تعبیر دیدن جناب در خواب

هرکس در خواب ببیند که از چیزی حرام جنب شده است ، پس در امور خود گیج می شود ، و گفته شد که در سفر است و به آنچه می خواهد نمی رسد و در آن سفر به هدف خود نمی رسد.

و اگر در خواب ببیند که شسته و پارچه ای بر تن کرده است ، پس از آن آشفتگی خلاص می شود و به هدف خود می رسد و اگر غسل کامل نکند ، به آنچه می خواهد نمی رسد و گفته می شود madhiy پول بیشتری است و madiy مالی است که بقا ندارد و منی باقی می ماند.

و هر که ببیند همسرش را با چیزی از آن آغشته می کند ، به او لباس و لباسی می دهد.

و هر که ببیند منی گرم آلوده است ، با پول از گنج تعبیر می شود ، و منی زرد با بسیاری از بیماری ها متولد می شود ، و اما پسر قرمز کوتاه عمر است ، و اما پسر سیاه ، مردم خانه اش غالب است.

ابن سیرین گفت: ر aboutیای مایع منی پول و نعمت است ، بنابراین هرکس ببیند که مایع منی پر از ظرف شده ، به این معنی است که پول پس انداز می کند و از آن بهره مند می شود.

و خواب مایع منی بیانگر وقوع پول و رفتن آن است. اگر خواب بیننده گفت من دیدم كه مایع منی از من خارج شد ، این پول است و اگر او بگوید كه مایع منی به من آمد ، این پول است و معنی آن این است همان و تفاوت در گفتار.

به طور كلی ر dreamیای نجاست به سه صورت تعبیر می شود: كودك ، تملك پول و خروج از آن و گفته شد كه نجاست و نطفه یكی است و مجدی دیگری و بیان آن شادی و لذت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا