تجربه من با Fordeal

تجربه من با Fordeal

تجربه من با وب سایت Fordeal یکی از وب سایت های معروف است که بسیاری از محصولات بین المللی ، از جمله آمریکایی و چینی را ارائه می دهد. ما همچنین در مورد تجربیات افرادی که بسیاری از وب سایت های مختلف دیگر را امتحان کرده اند ، یاد خواهیم گرفت.

تجربه من با Fordeal

صاحب تجربه گفت که او محصولات زیادی را از سایت خریداری کرده است و آنها کالاهایی بین آمریکایی ، چینی و اروپایی بودند و وقتی محموله رسید ، آنها را رایگان یافتم و پرداخت آن از طریق ویزا هنگام دریافت بود. مدت زمان زیادی بین سفارش حمل و نقل و رسیدن آن بود ، اما به سرعت رسید و کیفیت محصولات از یک محصول دیگر متفاوت بود ، بسته به اینکه از کدام کشور باشد.

تجربه من با fragrancex

صاحب تجربه می گوید آنچه این سایت را متمایز می کند تعدد محصولاتی است که از آن خریداری می شود و او گفت که نوعی عطر خریداری کرده و قیمت آن 4000 ریال بوده است و وی افزود که این سایت از نظر از نظر روند حمل و نقل و کیفیت محصول ، و او گفت که این محصول حدود 9 روز پس از سفارش رسید فقط حمل و نقل پس از دریافت بود ، و او اضافه کرد که بسته بندی بسیار عالی بود و بسته بندی عطر توسط حمل و نقل آسیب ندید و هیچ خسارتی و حتی خراشی نداشته است ، همچنین تخفیف سفارشات قابل استفاده از آن سایت وجود دارد که بیش از 30 نوع مختلف عطر را به ما ارائه می دهد.

تجربه من با کمد لوکس موقع

این یکی از سایت های شگفت انگیز است که شامل بیش از 16000 محصول مختلف و بسیاری از مارک های بین المللی است که تقاضای زیادی دارند و صاحب تجربه می گوید که او توانسته است برخی از محصولات را از سایت خریداری کند و حمل و نقل بسیار سریع بوده و خدمات به مشتری ارائه می دهد عالی بود و مراحل سفارش از طریق سیستم عامل سریع بود و درمان آنها به صورت حرفه ای بود ، من سفارش خود را رزرو کردم و پرداخت آن به صورت اقساطی انجام شد و یک کد تخفیف وجود دارد که می تواند مورد استفاده قرار گیرد و ارزش 50 دلار برای محصولات بیش از 500 دلار ، و او گفت که به طور کلی این یکی از تجربیات بسیار خاصی است که او انجام داده است.

تجربه من با نون

صاحب تجربه با ما صحبت می کند و می گوید که او یک تلفن همراه را از فروشگاه نون سفارش داده است و ظرف دو روز از فروشگاه تماس گرفته است که محموله آماده دریافت است و سایت را برای آنها ارسال کرده تا نماینده بتواند آن را پیدا کند ، و او گفت که سفارش بسیار سریع رسیده است و بسته بندی بسیار عالی است و هیچ خراشی وجود ندارد و صاحب گفت این تجربه این است که او از روند خرید آنلاین از ظهر به دلیل سهولت سرویس هایی که ارائه می دهد او را تغییر داده دوست دارد. ایده های او

تجربه من با وب سایت العفاف

صاحب این تجربه می گوید که وی یکی از افرادی بود که در سایت ازدواج عفاف ، یکی از سایتهایی که از نزدیک تعالیم دینی و فرهنگ عرب را دنبال می کند ، ثبت نام کرد و افزود که او بدون ثبت نام از طریق تماس ، تلفن در آنجا ثبت نام کرده است. شماره یا پست الکترونیکی ، و شناسایی خارج از چارچوب سایت یا ایمیل موجود امکان پذیر نیست و این کار تحت نظارت دولت انجام می شود و ازدواج با خواندن زندگی نامه دختری که دوست دارید باشید صورت گرفت. همراه بود ، و این یکی از تجربیات برجسته ای بود که ایجاد کرد ، اما نمی توانست از طریق سایت ازدواج کند.

تجربه من با روز فلوری

صاحب این تجربه می گوید که این یکی از بدترین تجربیاتی بوده است که او تجربه کرده است ، زیرا او کالایی را از طریق سایت سفارش داده و سفارش به تأخیر افتاده است و وقتی محصول آمد از نظر بسته بندی بسیار بد بود و برخی از نقص ها ، و او می گوید که این محصول هنگام خرید آن از سایت 200 ریال دلار بود ، اما هنگامی که محموله رسید ، از رسیدن مبلغ 300 ریال تعجب کرد و او دلیل آن را نمی داند.

تجربه من با Newchic

صاحب تجربه می گوید که او یک پیراهن سفید از سایت خریداری کرده است و هنگامی که محصول رسید ، چند لکه زرد روی آن پیدا کرد و آنها را بیش از یک بار شستشو داد ، اما این لکه ها از بین نرفت و افزود که محموله شامل ارزش پیراهن ، ارزش حمل و نقل و هزینه پرداخت پس از دریافت 70 دلار ، و هنگامی که او شکایتی را به یک سایت انجام داد ، آنها به او اطمینان دادند که آن را با پیراهن دیگری عوض می کنند بدون اینکه هزینه اضافی به آن بپردازد به غیر از قیمت حمل و نقل ، که 50 ریال است.

تجربه من با آرزو

صاحب تجربه می گوید که او نمی تواند از وب سایت چینی گوگل محصولی بخرد ، زیرا پس از اینکه بیش از 1000 ریال سفارش سفارش داد ، آن را دریافت نکرد و با ارتباط مداوم که بیش از 9 ماه به طول انجامید ، به نتیجه ای نرسید و محصول علی رغم تأیید دائمی نیاز او به آن درخواست ، به او نرسید.

تجربه من با سایت حراج صادرات

این یکی از بهترین سایتهایی است که از طریق آن می توان با اشتراک در سایت برای دیدن همه تصاویر اتومبیل اتومبیل خریداری کرد ، تنها کاری که شما باید انجام دهید پرداخت هزینه اشتراک یک سال است که 600 ریال است و صاحب آن تجربه می گوید که او وارد سایت شد و اشتراک را پرداخت کرد و قبلاً متوجه شد که قیمت اتومبیل در مقایسه با قیمت سایر نمایشگاه ها بسیار مناسب است و این یک تجربه بسیار خاص بود.

تجربه من با لینک لباس

صاحب این تجربه می گوید این یکی از وب سایت های معروف است که محصولات زیادی را ارائه می دهد و او توانست به او دسترسی پیدا کند و از او یک لباس سفارش دهد و او با ثبت شهر ، شماره تلفن همراه و نام کامل به پادشاهی رسید. ، و از طریق شرکت حمل و نقل در داخل عربستان سعودی ظرف دو هفته از سفارش لباس به او رسید.

تجربه من با وادی

صاحب تجربه می گوید که او فقط یک تجربه از سایت داشته و بسیار بد بود و دیگر خرید از آن را تکرار نمی کند ، زیرا وقتی وارد سایت شدم ارزش کوپن 300 ریال بود و من از آن استفاده کردم و دو بار خریدم او الکل زیادی داشت و گفت که این تجربه بسیار بدی بود که داشت.

تجربه من با floryday

صاحب تجربه می گوید که سایت بسیار بد است و محصولات از نظر شکل و قابلیت بیش از حد توصیف می شوند ، اما وقتی محصول به دست شما می رسد ، می فهمید که کیفیت بسیار پایین است و سیاست بازگشت آنها بسیار بد است و ارتباط با مشتریان خوب نیست ، بنابراین من به کسی توصیه نمی کنم که با این سایت برخورد کند.

تجربه من با Find Course

صاحب تجربه می گوید ایده این سایت برگزاری دوره های زبان انگلیسی است تا بتواند روان صحبت کند ، و او قبلاً یک دوره زبان انگلیسی را به مدت 12 هفته رزرو کرده است و این یکی از فوق العاده ترین تجربیات بود و سایت بسیار مفید است زیرا شامل 2000 گزینه مختلف است که می توانید با آنها کنار بیایید و برای ثبت نام در سایت به یک واسطه نیاز ندارید ، زیرا این یکی از تجربیات خوبی بود که انجام داد.

تجربه من با روزانه

صاحب این تجربه با ما صحبت می کند و می گوید که او برخی محصولات را از سایت خریداری کرده و تخفیف بسیار زیادی دریافت کرده است و تحویل در خانه رایگان بوده و این یکی از تجربیات خرید آنلاین بسیار خوبی بوده است.

تجربه من با گیک

صاحب تجربه می گوید که برخی از دستگاه های فنی را به قیمت 248 دلار از سایت خریداری کرده است و 18 دلار برای هزینه حمل و نقل وجود دارد و این بیش از سه ماه قبل بوده است و با وجود تأیید هنوز محموله ارسال نشده است. سفارش حمل و نقل در همان تاریخ قبلی و ایمیل من.

تجربه من با nyx

صاحب تجربه تأیید کرد که این سایت یکی از زیباترین سایتهایی است که وی محصولات را از آنجا خریداری کرده است ، بنابراین او برخی از لوازم آرایشی را خریداری کرده است ، که رنگهای بسیار عالی و پایدار و مارک های اصلی آنها را پیدا کرده است و گفت که معامله با این سایت بسیار خوب است .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا