تعبیر سینه در خواب دیدن سینه در خواب

معنی جعبه ها برای یک دختر مجرد ، برای یک زن متاهل ، برای یک زن باردار ، برای یک زن مطلقه ، چه مقوا یا طلا ، آهن ، چوب ، یک هدیه سفید سیاه ، آهن ، نقره ، جدید ، پاره شده به ابن سیرین ، امام صادق و سایر موارد

تعبیر سینه در خواب دیدن سینه در خواب

او یک زن یا کنیز است ، و القیروانی صندوق را به زبان خود ذکر کرده و آن را تابوت نامیده است.وی گفت که این خانه ، همسرش ، مغازه او ، صندوقچه و فروشگاه او و همچنین آستانه را نشان می دهد. سینه او غنیمت است و اگر همسرش باردار باشد و پسری به دنیا بیاورد و کالاهایی داشته باشد که از دست داده یا پشیمان شده باشد ، و به این ترتیب

ابن سیرین گفت که صندوقچه در خواب نشانگر زن یا کنیز است و صندوق را در قدیم به نام تابوت می نامیدند.ابن سیرین همچنین گفت که صندوق ممکن است نشان دهنده خانه ، همسر ، انبار و همچنین آستانه خانه است ، و ابن سیرین ذکر کرد که آنچه در سینه از سینه بیرون می آید اگر خوب باشد این بسیاری از خوبی ها است که نماد پسر یا پول است و آنچه از جعبه از شر بیرون می آید شر است که در کمین و در کمین بیننده است ، مانند خروج مارها یا عقرب ها و غیره از شر.

دیدن سینه ای پر از نعمت و نعمت ، رزق و روزی زیادی است و دیدن سینه ای پر از طلا ، خبر بارداری است و این آرزوی یک زن است و دیدن سینه خالی و خالی نشان می دهد که فرد از خیر و عاری بودن برخوردار است ، ایمان و رحمت نسبت به دیگران ، و دیدن تابوت بشارت یک پادشاه بزرگ و اوج و اعتبار اوست.

یا ترس رویابین از دشمن ، یا بشارت تسکین و نجات ، یا بازگشت غایبان ، و چشم انداز نشستن بالای تابوت نشانگر وجود اختلاف و رقابت در زندگی بیننده و بشارت است. پیروزی و تحقق آنچه او آرزو می کند و دیدن جعبه بسته نماد مرد یا حاکم است.

او در خواب یک زن یا خدمتکار زیبا است ، و صندوق خانه ، همسر یا مغازه مرد را نشان می دهد ، صندوق ازدواج برای لیسانس و ثروت برای فقرا است ، و صندوق سفر یک سفر یا سفیر است.

صندوق توسط زن تفسیر می شود ، و گفته شد که صندوق دارای شکوه و اعتبار است ، و هر کسی ببیند صندوق بزرگ جدیدی را گرفته یا آن را خریده است یا کسی آن را به او داده است ، پس از آن به اندازه آن نشان از شکوه و اعتبار است. ، یا او با زنی ازدواج می کند ، و هر کسی که می بیند سینه او شکسته است یا از دست او رفته است ، این نشان دهنده کاهش عزت و اعتبار وی و بیماری قلبی وی یا مرگ همسر وی و به طور کلی ، چشم انداز صندوق است چهار طرف: عزت ، اعتبار ، درجه و زن

صندوقچه در خواب یک زن یا خدمتکار زیبا است و صندوقچه خانه مرد ، همسر و دارایی او را نشان می دهد
صندوقچه در خواب نماد میل به دانش است و نشانگر غنای درونی هر یک از ماست. اگر صندوقچه ای باز پیدا کردید ، این نشان دهنده توانایی شما در مقابله و پذیرش قضاوت دیگران درباره شماست. اما اگر جعبه بسته باشد ، این نمادی از احساس ناامیدی است ، که صاحب آن را به انزوا از دیگران سوق می دهد.

دیدن دختر مجرد یا زن مجردی که انگار در خواب سینه دارد ، فال ازدواج وی با مردی با نفوذ و اعتبار است و کسی در خواب می بیند که از سینه طلا یا جواهرات و جواهرات می آورد. از بشارت ازدواج با بازرگان یا مرد ثروتمند ، و دیدن یک زن مجرد در خواب ، انگار که سینه سنگینی را حمل می کند ، پیشگویی ازدواج خود با مردی را که بر روی او افتاده ، روزها و نگرانی های زیادی دارد

زن مجردی که در خواب می بیند گویی سینه دارد ، در این صورت همسر شخصیتی با اعتبار و نفوذ خواهد بود و کسی که در خواب می بیند طلا یا نقره یا جواهرات خود را از صندوق استخراج می کند ، سپس با یک تاجر یا یک مرد ثروتمند ازدواج می کند ، و زنی که در خواب می بیند که سینه سنگینی را حمل می کند ، سپس ازدواج می کند مردی با بدهی یا نگرانی

و اما زن متاهل ، که در خواب می بیند که در خانه او جعبه ای وجود دارد ، این امر به خوبی معیشت و فرزندان را نشان می دهد و دید همسر از جعبه خالی نمادی از خانه ای خالی از فرزندان یا عبادت و اطاعت و دیدن جعبه بسته نماد این است که شوهر او فردی بسیار محتاط و همچنین فردی موفق در کار خود است.

دیدن سینه سنگین اگر رنگ آن سیاه باشد ، ناراحتی ، غم و اندوه را نشان می دهد و اگر سینه ای آهنی باشد و اگر جعبه ای از طلا باشد بشارت بارداری را نشان می دهد و دیدن سینه چوبی نمادی از آن است. پول یا مسافرت

جعبه برای زن متأهل خانه اوست و از نظر تعبیر خوب است و نشانگر فراوانی رزق و روزی یا فرزند است و جعبه خالی در خواب یک زن متأهل خانه ای خالی از مردان یا سخاوت و اطاعت و جعبه بسته است. شوهر با احتیاطی است که در کار و درآمد خود موفق است. صندوقچه سنگین اگر در خواب سیاه باشد ، ناراحتی و اندوه است و اگر از آهن باشد صندوق سنگین و اگر از طلا ساخته شود ، بار نزدیکی دارد و صندوق چوبی سفر یا پول است.

در مورد زن بارداری که می بیند در خواب سینه می بیند ، این یک خبر خوب برای یک پسر پسر است و همچنین دیدن سینه یک امر خوب ، ایمنی ، ایمنی و زایمان آسان است ، انشاالله.

در مورد زن بارداری که در خواب می بیند که او قفسه سینه دارد ، پس او یک پسر نر به دنیا می آورد و سینه در خواب زن باردار فال خوبی است که ایمنی جنین و زایمان آسان را بشارت می دهد.

بعضی از افراد در خواب می بینند که گویی شخصی جعبه ای به او می دهد و بر این اساس ، این دیدگاه نشان می دهد که این فرد اخبار خوشحال کننده یا پیامی را از شخص غایب می شنود و در خواب یک لیسانس را می بیند گویی دختری به او یک جعبه می دهد. جعبه ، این نماد عشق و علاقه است ، و دیدن یک فرد مجرد که جعبه ای به او می دهد که یک حلقه طلای در آن است. نامزدی نامزدی او است.

یک زن مجرد که جعبه ای با کفش می بیند به زودی خبر ازدواج او را می دهد ، اما در مورد دیدن جعبه ای حاوی حیوان خانگی مانند گنجشک یا گربه ، این ملاقات دیدار با شخصی عزیز و عزیز برای بیننده است.

در مورد دیدن یک صندوق طلای دوزی شده در خواب ، این خبر خوب در خواب یک زن و یک مرد است که او را از شنیدن اخبار ناخوشایند هشدار می دهد. دیدن یک صندوقچه پر از طلا در رویای یک مرد ، خستگی ، دردسر و تلاش برای به دست آوردن پول را نشان می دهد همانطور که دیدن آن در خواب یک زن ، آن را ازدواج با یک زن مجرد یا بارداری می داند.

دیدن جعبه چوبی در خواب بیانگر مردی قوی ، موفق و پنهانی است و دیدن او در خواب زن پس از خستگی و سختی بشارت است و دیدن جعبه چوبی باز نمادی از مرد یا شوهر ضایع کننده و دیدن یک جعبه چوبی پر از پول خانه ای پر از شادی و خوشبختی را نشان می دهد و ممکن است نوعی ازدواج برای مجردها باشد.

* صندوق آهنی یا مسی در خواب

در مورد جعبه آهنی ، این نشان دهنده قدرت ، عزم راسخ ، اراده و اقتدار است. در خواب زن ، آن نمادی از بی رحمی شوهر است ، و جعبه مسی ، شوهر مظلوم یا سنگین با بدهی و نگرانی را نشان می دهد.

* جعبه کاغذی در خواب

دیدن یک جعبه کاغذی یا مقوایی در خواب مطلوب نیست ، به خصوص اگر خالی باشد ، زیرا نشانگر کمبود منابع و پول ، خستگی ، دردسر و تلاش در جمع آوری پول است و دیدن افتادن جعبه های کاغذ یا مقوا روی بیننده نمادی از آن است مشکلات در خانه ، و دیدن آنها پر از غذا یا کالاهای تجاری خبر از فعالیت تجاری می دهد. موفق ، و اگر پر از لباس یا اثاث باشد ، خبر از ازدواج می دهد ، در رویای مجردها و مجردها

دیدن جعبه سیاه در خواب

جعبه سیاه نمادی از نگرانی ، دردسر و اندوه و یا شنیدن اخبار غم انگیز و ناخوشایند است و جعبه سیاه بسته نشان دهنده وقوع چیزی بد در طولانی مدت است و در صورت باز بودن ، وقوع آن را در کوتاه مدت نشان می دهد.

تعبیر قفسه سینه در خواب – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا