تعبیر دیدن دلمه در خواب

هرکس ببیند که گال دارد و آن را می مالد و در آن آب و چرک وجود ندارد ، از خویشاوندان خود دچار پریشانی و خستگی می شود و اگر گال در بدن او باشد ، ضرر برادرانش است. و معاش او ، و اگر در دست راست او باشد ، در زندگی است و اگر در دست چپ او باشد ، آنها هستند. توسط شریک زندگی یا برادرش ، اگر به گونه او برسد ، از قبیله اش ، و اگر به شکمش خطور می کند ، پس از پول و فرزندانش است.

و اگر در گال آب وجود داشته باشد ، این امر بر پول با آنها و کارگران تأثیر می گذارد ، و اگر خراشیده شود و زخم شود ، این پول در گوسفندان است ، و اگر دارای چرک یا چرک باشد ، به همان اندازه روی رشد پول تأثیر می گذارد ، و گفت که گال و خارش نگرانی ها و اقتدار افراد بدی است که به او آسیب می رسانند.

و هرکس ببیند که گال دارد ، این نشانگر چپ و ثروت در حق فقرا و در ثروتمندان نشانگر رهبری است و بهتر است کسی ببیند که او همان گال یا جذام یا جوش است. ، یا آبله ، و اگر آن را در دیگران ببیند ، نشانگر ناراحتی و عدم جایگاه صاحب آن است. رویا ، و اگر آن را در اختیار خود ببیند ، پس اگر او پسر باشد ، برای خدمت به او مناسب نیست ، پس او در معاشرت از پسرش اطاعت نمی کند ، و اگر همسر او باشد ، این نشان دهنده زشت بودن هر کاری است که انجام می دهید.

اگر در گردن خود گال دید ، به او بدهی است.

در مورد گال ، آن را به سه صورت تفسیر می کنند: پول ، کلمات ناپسند که در آن چاپ شده و وقوع چیزی که از او متنفر است.

و هرکس ببیند بدنش پوسته دارد ، به این معنی است که از طریق خستگی ، سختی و سختی پول بدست می آورد ، اگر آن را مالش دهد و آب از آن خارج شود ، بدون خستگی پول می گیرد.

و هر که دلهای زیادی بر روی بدن خود ببیند و فوراً بی گناه باشد ، از دو طریق تفسیر می شود: از دست دادن پول یا نجات از پریشانی و پریشانی ، و اگر اثری از آن بر بدن او باقی بماند ، پس او پول جمع می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا