تعبیر خواب در مورد انگشتان خواب روی انگشت شست ، انگشت اشاره و میانی ، انگشت حلقه و صورتی در خواب

خواب روی انگشتان و انگشتان پا برای یک زن مجرد ، برای یک زن متاهل ، برای یک زن باردار ، برای یک زن مطلقه ، خواه قطع ، قطع انگشتان اضافی دست ، انگشت اشاره مرد ، برش انگشت کودک برای ابن سیرین و بیشتر

تعبیر خواب در مورد انگشتان خواب روی انگشت شست ، انگشت اشاره و میانی ، انگشت حلقه و صورتی در خواب

انگشتان در خواب نشانگر فرزندان ، همسران ، پدران و مادران ، پول ، دارایی و همه چیزهایی است که به یک فرد در زندگی دنیوی کمک می کند. بنابراین هر کس که افزایش انگشتان خود را ببیند ، افزایش آنچه ما ذکر کردیم ، و بالعکس ، کاهش یک کمبود و نقص در موارد ذکر شده است. بریدن انگشتان ممکن است نشان دهنده عدم توانایی در سود بردن پدران ، مادران ، فرزندان یا پول باشد. یا مرگ حیوانات ، یا از دست دادن دلیل برای به دست آوردن چیزی ، مانند افسردگی در یک تجارت یا صنعت.

انگشت شست: نماز ظهر ، انگشت سبابه: نماز ظهر ، میانه: شام غروب آفتاب ، انگشت حلقه: شام آخرت و صورتی: نماز صبح ، به دلیل کوتاهی.

انگشتان در خواب ممکن است به نمازهای پنجگانه اشاره داشته باشد و ناخن ها سنت آنهاست.

انگشت شست نشان دهنده طلوع فجر ، انگشت اشاره نشان دهنده ظهر ، وسط نشان دهنده بعدازظهر ، انگشت حلقه نشانگر غروب آفتاب و انگشت کوچک نشان دهنده شام ​​است.

و اگر انگشتان پول بود ، ناخن ها زکات او بود.

طول انگشتان در خواب نشان دهنده حرص و طمع است.

و ظاهر انگشت اضافی بر روی انگشتان وی افزایش پول یا ارتباط در خویشاوندی ، در نماز یا در کار او است.

حرکت انگشت از یک مکان به مکان دیگر ممکن است نشان دهنده تأخیر نماز باشد

بهم زدن انگشتان ممکن است نشانگر جمع شدن نماز یا جمع شدن اقوام در موضوعی باشد که به خواب بیننده مربوط می شود

ممکن است به سفت بودن دست یا ازدواج و عقد اشاره داشته باشد و به کندی در اقامه نماز اشاره داشته باشد.

انگشتان دست راست نشان دهنده پنج نماز روزانه است و کوتاه شدن آنها نشان دهنده کوتاهی نماز و تنبلی در آن است. طول انگشتان نشانگر رعایت نماز است. سقوط یکی از آنها ممکن است نشان دهنده ترک نماز باشد.

انگشتان دست چپ ممکن است به فرزندان خواهر یا برادر اشاره داشته باشد.

دیدن تکان دادن انگشتان شخصی نشانگر بد اخلاقی است.

انگشتان مرد در خواب با حنا رنگ آمیزی می شود ، که نشانگر ستایش زیادی است ، اما در مورد زن ، این خواب نشانگر عشق شوهرش به او است و زن اگر حنا را روی انگشتان خود بگذارد و ظاهر نشود ، این خواب برای پنهان کردن عشق شوهرش به او نشان داده شده است.

شیخ الوسیمی ، فقیه ، بینایی انگشتان در خواب همه را به جزئیات و معانی مختلفی که توسط شخصیت بیننده تعیین می شود ، از جمله تسبیح فراوان و پنج نماز روزانه ، توضیح داد.
دیدن ترک خوردن انگشتان در خواب همه بیانگر سخنان بد اقوام در خانواده نسبت به هرکسی است که او را می بیند

معنای دیدن انگشت بریدن شخصی به رویاپرداز در خواب اشاره به از دست دادن پول یا کار است و گفته شد که این غم و نگرانی است و خدا بهتر می داند.
دیدن انگشت بریده شده در خواب برای همه نماد از دست دادن املاک و مستغلات ، یا مرگ حیوانات ، و از دست دادن در تجارت است و گفته شد که این مرگ بیمار است و خدا بهتر می داند.

معانی دیدن انگشتان درهم آمیخته در رویا برای همه بیانگر معانی خوبی است ، از جمله مشارکت در کار یک پروژه خصوصی یا تجارت برای کسانی که آن را می بینند.
دیدن انگشتان درهم آمیخته در خواب همه نشانگر نسب و ازدواج برای کسی است که آن را می بیند و خدا بهتر می داند.

هرکس در خواب ببیند که انگشتش ضعف و درد دارد ، پس نمازش کوتاه می آید.

دیدن انگشتان همسر تزئین شده با حنا در خواب نماد محبت و عشق بین همسران و رفتار خوب شوهر با او است و خدا بهتر می داند.
معانی دیدن انگشتان و حنا همسر که در خواب روی آنها ثابت نشده است ، بیانگر بی توجهی و بی علاقگی شوهر به همسر خود است و خدا بهتر می داند.
دیدن انگشتان دست چپ در خواب درباره همسر ، پسران خواهر و پسران برادر را به هرکسی که می بینید نشان می دهد و خدا بهتر می داند.
دیدن انگشت بریده شده در خواب همسر ، نماد جدایی یا از دست دادن یکی از اعضای خانواده است و خدا بهتر می داند.

دیدن انگشتان دست راست در خواب یک مرد نماد پنج نماز روزانه و پایبندی به تعهدات شرعی کسانی است که او را می بینند.
دیدن انگشتان مردی که در خواب با حنا تزئین شده است نشانگر کارهای خوب و تسبیح فراوان کسانی است که او را می بینند.
دیدن اینکه انگشت شخصی در خواب بلند می شود ، اختلاف نظر و رفتار بد را نشان می دهد و خدا بهتر می داند.
دیدن شخصی که انگشت مردی را در خواب قطع می کند ، برای کسی که آن را می بیند ، از دست دادن تجارت ، پول و از دست دادن تجارت است.

تورهای انگشتی در خواب بیانگر مشارکت یا ازدواج و عقد است و انجام این کار ممکن است نشان دهنده بطلان حرکات و معیشت و حواس پرتی از نماز باشد.
هرکس در خواب ببیند که انگشتان خود را به هم گره زده است ، پس این برای خویشاوندی او دشوار است و ممکن است ترکیبی از قصد او باشد.

کف دست و انگشتان: آنها نشان می دهد آنچه که دست نشان می دهد ، و دعاها. هرکس در خواب ببیند انگشتانش بریده شده است یا مریضی بر سر آنها فرود می آید ، این ضعف در سربازان ، فرزندان ، معیشت ، بستگان یا آشنایان او است. و ممکن است عبادت او باطل شود.

خواب ابن سیرین در مورد انگشتان دست – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا