روش جادوگری جادوگر و پاسخ شعبده باز و قهرمانانش ابطال

چگونه به لمس و جادو در کسی که آن را با آیات قرآن مانند سوره یا سین الزلظله ، فیل انجام داده است ، پاسخ دهیم ، گاو اخم کرد و آن را با التماس جادو شده باطل کرد تا جادو را به جادوگر

چگونه باعث می شوید جادوی شما با شما رنج ببرد و سحر و جادو را با شما در روزی که به خلاف آن روبرو می شود و روزی که آن را علیه شما تجدید کند بجای اینکه شما را به تنهایی عذاب دهد ، در حالی که او از زندگی خود لذت می برد.

  1. بلافاصله بعد از نماز فجر خواندن سوره یاسین را شروع کنید ، زیرا وقت آن طولانی و کافی است و فرد از نظر روانی راحت و آرام است ، 40 بار آن را تکرار کنید و تا 40 بار عدد را کامل نکنید ، خواندن را متوقف نکنید.
  2. یا کل سوره را بخوانید و 40 مرتبه تکرار کنید ، یا هر آیه را 40 بار بخوانید تا اینکه به قصد بطلان سحر ختم شود ، زیرا سوره یاسین انشاالله نیازها را برآورده می کند.
  3. در حین خواندن 40 مرتبه سوره یاسین ، بنده ممکن است باعث تقویت شود. این انگشتان بین انگشتان مرد قرار داده می شود. من پیشنهاد می کنم اگر بیمار هنگام خواندن یک کاسه آب قرار دهد ، و هر آنچه را که هر دوره بخواند در آن دمیده شود کاسه. این میزان عرضه را کاهش می دهد و ممکن است آن را برای همیشه قطع کند. از انگشتان پا یا لرز در پاها که هر چند وقت یک بار می آیند
  4. هنگامی که مستقیماً خواندن را به پایان می رسانید ، انشا Godالله سحر و جادو در مقابل کسی ظاهر می شود که شما را فریب داده است و اگر او با شما زندگی کند ، می دانید او کیست ، حتی اگر در خواب باشد ، در وضعیت اسفناکی از خواب بیدار می شود.
  5. و اگر محل سکونت او در خانه ای که در آن زندگی می کنید نیست ، با شما تماس می گیرد تا حتی با زنگ زدن روی تلفن شخصی خود آن را برای خود تمدید کنید.
  6. و اگر نتواند ، به خانه مهم شما می آید ، به هر طریقی سعی در تمدید آن دارد و تجدید می شود ، و شما بله 40 بار دوباره می خوانید
  7. و آن را تجدید می کند ، و بدین ترتیب بقیه چیزها را فراموش می کند و وارد چرخه ای بی پایان می شود و هر وقت می خوانید ، جادو کم کم ضعیف می شود تا اینکه انشالله تمام می شود.
  8. نکته مهم این است که شما اطمینان حاصل کنید که می دانید جادوی شما کیست. او را همانطور که او شما را شکنجه کرده شکنجه خواهید کرد. با خواندن معامله خواهید کرد. طعم راحتی را خواهید چشید. زندگی شما تغییر خواهد کرد اما هرچه بیشتر تجدید شوند آن را بر شما ، هر چه بیشتر شور و شوق خود را تجدید می کنید.

برخی از توضیحات:

  1. آب را می توان با روغن زیتون جایگزین کرد ، زیرا روغن مدت بیشتری روی بدن دوام می آورد و ترجیح داده می شود که در زمان خواندن آن داخل روغن دمیده شود.
  2. هنگامی که “قصد” شما نباید یک فرد خاص را مشخص کنید ، تنها خداوند تنها کسی است که می داند شما را جادو کرده است ، اما تمام دستور او به خدا است ، این نیت را قرار دهید که خداوند صدمه را به شخصی که شما را جادو کرده است بازگرداند ، اما شخص خاصی را مشخص نکنید و با خود بگویید “خدا آنها را می شناسد” و شما این مسئله را فقط به خدا سپرده اید. “و سپس شگفتی کار خدا و انتقام او از چنین جادوگران را خواهید دید ، و دلیل آن این است که شیطان (یا نوکر جادو) ممکن است سعی کند قصد شما را به شخص دیگری هدایت کند تا همه چیز اشتباه شود.

توضیح در مورد درستی روش و منبع آن:

  1. حدیث رسول خدا در مورد سه نفری که صخره ای در غار آنها را پوشانده بود ، از این رو خداوند از خیرخواهی کرد که آنها را نجات دهد و آنها را نجات دهد.
  2. این حدیث فایده زیادی دارد که هر عمل صالحی که انسان انجام می دهد برای رفع نگرانی و پریشانی یا رفع پریشانی به خدا نزدیکتر می شود.
  3. تلاوت قرآن کار پسندیده ای است که انسان به وسیله آن به خدا نزدیکتر می شود و تکرار تلاوت آن نیز کار پسندیده ای است و شما به وسیله آن از خدا می خواهید تا شما را نجات دهد و شما را از غم و اندوه راحت کند و جادو را از بین ببرد.
  4. اگر یاسین را 40 بار خوانده اید ، به درگاه خداوند دعا کنید و بگویید ، “خدایا ، اگر می دانستی که من برای چهره شریف تو چنین کاری کردم ، پس مرا از آنچه هستم و غیره راحت کن و این در متن مجاز است. از حدیث. “
  5. در مورد نکته تکرار 40 بار ، تکرار هیچ آیه ای در اصل منعی ندارد. ما برای حفظ آن یک آیه خاص را تکرار می کنیم ، یا به این دلیل که بر تقوای شما تأثیر می گذارد و ایمان شما را افزایش می دهد. گاهی اوقات بسیاری از ملت این کار را در نماز با تکرار انجام می دهند یک آیه مجازات یا یک آیه برای توصیف بهشت ​​و غیره برای افزایش احترام شما ، اما بعضاً بخشی از آیه تکرار می شود (به خصوص اگر آیه طولانی باشد) ، و آنچه من می دانم در صورت طولانی بودن آیه است و شخص می خواهد بخشی از آن را تکرار کند ، در اینجا شرط این است که معنی کم نشود یا معنای این قسمت از آیه وجود نداشته باشد
  6. و مسئله تعداد دفعات ، در اینجا ما به تجربه تکیه می کنیم ، در هیچ یک از آنها متن صریحی وجود ندارد ، و اگر منکر تکرار در اصل نباشد ، تکرار برای تعداد معینی اشکالی ندارد ، و هر کس از چیزی بهره مند شود ، از این برادران خود صرف نظر نمی کند ، زیرا می داند که چنین نیست لازم است از تکرار سوره خاصی 40 بار به نفع شخصی که آزمایش را انجام داده است بهره مند شود
  7. من ممکن است سود بیشتری ببرم و شاید لازم باشد بیش از آن تکرار کنم. و من در یک برنامه قبلی اشاره کردم که تأثیر نماز شب در بهبودی یک شخص خاص از تأثیر هر رقیه قوی تر است ، این به دلیل تجربه است ، اما مورد دیگری وجود دارد که روزه مفیدتر است.
  8. در عوض ، ممکن است وقتی که من در معالجه بعضی موارد ، نه رقیه یا قرائت ، به اصل قانونی برمی گردم ، حتی بیشتر تعجب کنید. به عنوان مثال ، آیا اصل قانونی در برخورد با آن “رقیه” است؟
  9. اصل اساسی در معالجه چشم ، برداشتن از رد شیطان است ، مطابق متن حدیث شریف ، همانطور که در حدیث رسول خدا صلی الله علیه و آله ذکر شده است. دعای خدا و درود خدا بر او نگفت ، “بی خوابی فلانی”. در عوض ، وی پرسید ، “آیا صاحب آن را می شناسی؟”
  10. بنابراین رقیه در اینجا و تلاوت قرآن با یک کار خوب به خدا نزدیکتر شده است. شاید خداوند بهبود را تسهیل کند یا علل آن را تسهیل کند (مثلاً در مورد چشم ، با سهولت در برداشتن آن ، ردپای شیطان یا دانستن آن ، و غیره).
  11. ممکن است بسیاری از مواردی که در درمان استفاده می شوند منشأ قانونی نداشته باشند. به عنوان مثال ، درمان جادو با برخی گیاهان از کجا ناشی می شود و چرا این گیاه خاص و نه گیاه دیگر؟
  12. اصل اساسی در رابطه با هرگونه درمانی ، چه توسط قرآن و چه به روش دیگر ، این است که نباید با ماده ای ممنوع مخلوط شود و اگر منعی برای کار وجود نداشته باشد ، حتی بدون نیاز به قانون قانونی نیز درمان مجاز است. متن در این مورد
  13. و اما عدد 40 بار ، منشأ آن در قرآن و سنت است و ما آن را در جاهای مختلف و بسیاری از سوره ها بسیار امتحان كرده ایم و در مورد اصل آن در قرآن ، خداوند متعال می فرماید: {و ما موسی را سی شب تعیین کردیم و آنها را با ده شب کامل کردیم ، بنابراین وقت معین پروردگار او چهل شب تمام شد. و موسی به برادرش هارون گفت: “مرا در قوم من یاد کن و جبران کن و راه مفسدان را نرو. “
  14. حق تعالی نیز فرمود: (آنها چهل سال در زمین سرگردانند).
  15. و اما منشأ آن در سنت و عبارت حدیث این است: “نطفه چهل روز در رحم است ، چهل روز لخته است ، چهل روز جنین است ، سپس آفرینش آن متولد می شود … “
  16. با روایات مختلف نیز ، همانطور که او ، صلی الله علیه و آله و سلم ، فرمود (مسیح – یعنی دجال – چهل صبح در زمین خواهد ماند ، به سلطنت خود می رسد. هر چاله به چهار مسجد نمی آید : کعبه و مسجد رسول ..)
  17. از ابن مسعود – رضي الله عنه – از پيامبر – صلوات الله عليه و آله – فرمود: خداوند اول و آخر را براي زمان معلوم چهل روز جمع خواهد كرد. سالها با نگاه به آسمان ، منتظر قضاوت نهایی و خدا در سایه ابرها از تخت به تخت فرود می آید ..)
  18. مکالمات زیادی با موضوعات مختلف وجود دارد اما عدد چهل در همه آنها تکرار می شود

روش جادوگری جادوگر و پاسخ شعبده باز و قهرمانانش ابطال

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا