پنهان پنهان ، و دندان های نیش نشان می دهد آنچه که برای اکثر مردم آشکار نیست ، و پرتگاه دندان اشاره به موارد قابل مشاهده دارد. و آنچه او با کلمه و کلمه انجام می دهد
  28. اگر ببیند که دندانهایش شکسته است ، کمی بدهی خود را پرداخت می کند و اگر ببیند که بعضی از دندانهایش طولانی و استخوانی شده اند ، این نشان دهنده جذابیت و رقابتی است که در خانه او رخ می دهد.
  29. و هرکس دندانهای خورده و کج داشته باشد و بیندازد که ریزش دارد ، از هر سختی و بدی نجات می یابد.
  30. و اگر بیند که دندانهایش از طلا ساخته شده است ، این برای افراد سخنران و مدرکی برای سایر افراد در مورد آتش سوزی که در خانه های آنها اتفاق می افتد و یا بیماری به دلیل فراوانی تلخی زرد ، که زردی نامیده می شود ، ستودنی است. ، و اگر ببیند که دندانهایش از شیشه یا چوب ساخته شده اند ، این نشان دهنده مرگی است که او را شکست می دهد.
  31. و اگر آن را از نقره ببیند ، دلیل بر ضرر و ضرر ناشی از صحبت درباره پولش است ، و اگر دندانهایش خراب شود و دیگران به جای آن رشد کنند ، دلیل بر تغییر تمام اقدامات او در امور او است. .
  32. و اگر در خواب ببیند که با زبان دندانهایش را خرد می کند ، امور خانواده اش با کلماتی که صحبت می کند خراب می شود و اگر ببیند که دندان هایش ترک خورده است ، پسرش مرد.
  33. دندانها نشان دهنده طایفه ، خویشاوندان و دورترین افراد است ، بنابراین آنچه در کنار چشم است مردان است و آنچه در کنار پیشانی است زنان هستند و هر که برخی از دندانهای خود را درمان کند و آنها را بیرون آورد یا شخص دیگری آنها را بیرون بکشد با زور ، جریمه پول وی یا ریشه کن کردن برخی از بستگان وی را نشان می دهد.
  34. و اگر کرم یا دو کرم یا بیشتر در محل استخراج ببیند ، پس او همان بچه هایی هستند که او را ترک خواهند کرد.
  35. افتادن دندانها نشان دهنده طول عمر است ، اگر ببیند که تمام دندانهایش افتاده است ، عمر طولانی خواهد داشت ، اگر دندانهایش ریزش کند و آنها را نبیند ، یکی از خانواده اش می میرد یا بیمار می شود.
  36. هرکس در خواب ببیند دندانهای پایین او افتاده است ، پس از آن تحت تأثیر پریشانی ، اندوه و درد قرار خواهد گرفت
  37. هرکس دندانهایش را از دست بدهد و بدهی بدهد ، بدهی اش پرداخت می شود و هرکسی که می بیند دندان هایش هنگام برداشتن او می ریزد ، یکی از فرزندانش می میرد و هر که می بیند یکی از دندان هایش افتاده است و او نمی تواند بخور ، پس او فقیر است.
  38. و این نشانگر زندگی طولانی او بدون سن و سالهای دیگر است و اگر ببیند که تمام دندانهایش ریخته است ، عمر طولانی خواهد داشت و اگر ببیند که تمام دندانهایش افتاده است و دیگر آنها را نمی بیند ، خانواده اش قبل از او می میرند ، یا بیمار می شوند
  39. هرکس خواب ببیند دندانهای بالایی اش به دست او بیفتد ، این پول برای اوست و اگر به دامان او بیفتد ، پسری پسر است و اگر روی زمین بیفتد ، بلای مرگ است. .
  40. هرکس در خواب ببیند دندانهای پایین او افتاده است ، پس از آن دچار درد ، درد ، توهم و پریشانی خواهد شد و هرکسی که اگر در خواب دندانهایش بیفتد بدهکار است ، این نشان می دهد که او بدهی خود را پرداخت خواهد کرد.
  41. اگر ببیند که یکی از دندانهایش افتاده است ، یک باره تمام بدهی های خود را پرداخت می کند و اگر تمام دندان هایش خراب شود ، همه کسانی که در آن خانه هستند و دوستانشان از بین می روند.
  42. هرکسی خواب ببیند که دندانهایش در حالی که دستش را می گیرد می افتد ، این نشان دهنده مرگ کودکان است و گفته شده است که هر کسی دندانهایش را می بیند نشانگر آسیب رساندن به برخی از دوستانش است.
  43. اگر ببیند که شکافش افتاده است ، پس از آن یک پسر ، برادر یا خواهر و از دست دادن یک دندان اگر بدون درمان باشد و آن را در دست خود بگیرد ، و اگر کودک باردار داشته باشد ، کودک نزد او آمد ، در غیر این صورت یک برادر یا اقوام خوب آن را قطع می کرد
  44. گفته شد که افتادن دندان ها مانعی را نشان می دهد که مانع از خواسته های وی می شود و گفته شد که این دلیل بر بازپرداخت بدهی است و اگر آنچه را که از دندانش افتاده بود می گرفت ، ممکن است اشتباهی گفته باشد ، پشیمان شود آن را پنهان کرد

تعبیر سقوط دندان در دست در خواب – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا