تعبیر خواب در مورد شلغم در خواب توسط ابن سیرین

دیدن شلغم در خواب برای یک زن مجرد برای یک زن متاهل برای یک زن باردار برای یک زن مطلقه برای یک مرد ترشی شلغم سفید چغندر ترشی قرمز برای ابن سیرین و امام صادق و بیشتر
تعبیر خواب در مورد شلغم در خواب توسط ابن سیرین

عبدالغنی النابلسی خاطرنشان کرد: دیدن شلغم در خواب نمادی از یک زن روستایی است و دیدن شلغم در خانه نشانگر کودکان ، به ویژه مردان در میان آنها است ، همچنین شلغم در خواب و وجود آن در خانه می تواند نشان دهنده صمیمیت و عشق بین اعضای خانواده و به طور کلی دیدن شلغم در خواب همان چیزی است که تا زمانی که پژمرده یا کپک زده نباشد
شلغم: نشانگر زن روستایی است و شلغم صمیمیت است
شلغم رویایی است که اندوه و اندوه را نشان می دهد و خوردن آن گویاتر است

در آغاز و به طور کلی ، دیدن برگها در خواب تا زمانی که رنگ آن سبز و تازه ، پژمرده و زرد نباشد ، دیدنی ستودنی تلقی می شود و دیدن خرید شلغم در خواب یک دختر مجرد ، نشانگر این است که سود ، سود و پول و دختر مجردی که در زمستان شلغم سبز می خورد نشان از عشق ، علاقه و شرایط خوب است. مجرد و راهنمایی او در حرفه خود.

و اما دیدن نوشیدنی آغشته به شلغم در خواب ، این امر امرار معاش است و دیدن شلغم ترشی محمود است به شرطی که رنگ آن به زرد گرایش نداشته باشد ، زیرا این نشان دهنده صرفه جویی است و افراد مجردی که شلغم ترشی می خورند نشان دهنده چیز قابل قبولی برای آن است. که خیر و برکتی بر آن وارد می کند و ممکن است به ازدواج ، کار یا مسافرت اشاره داشته باشد.

چشم انداز یک زن متاهل از شلغم در خواب نشانه و بشارت است ، یا در رابطه با امرار معاش مربوط به پول و یا امرار معاش مربوط به فرزندان ، یا یک بارداری نزدیک است و دیدن شلغم آب پز ، نمک یا ترشی نشانگر پول است ، و دیدن قطع شلغم در خواب متاهل نشان دهنده حسن و علاقه ای است که زن متاهل به کاری که او انجام می دهد تعلق خواهد گرفت و غیر از این ، گله یا اختلاف نظر و جدایی بزرگ وی را نشان می دهد. دیدن شلغم خیس خورده نشان دهنده پول و برکت فعلی در خانه و خانواده اش.

و در مورد دیدن شلغم در خواب زن باردار ، دیدن آن به طور كلی نشان از روزی و بركت در آن ، و مژده ای از سلامتی زن باردار و جنین و به طور كلی دیدن شلغم در خواب زن است. نشانه تعادل ، ثبات پنهانی ، صمیمیت و سازگاری بین اعضای آن است.

و در مورد تعبیر دیدن شلغم در خواب مرد ، زیرا نمادی از اعتماد به نفس و خوش شانسی در پول یا کار است و دیدن شلغم تازه نشانگر عجله مرد در تصمیم گیری و پیامی برای او است. در مورد خوردن شلغم آب پز ، پخته یا ترشی ، مفهوم خوبی دارد.

دیدن کشت شلغم یک مرد در خواب بیانگر تحقق خواسته های رویاپرداز و تحقق اهداف و خواسته های او است و چشم انداز جمع آوری یا برداشت شلغم و سپس فروش آن و گرفتن قیمت آن نشانه پول حلال است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا