تعبیر تابلوهای شراب در خواب – تعبیر خواب شراب توسط ابن سیرین

تعبیر تابلوهای شراب توسط ابن سیرین – تعبیر خواب نوشیدن شراب – تعبیر خواب نوشیدن شراب برای یک دختر – تعبیر خواب دیدن شراب بدون نوشیدن آن – تعبیر خواب درباره حجاب
تعبیر تابلوهای شراب در خواب تعبیر خواب درباره شراب ابن سیرین

تابلوهای شراب
و آنچه در آن است از آلات موسیقی ، ظروف ، اسباب بازی ها ، سرگرمی ، عطر و مانند آن ، و همچنین مهمان نوازی و دعوت نامه ها.
مهمان نوازی: یک اجتماع خوب ، بنابراین هرکس ببیند که او مردم را به مهمان نوازی خود دعوت می کند ، پس از آن او وارد مسئله ای می شود که با حسرت و سرزنش به ارث می رسد ، که داستان سلیمان ، سلام الله علیه ، این را ثابت می کند ، خداوند متعال تا یک روز آفرینش خود را تغذیه کند ، اما نتوانست آن را کامل کند.
و اگر ببیند گویی مردم را به مهمان نوازی خود در غذاها دعوت کرده تا وقتی که آنها سیر شوند ، پس بر آنها ریاست می کند و گفته شد که مهمان نوازی ، آمدن شخص غایب است.
و اگر ببیند که او را به مکان ناشناخته ای فراخوانده اند که در آن میوه ها و نوشیدنی های زیادی وجود دارد ، پس او را به جهاد می خوانند و او را به خاطر این جمله متعال به شهادت می رسانند: “آنها در آن نماز می خوانند”.
در مورد زدن لوت ، این دروغ است و همچنین گوش دادن به آن.
و هرکس ببیند که در خانه خود به لوت می زند ، به مصیبتی مبتلا خواهد شد و گفته شد که زدن لوت برای کسی که آن را می زند سرب است و قبل از آنکه آسیب دیدگی کدر شود.
و اگر ببیند که انگار دارد می زند ، رشته اش قطع می شود ، از نگرانی بیرون می آید ، و گفته شد که نوک زدن او نشان دهنده پادشاهی شریف است که پادشاهی و غرور خود را آشفته کرده است ، و هر زمان که پادشاهی خود را به یاد می آورد روده های او چرخانده شده است ، و او برای موعظه پنهان است ، و برای غیراخلاقی او مردم را با چیزی که روی روده آنها می افتد ، فاسد کرد ، و او نسبت به افرادی که روده آنها را قطع می کند ظالم و ظالم است.
هرکس در خواب ببیند که از شهربازی ، مانند فلوت و رقص مانند در لوت ، تنبور و سنج ، به در امام می رسد ، اگر صلاحیت این کار را داشته باشد ، اقتدار و اقتدار پیدا می کند ، در غیر این صورت کلمات را به زبان می آورد. .
و فلوت: ناله و زاری ، پس هرکس ببیند که فرشته ای به او فلوت می دهد ، اگر یکی از قوم آن باشد به او اقتدار داده می شود و اگر از مردم آن نباشد ، تسکین می یابد.
و هرکس ببیند که بوق می زند و نوک انگشتان خود را بر سوراخ فلوت می گذارد ، قرآن و معانی آن را می آموزد و قرائت خود را بهبود می بخشد ، و گفته شد که اگر بیمار مریضی را دید انگار که بوق می زند ، پس او خواهد مرد.
سنج: گرفته شده از کودکی نشانگر لذت بردن از زندگی دنیوی و غرور آن در جهان است.
و صدای طبل: صدای خالی ، اگر با جیغ ، گل و رقص همراه باشد ، بلایی است ، و طبل ساز مردی است كه بیكار است و به بیكاری خود افتخار می كند ، و طبل نیز مرد است. بلند كردن صدایش شرم آور است ، و وضعیت این زن نیز همین است ، و طبل زنان تجارت بیهوده هایی است كه سود چندانی ندارد و بسیار شرارت است.
و کوبیدن تنبور: پریشانی ، اندوه ، بدبختی و شهرت برای کسانی که با او هستند اگر در دست کنیز باشد ، بنابر ظاهر و ذات آن خوب ، آشکار و مشهور است. و کل ماجرا در عروسی ها برای مردم آن خانه یک مصیبت است.
در مورد آواز: اگر خوب باشد ، نشانگر تجارت سودآوری است و اگر خوب نباشد ، نشان دهنده ضرر و زیان است. گفته شد که خواننده آگاه ، خردمند یا مردانه است. آواز در بازار برای ثروتمندان است رسوائی ها و چیزهای زشتی که در آن افتاده اند ، و برای فقرا ذهن خود را از دست می دهد.
و هر کسی جایی را که در آن آواز می خواند ببیند ، دروغی وجود دارد که بین عزیزان و یک نقشه حسادت دروغین تفاوت قائل می شود ، زیرا اولین کسی که شیطان را آواز و ناله کرد ، خدا او را لعنت کند ، و گفته شد آواز نشانگر سر و صدا و اختلاف ، به دلیل تغییر حرکات در دیسکو.
هرکسی در خواب ببیند که دارد شعرهایی را با ملودی خوب و صدای بلند می خواند ، این برای صاحبان آواز و ملودی و برای همه آنها بهتر است.
اگر ببیند که خودش ضعیف آواز می خواند ، این نشانگر بیکاری و فقر است.
و هر کس که خواب ببیند در گل و لای راه می رود و آواز می خواند ، این خوب است ، مخصوصاً برای کسانی که چوب می فروختند و خواننده در دستشویی در حال صحبت است.
در مورد رقص: نشانگر پریشانی و مصیبت دردسرساز است و رقصیدن برای بیمار نشان دهنده طول بیماری وی است و گفته شد که رقص فقیر غنی است و دوام ندارد و رقص زن در یک رسوایی قرار می گیرد ، و اما رقص شخصی که مالک آن است ، این نشان می دهد که او مورد ضرب و شتم قرار گرفته است ، و اما رقص زندانی ، این شاهدی بر نجات از زندان و انحلال او از زنجیر است. به دلیل انحلال و سبک بودن بدن رقاص ، و به عنوان برای رقص پسر ، این نشان می دهد که پسر کر و لال است و اگر چیزی می خواهد ، با دست به آن اشاره می کند و به شکل رقص است. در مورد رقص کسی که در دریا قدم می زند ، بد است و شدت او را نشان می دهد. رقصنده یک بدبختی دارد که با رقصنده مشترک است.
و هر کس که در خواب ببیند که در داخل خانه خود و در اطراف او می رقصد ، مردم خانه او تنها هستند و هیچ غریبه ای با آنها نیست ، پس این برای همه مردم به همان اندازه خوب است.
و کوبنده تنبور: مرد بزرگی که دارای باطل است ، جعل کننده در بین مردم فقیر ، یا پیک درهم ضرب شده ، یا زنی که با زنان ملاقات می کند زیرا عقل زن است.
و زدن تنبور: مصیبت و اندوهی که روده برای آن می چرخد ​​و پیچ می خورد ، زیرا صدای او از روده هایی بیرون می آید که پیچ خورده ، خشک شده و از وطن بیرون رانده شده بودند و با کلیک کردن ، آنچه را که از تجمل ، شکوه و تملق می دید ، ذکر کرد .
و اگر سلطان ببیند که تنبور را می شنود ، پس سخنان مردی را که دارای باطل است می شنود.
در مورد آب میوه: این نشان دهنده باروری برای کسی است که آن را بدست آورده است ، بنابراین هرکس ببیند که او شراب را فشار می دهد ، پس او به یک مقام خدمت می کند و می دود.
و شراب: در اصل ، پول بدون سختی حرام است ، بنابراین هر که ببیند الکل می نوشد ، گناهی بزرگ و روزی بزرگی را متحمل می شود ، زیرا خداوند متعال فرمود: “آنها از شما در مورد شراب و قمار می پرسند ، بگویید که در آنها گناهان و مزایای بزرگی برای مردم وجود دارد و گناهان آنها بیشتر از سود آنها است. “
و هرکس ببیند که او آن را نوشیده است ، کسی ندارد که در این باره با او اختلاف کند ، سپس او را از پول حرام متاثر می کند ، و آنها گفتند ، جایگزین پول مجاز است ، بنابراین اگر او آن را بنوشد و کسی با او اختلاف کند او را در این باره ، سپس در گفتار و اختلاف به همان اندازه با او اختلاف می کند.
و اگر بیند که رودخانه ای از شراب به او اصابت کرده است ، در زندگی دنیوی خود دچار آزمایشی خواهد شد ، زیرا به او وارد شد و به همان اندازه که از او گرفت در آزمایش قرار گرفت.
و اگر شخصی ببیند که در میان گروه بزرگی از مردم که شراب می نوشند وجود دارد ، این امر بد است زیرا نوشیدن بیش از حد مست و مستی در آن باعث آشوب ، مخالفت و جنگ می شود.
روایت شده است كه مردی دید سرش سیاه و تراشیده است و شراب می نوشد ، بنابراین دید خود را به یك معبر نقل كرد و گفت: در مورد سیاهی صورت ، بر مردم خود مسلط می شوی ، سر ، مردم تو را ترک می کنند و فرمان تو برطرف می شود ، و اما در مورد نوشیدن شراب ، شما یک زن را تصاحب می کنید.
مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم که دو ظرف در دست دارم که یکی از آنها شراب و دیگری شیر بود.
نوشیدن شراب برای فرماندار منزوی بود و صرف پول شراب خرما در آن ، و نوشیدن شراب خرما یک رمز و راز است ، زیرا برای نوشیدن شراب مخلوط با آب ، گفته شد که او پول می گیرد ، بعضی از آنها مجاز و برخی از آن ممنوع است ، و گفته شد که او در یک شرکت پول می گیرد ، و گفته شد که او از یک زن پول می گیرد و به وسوسه می افتد ، و مستی بدون نوشیدنی نگرانی ، ترس و وحشت است. خداوند متعال می فرماید ، “و مردم را می بینی مست ، اما آنها مست نیستند. ” و مستی از نوشیدن پول ، استکبار و قدرتی است که خواب بیننده به دست می آورد و مستی از نوشیدن از ترس در امان است ، زیرا مستی به هیچ وجه وحشت نمی کند.
و اگر ببیند که مست است و لباسهایش را پاره می کند ، اگر زندگی دنیوی او در استکبار گسترش یابد و نعمت را تحمل نکند و خود را کنترل نکند ، مرد است و هر که شراب بنوشد و از آن مست شود ، پول نامشروع می یابد ، و از آن پول متناسب با میزان مستی از آن اقتدار می یابد و گفته شد که مستی برای زن و مرد مضر است و این نشان دهنده جهل زیاد است. …………………………..
و رویای شراب در گنجه به گنجی برخورد کرد ، و عشق اگر در آب باشد و در خانه باشد ، او یک زن ثروتمند و مضطرب است ، و اگر عشق آب در آبیاری باشد ، پس او مردی است مقدار زیادی پول و هزینه های زیاد در راه خدا ، و اگر در آن سرکه باشد محبت کنید ، او مردی پارسا است ، و اگر چنین باشد اگر در آن خمیر باشد ، پس او صاحب پول خوابیده است و اگر تنبل باشد ، او یک مرد بیمار است.
مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم که کاپوت خانه ام شکسته است و گفت: اگر بینایی تو درست باشد ، زن خود را طلاق می دهی و اینگونه بود.
و مردی را مانند سرپرستی دید ، و در کار خود با مردمی سوار شد ، و هنگامی که خواست عزیمت کند ، همه آنها را مست یافت ، اما نتوانست بیش از یکی از آنها را کنترل کند ، و هر یک نگه داشت مستی خود را ، بنابراین او آن را به ابن سیرین گفت ، و او گفت: آنها دست و پا می زنند و با شما توافق می کنند ، و شما را جواب نمی دهند و دنبال شما نیستند.
الرواق: مرد صادقی که حقیقت را می گوید.
و بطری: یک خدمتکار تمایلی به جابجایی پول ندارد.
و کوزه: بنده ای که به قول خداوند متعال ، بزرگوار ، “دو فرزند در اطراف خود با جام و کوزه جاودانه شدند”. هرکس در خواب ببیند که از یک کوزه می نوشد ، پس از آن او به پسری از ملت خود برکت داده می شود و کوزه ها خدمتگزاران پشت میزها خواهند بود.
روایت شده که مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: من دیدم که از آویشن که دو سوراخ داشت ، یکی شیرین و دیگری شور ، می نوشیدم و او گفت: از خدا بترس ، زیرا تو با خواهر همسرت متفاوت هستی.
جام: نشانگر زنان است.
اگر خواب ببیند که در یک فنجان یا لیوان سیراب شده است ، رویای او حکایت از جنینی در رحم همسرش دارد.
و اگر ببیند که فنجان شکسته و آب آن باقی مانده است ، زن می میرد و جنین زنده می شود.
روایت شده است كه مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: من دیدم كه دارم آب می نوشم ، بنابراین یك فنجان آب آوردم و آن را روی كف دستم گذاشتم ، فنجان خراب شد و آب در كف من ماند ، به او گفت : آیا زن داری؟ گفت: بله. گفت: آیا طناب دارد؟ گفت: بله ، گفت: زایمان می کند ، تو می میری و پسر روی دستت می ماند و همانطور که گفت بود.
و اگر ببیند که آب ریخته شده و فنجان دست نخورده باقی مانده است ، مادر زایمان می کند و کودک می میرد ، و شکستن جام می تواند نشانگر مرگ متصدی بار باشد.
ماگ همچنین یکی از جواهرات زنان است زیرا از شیشه ساخته شده است و نوشیدن در لیوان از طرف یک زن پول است و گفته شده است که لیوان های طلا و نقره در خواب برای بقای آنها مناسب تر است ، و لیوان های شیشه به سرعت شکسته می شوند و نشان می دهند که چیزهای پنهان نور آنها را نشان می دهد و لیوان ها یک گفتگو یا یک پسر جوان هستند.
بازی با شطرنج ، تاس ، پاشنه و گردو ناپسند و ناپسند است ، اما گفته شد که بازی با همه چیز به دلیل گفتن حق تعالی ناپسند است: “یا آیا مردم روستاها معتقدند که او مجازات ما را برای فداکاری در حالی که آنها هستند برای آنها می آورد بازی کردن.”
و هر که ببیند که با آن بازی می کند ، پس دشمن ناپسندی دارد.
و شطرنجی که برپا می شود و او بازی نمی کند ، آنها مردان منزوی هستند ، و اما کسانی که برپا می شوند و با آنها بازی می کنند ، آنها نگهبانان مردان هستند ، بنابراین اگر پایان فیود آنها ارائه شود ، نگهبان آن موقعیت به یک ضربه یا نزاع تبدیل می شود ، و اگر یکی از دو حریف دیگری را کتک بزند ، در این صورت غالب است ، و گفته شد که بازی شطرنج پیگیری در یک مبارزه یا رقابت است.
در مورد بازی با تاس ، این یک گناه است ، و گفته شد که این یک معامله با یک گناه است ، و بازی با آن در اصل نشان دهنده وقوع یک جنگ ناعادلانه برای منع آن است و پیروزی برای پیروز ، و بازی با پاشنه پا مشغول دروغ است ، و گفته شد که این یک دلیل خوب است ، و قمار اغتشاش و درگیری است.

YouTube تعبیر بینایی از شراب در خواب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا