تعبیر عمامه در خواب پوشیدن عمامه در خواب

معنی عمامه برای مجرد ، برای زن متاهل ، برای زن باردار ، برای زن مطلقه ، چه سفید ، سبز ، زرد ، سیاه ، شمغ ، غطرا ، باند برای ابن سیرین و بیشتر

تعبیر عمامه در خواب پوشیدن عمامه در خواب

تعبیر خواب درباره عمامه توسط ابن سیرین

عمامه در خواب تاج ، اعتبار ، قدرت و حالت مرد است. هرکس ببیند عمامه از گردن او پایین آمده ، پس از ولایت خود برکنار می شود و اگر از بالای سر او ربوده شود ، همین امر نیز صدق می کند. اگر پدر نباشد ، همسرش را طلاق می دهد یا به سراغ پول و مقام او می رود. و اگر ببیند عمامه اش از طلا تبدیل شده است ، ولایت یا همسرش یا اعتبار یا پول او از بین رفته است. و هرکس ببیند حاکم عموی است ، پس ولایت می کند یا با همسری متدین ازدواج می کند. عمامه یک پیروزی است. هرکس در خواب ببیند که عمامه به سر دارد ، رهبری و صنعت را افزایش می دهد

و اگر از پشم بود ، پول را زیاد می کرد ، و اگر از پشم بود ، در دین خود به اقتدار و درستی رسید ، و اگر از ابریشم بود ، ولایت در فساد دین است و پول آن حرام است. هرکسی که بر روی عمامه خود عمامه ببندد ، بر مقام خود افزوده و دولت خود را برقرار می کند. و عمامه زرد یک بیماری در سر است و سیاه آن منجر خواهد شد. و اگر پادشاه ببیند که عمامه او مانند خانه و انگشتر مانند مچ پا است ، پس از تصرف وی برداشته می شود و اگر حاکم باشد ، از ولایت خود خارج می شود. عمامه ها تاج های عرب هستند. شاید کلمه عمامه نشان دهنده کوری یا نگرانی باشد. و هرکس در خواب نماز بدون عمامه بخواند ، ممکن است در وضو گرفتن یا عدم تعظیم و سجده خود شک کند. و هر كه از فرمانروایى ترسید ، و او را در خواب با عمامه اى زیبا دید ، درباره او خواب دید و از شر او در امان بود.

هرکس عمامه ای را بر سر خود ببیند ، به اندازه پوششی که دارد برای او ولایت است و اگر از مردم دولت باشد ، به اعتبار و افتخار دست می یابد.
و هر كه در خواب عمامه ای ببیند و زن بارداری داشته باشد كه پسری بیاورد كه بر قوم خود مسلط شود ، و هر كه ببیند عمامه ای بر سر دارد و او محجبه است ، در حال انجام حج یا غربت است ، و اگر او بیمار است ، او خواهد مرد.

هرکس ببیند که یک عمامه فروماینی بر سر دارد ، پس آن یکی از عمامه های مردگان است و اگر رئیس ببیند که عمامه ای بر سر دارد که به عوام و افراد ناآگاه آنها نسبت داده می شود ، آنگاه به حقارت تعبیر می شود ، و این ستودنی نیست

تعبیر خواب درباره عمامه توسط ابن شاهین

در مورد عمامه ، این نشان دهنده دین است ، حتی اگر سفید یا سبز باشد ، خصوصاً اگر پنبه یا کتان باشد.
اگر در خواب عمامه ای پر از جواهرات دیده اید ، این بدان معناست که برخی از افتخارات درخواست تأیید شما را به شما ارائه می دهند.
و هر كه ديد: كه او عمامه اي را به عمامه خود تركيب كرده ، نشانگر افزايش عزت ، مقام و قدرت وضعيت اوست.
و هرکس ببیند: از عمامه او ، شهرت او در بین مردم به همان اندازه سبک آن است.
و هر که دید: سبک عمامه او برعکس شد ، پس ستودنی نیست.
و هرکس ببیند: عمامه او با تمام لباسهایش سبز است ، این نشانگر گذار او از این دنیا با شهادت است.
و هرکس ببیند: که عمامه او بزرگ شده یا سبز شده است ، این نشانگر افزایش وضعیت و شکوه یک کشور است.
اگر ببیند که عمامه اش کوچکتر یا کثیف شده است ، پس با او فرق دارد.
و اگر ببیند که عمامه اش قرمز است ، نشانگر بی انصافی او نسبت به کسی است و اگر آن را زرد ببیند ، این نشانگر ضرر و زیان است ، مگر اینکه مبلغ ، قاضی یا کسی باشد که او را بیدار می پیچد.
و هرکس ببیند: که عمامه او از پشم است ، این نشانگر انصاف و حرمت او در میان مردم است.
و هر که خواب ببیند: اینکه عمامه ای بلند بر سر خود بپیچد ، این نشانگر سفر است.
و اگر ديد كه آن را كاملاً پيچيد ، نشانگر بازگشت او از سفر بدون رسيدن به مقصد است.
به طور کلی ، چشم انداز عمامه در هفت جنبه تفسیر می شود: دین ، ​​رهبری ، عزت ، دولت ، درجه ، قدرت و سفر با توجه به ارزش عمامه و طول آن ، و گفته شد که عمامه بر روی سر است ولایت کسی که برای آن مناسب باشد به همان اندازه که آن را بپوشد ، و اگر عمامه از ابریشم ساخته شده باشد ، آنچه از آن ولایت پول رد می شود ، حرام است و اگر از پنبه ، کتان یا پشم باشد ، پولی که به آن می افتاد مجاز بود ، و اگر از مردم دولت نبود ، او قانونگذار یا امام بود ، یا به سلطان خدمت می کرد ، یا به اعتبار و افتخار مبتلا می شد ، و اگر مجرد بود ، او ازدواج کرد ، و اگر او یک زن باردار داشت ، پسری آورد که بر قوم خود حکومت کند.
و هرکس ببیند: که عمامه را روی سر خود بپیچاند ، در آن صورت در سفر دور است که در آن شکوه و جلال دارد ، و اگر از افراد سفر نباشد و قصد چنین کاری را نداشته باشد ، در حال قدم زدن است. موضوعی که آن را به جلو و عقب انجام داده ام.
و هرکس ببیند: که عمامه او به دیگری متصل است ، اگر پادشاه باشد ، این افزایش ملکه است و آنچه از عمامه افزایش می یابد ، اگر یک بار باشد ، در نظر گرفته می شود ، پس از آن مقدار بیشتر می شود ، و این بیش از این یا کمتر در نظر گرفته می شود ، و اگر او یک حاکم باشد ، این افزایش حکومت او است ، و اگر با مردم باشد موقعیت ها در کار او را ضربه می زند.
و هر که بیند: عمامه ای بر سر دارد و آن عمامه را امثال او نمی پوشد ، گویا فقیه است و بر سر خود عمامه ترکی یا ترکی می بیند ، و بر سر خود عمامه فقیهی می بیند ، پس این برای هر دو ستودنی نیست.
و هر كه در خواب ببيند: كه عمامه اي فروتن بر سر دارد ، زيرا آن يكي از عمامه هاي مردگان است.

و اگر رئیس جمهور ببیند که عمامه ای بر سر دارد که به عوام و افراد ناآگاه آنها نسبت داده می شود ، پس از او به حد متوسط ​​تعبیر می شود ، نه محمود.
و اگر انسان عادی ببیند که از عمامه اهل لیاقت بر سر خود عمامه دارد ، در حق او و افزایش در شغل و شکوه دانش او ستودنی است.
و هر كه در خواب ببيند: عمامه اي بر سر دارد و هوا تاريك است ، آنگاه در حال انجام حج يا اقامت است و اگر بيمار باشد ، مي ميرد زيرا عمامه تاريك از نظر مردگان است و گفته شد كه عمامه ها تاج های عربی هستند و پوشیدن آنها نشان دهنده رهبری است و روایت شده است که ابومسلم در خواب دید که رسول خدا صلی الله علیه و آله او را با عمامه عمامه گذاری می کند. او یک توپ قرمز و بیست و دو توپ روی سر خود را ، بنابراین او رویاهای خود را به یکی از دو نقطه عبور ذکر کرد ، بنابراین او گفت ، “موضوع بیست و دو ساله است ، و این بود.”
و هر كه ديد: كه شب عمامه را بر سر خود مي پيچاند ، پس در سفر به سوي ذكر و شكوه مي رود ، و عمامه اگر از ابريشم نيست ، و شايد پول از صورت حرام باشد ، و اگر از پنبه باشد ، پول از روی چهره خوب جایز است و اگر از پشم سفید باشد ، نشانگر عدالت و دین است و خاردار نشانگر ثروت است. گفته شد که هر کسی ببیند او عمامه ای ناشناخته به دست دارد که رنگ یا شکل آن مشخص نیست ، از این طریق است:
یا او یکی از عمامه های مردگان است ، پس بگذارید خودش را برای این کار آماده کند ، یا او زنی است که موضوع به آنها هشدار داده می شود و او نمی داند او چیست و چه کاری انجام می دهد ، و از این بابت گیج است.
رویای از بین بردن عمامه در صورت باز شدن سر به ده روش تعبیر می شود: طلاق ، انزوا ، ضعف شرایط ، ریشه کن کردن شاه ، عدم شکوه ، بدهی ، جدا شدن از رئیس ، تغییر موضوعی که در آن است ، قطع راه او و مرگ همسرش. آنچه مناسب او و وعده های او بر سر او است به جای آنچه از آنچه ذکر شد همانطور که بود اتفاق افتاد.

اگر مردی با آن گردش کند یا آن را روی سر خود ببیند و چیز دیگری ذکر نکند ، شما در حال مشاهده وضعیت او هستید ، اگر حاکم مستحق ترین اقتدار است ، در غیر این صورت متناسب با عظمت و زیبایی آن به رهبری می رسد ، و اگر از حد خود فراتر رود ، هیچ فایده ای ندارد و به سیاهی و زردی آن آسیب نمی رساند ، زیرا این لباس از اشراف عرب است و تاج های آنها را عمامه می زند. این نشانه ازدواج برای مجردهاست ، و برای کسانی که بارداری دارند ، این نشان دهنده یک فرزند پسر است. این همچنین به پدر ، مرجع اقتدار ، استاد ، معلم و مأمور نظم وی نشان می دهد. اگر آن را به سر خود بچرخاند یا روی دست خود بچرخاند ، در سفر سفر می کند یا با پول ، شریک زندگی یا یکی از اقوام برای او سفر می کند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا