تعبیر دیدن تاجر در خواب

تعبیر دیدن تاجر در خواب

هرکس در خواب ببیند که در یک مغازه است ، محاصره آن کالا است و لباس بازرگانان را می پوشد ، و تجارت می کند ، امر می کند و نهی می کند ، این رهبری او در تجارت اوست ، و اگر بیننده یکی از این افراد نباشد بازرگانان بزرگ ، پس او از فقر در امان است.

دیدن تجار در خواب بیانگر سود ، منافع ، موقعیت های بالا ، مسافرت ها و آگاهی از اخبار عجیب است.

شاید دید آنها بیانگر غفلت از آنچه خداوند متعال به آنها تحمیل کرده است ، مانند حج ، جهاد ، روزه و نماز جمعه.

اگر زنی در خواب تاجر شد ، یا زنان تاجر شدند ، پس اگر در بازار اسلحه بودند ، این نشانگر حرکت دشمن و تصرف آن در سرزمین های اسلامی است ، و اگر در بازار زرگرها بود ، یا لباس ، این نشان دهنده مزایا و سودها است.

و بازرگان از بزرگی تعبیر می کند که خطری برای مردم دارد و ممکن است بازرگان نگران و نوآوری کند زیرا کالاهای خود را به طلا به مردم می فروشد.

و هر كه بازرگانى را مشاهده كند كه موردى را براى مورد دیگر داد و ستد می كند ، این حسن و سود است ، و بازرگان و فروش او ممكن است نشانگر مجاز بودن چیزى باشد به دلیل فرموده حق تعالى: “و خداوند فروش و ربا را حرام كرده است.”

گفته شد تاجر از مردی با مقام تعبیر می کند ، و اگر او مانند بازرگان است و با دست خود می بیند که چه چیزی مناسب آن است ، برای رهبری ، خوبی و منفعت است و شاید فقر امن باشد.

و هرکس ببیند که لباس را به مردم می فروشد ، آنها را به راه راست هدایت می کند ، تا وقتی که قیمت را نگیرد. اگر درهم بگیرد ، از دینار مناسب تر است و دینار به عنوان غم و اندوه

گفته شد که خواب بازرگانان یا کسبه بازرگان بیانگر این است که زینت دنیوی حاصل خواهد شد.

و هرکس ببیند که پیشه ای را ترک کرده و کار دیگری را آموخته است ، اگر از آن بهتر بود یا مانند آن بود ، در حسن و منفعت در کسب او تعبیر می شود ، و اگر خلاف او باشد ، خلاف آن است و خدا می داند بهترین.

و تاجر: اگر مردی ببیند که در مغازه ای محصور در وسایل بازرگان نشسته است و مانند بازرگان است و تجارت می کند ، امر می کند و نهی می کند ، پس در تجارت خود پیشرو است.

و اگر تاجر از بازرگانان بزرگ نیست ، و او در دست خود چیزی از ابزار بازرگان می بیند: ترازو ، بازماندگی ، انار ، مرکب یا قلم ، پس از فقر در امان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا