تعبیر ماه در خواب توسط امام صادق – دیدن ماه در خواب

تعبیر ماه در خواب توسط امام صادق – دیدن ماه در خواب

دیدن ماه در خواب برای یک دختر مجرد ، برای یک زن متاهل ، برای یک زن باردار ، برای یک زن مطلقه ، برای یک مرد ، آیا ماه سقوط می کند ، شکاف گرفتگی ، دید ماه کامل ، هلال از ابن سیرین ، توسط امام جعفر صادق و بیشتر رویای ماه

تعبیر ماه در خواب توسط امام صادق دیدن ماه در خواب

جعفر الصادق گفت: خواب ماه به هفده روش تعبیر می شود: یک پادشاه ، یک وزیر ، دوست پادشاه ، یک رئیس جمهور ، یک زن شریف ، یک کنیز ، یک پسر ، یک دستور جعلی ، یک نگهبان ، دانشمند مفسد ، انسان برتر ، پدر ، مادر ، زن ، شوهر همسر ، پسر یا بزرگواری.

دیدن ماه در خواب بیننده خواب نشانگر تشنگی عاطفی و احساس تنهایی ، افسردگی و از خود بیگانگی است.دیدن خواب بیننده در خواب که در روزی که ماه به دنیا آمد متولد شد ، یعنی وقتی هلال می شود ، این نشان دهنده امرار معاش رویابین با یک نوزاد جدید ، و دیدن پایان ماه نشان دهنده مرگ یا پایان مرحله خاصی از زندگی او است.

و هنگامی که خواب بیننده خواب ماه گرفتگی را نشان می دهد ، این نشانگر وقوع چیزی ناخوشایند یا مرگ یکی از ائمه یا علما است ، و همچنین ممکن است نشان دهنده نابودی و از دست دادن و گسترش جهل در بین مردم و گمراهی باشد ، و اگر خواب ببیند از مراحل مختلف ماه ، این نشان دهنده موقعیت برجسته ای در جامعه یا موقعیت جدیدی در کار او است.

اگر شخصی در اتاق خواب خود ماه ببیند ، این نشان دهنده ازدواج نزدیک است و اگر در خواب ببیند که ماه به خورشید تبدیل می شود ، این نشانگر غرور ، رزق و روزی و گرفتن پول زیادی از پدر یا همسرش است.

اما اگر او تصویری از چهره خود را در ماه ببیند ، این نشان دهنده مرگ یک شخص است و هرکسی که ماه را در خواب تاریک ببیند در حالی که در موقعیتی قرار دارد ، این نشان دهنده آسیب و آسیب از اطراف او است. ماه کامل در خواب ، این نشان دهنده بازگشت فرد خارج از کشور است.

اگر یک زن مجرد ماه کامل را در خواب ببیند ، این نشانگر خوشبختی ، شادی و خوش بینی است و اگر ماه ناقص باشد ، این نشانگر نگرانی ، غم و اندوه است ، اما اگر زن مجرد در خواب هلال ماه را ببیند ، این نشانه خوش آمدن در راه رسیدن به او ، و اگر ماه را به رنگ زرد ببیند ، این نشان می دهد اگر رنگ ماه قرمز است ، این نشان دهنده عصبانیت ، اختلاف نظر و مشاجره است.

بینایی یک زن متاهل از ماه وجود ندارد که در خواب دیده می شود ، اختلافات زناشویی ، فقدان احساس صمیمیت ، عشق و عاشقانه بین او و همسرش و نیاز به تجدیدنظر در ازدواج او است. دیدن ماه کامل دور نشان دهنده نزدیک بودن بارداری است. اما اگر او در خواب ببیند مهتاب کم نور یا کم نور است ، این نشان می دهد که شرایط مالی شوهر دشوار است و از دست دادن پول.

اگر یک زن باردار ماه را در خواب ببیند ، این نشان از تأمین معاش وی با یک فرزند پسر است و اگر ماه کامل را ببیند ، این نشان می دهد که پسر خوب و مهمی نصیب او خواهد شد ، اما اگر زن باردار ببیند که نور ماه سبز است ، این نشانگر خیر ، روزی و برکت در هنگام تولد و در خانه اش است.

تعبیر دیدن ماه در خواب –

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا