تعبیر خواب درباره سیارات دیدن سیارات در خواب

تعبیر خواب درباره سیارات دیدن سیارات در خواب

چشم انداز کره زمین برای مجردی برای زن متاهل برای زن باردار برای زن مطلقه ، خواه با چشم غیر مسلح از زمین یا فضا ، رویایی از ستاره ها در آسمان حرکت می کنند ، در شب می درخشند ، توسط ابن سیرین و بیشتر

تعبیر خواب درباره سیارات دیدن سیارات در خواب

اگر خواب سیارات داشته باشید ، این پیش گویی می کند که سفری خسته کننده و ناموفق را پشت سر خواهید گذاشت و کارهای سختی را انجام خواهید داد

هر که دید: که او صاحب ستارگان است ، پس صاحب اشرف ترین مردم است و قلب آنها را در خود دارد

* و هر که ببیند: که دارد چیزی از آن را هدر می دهد ، پس چنین افرادی را هدر می دهد

و هرکس ببیند: از او یا از نور او تحت تأثیر چیزی قرار گرفته است ، به همان اندازه که تحت تأثیر قرار می گیرد ، منفعت هم می برد.

و هر که ببیند: ستارگان در خانه یا آسمان می درخشند ، سپس تحت تأثیر اقتدار و جلال قرار می گیرد ، یا مقام او بالا می رود

* و هر کس که خواب ببیند: اینکه او به ستاره های شناخته شده نگاه می کند ، پس این از نظر من هدایت ، هدایت و درستی است

* و هر که در خواب ببیند: که او ستاره ها را می خورد ، این امر در میان مردم گمراه و تهمت است

* و هر كه در خواب ببيند: كه او ستاره اى گرفت و اگر زن باردارى داشته باشد ، او دختر به دنيا خواهد آورد

* و هر که ببیند: که ستاره ای بر او افتاده است ، ستاره ای که قدرت و اوج گرفته است

و هر كه در خواب ببيند: ستاره اى به سوى او انداخته شود و او را بزند ، از شيطان سختى خواهد گرفت ، سپس آنچه در آن است آزاد خواهد شد ، و اگر به كشتى غرق شود يا حيوانى آسيب ببيند.

* و هر که دید: که یک ستاره افتاده به سرعت مرد

* و هر که خواب ببیند: که سر او به ستاره ای برگشته است ، پس این بدهی ها است که از او ناشی می شود

* و هر که دید: ستاره ای به زمین افتاد ، پس آن سقوط سرنوشت بزرگ است ، و اگر غایب باشد ، به او تقدیم می شود ، و اگر یک زن باردار داشته باشد ، بیان آن ستاره یا اگر مردانه باشد ، یک پسر پسر و اگر یک زن باشد ، یک دختر به دنیا می آورد.

و هر که خواب ببیند: این که ستارگان با او در خانه او جمع شده اند ، این نشان دهنده عذاب اوست

* و هر كه ديد: ستاره اي كه بدون راه رفتن طلوع كرد و سپس ناپديد شد ، آنگاه چيزي كه او طلب مي كند براي او تكميل نمي شود و نيز در مقام هلاكت است.

* و هر كه ديد: كه برخاست ، و برخاست و راه افتاد ، پس بيان او بر ضد اوست

* و هر که ببیند: سهیل بیرون آمد ، این نشان می دهد که او عزیمت خواهد کرد

یک رویا در مورد یک گل نشان دهنده یک میل است

و خواب مشتری بیانگر صفا و آرامش زندگی تا پایان عمر است و شاعرانه در امری غیرممکن تعبیر می شود زیرا در دوران قبل از اسلام پرستش می شده است و هر آنچه غیر خدا پرستیده می شده محال است و گفته شد که بینایی ستارگان هرگز با سفر تعبیر نمی شود زیرا مسافران در دریا توسط آن هدایت می شوند

هر کسی در خواب ببیند که خورشید ، ماه و همه سیارات می لرزند ، این نشان دهنده خصومت پادشاهان آن مکان ، جنگ و نبرد آنها و ریختن خون بسیار است.

هرکس در خواب ببیند که به یک ستاره تبدیل شده ، نشانگر جایگاه والایی در بین مردم است
هرکس در خواب ببیند که صاحب ستاره است یا از آنها مراقبت می کند ، یا اینکه شما در دامان او هستید ، صاحب خواب یا چشم انداز اگر یکی از کاندیداهای وی باشد ، موقعیت بالایی کسب خواهد کرد.
هرکس در خواب ببیند که ستارگان بر سر او می افتند ، صاحب خواب یا بینایی ، اگر بیمار باشد ، خدای ناکرده می میرد ، و اگر بدهکار باشد ، صاحب بدهی آن را از او طلب می کند. .
هرکس در خواب ببیند که ستاره ای روی او افتاده است و نه افراد دیگر ، صاحب خواب ، اگر غایب باشد ، برمی گردد
هرکس در خواب دید که در حین بارداری ستاره ای به او می افتد ، صاحب خواب ، به امید خدا ، پسر خوبی به دنیا خواهد آورد و در جامعه جایگاهی خواهد داشت
هرکس در خواب سیارات را در روز ببیند ، نشانه رسوایی یا بلا و ویرانی است و این رسوایی ها ممکن است به اندازه تعداد سیارات و تعداد ستاره ها و تعداد اندک آنها بزرگ یا کوچک باشد.

هرکس در خواب ببیند که ستاره ها یا سیاره ها روی زمین یا در دریا می افتند ، یا می بیند که آنها در آتش می سوزند ، یا پرندگان را می بیند که آنها را جمع می کنند ، نشان دهنده مرگی است که در میان مردم رخ می دهد ، و تعداد مرگ به اندازه ستاره ها است یا سیارات سقوط می کنند.

هرکس در خواب ببیند که ستارگان در خانه اش جمع می شوند و آن ستاره ها دارای پرتویی و نور صاحب خواب یا بینایی هستند ، از خوشحالی ، لذت و لذت برخوردار می شوند و بزرگان با او در خانه او جمع می شوند .
هرکس در خواب ببیند ستارگان در خانه اش جمع می شوند و ستاره ها چراغ را خاموش می کنند ، صاحب خواب یا بینایی به یک مصیبت دچار می شود و مردم برای تسلیت او با او جمع می شوند

هرکس در خواب ببیند که ستاره ها از آسمان ناپدید شده اند ، صاحب خواب یا بینایی اگر ثروتمند باشد ، پول خود را از دست می دهد و اگر فقیر یا بیمار باشد ، خدای ناکرده می میرد.
هرکسی که سیاره یا سیارات زیر سقف خانه را جمع کرده ببیند ، نشانه خرابی خانه یا مرگ صاحبخانه است

سیاره چشم انداز – YouTube

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا