تعبیر دیدن حنا در خواب

تعبیر دیدن حنا در خواب

حنا در خواب یک چیز زیبا و مثبت است که نشانه شادی است. و اگر یک دختر مجرد ببیند که حنا پوشیده است ، این اغلب نشانه ازدواج است ، به این معنی که او به زودی نیمه دیگر خود را ملاقات می کند.

و قرار دادن حنا در دست راست زن مجرد نامزدی و در سمت چپ یک ازدواج نزدیک و در راست و چپ باهم نامزدی و ازدواج در دوره های نزدیک و خواب نیز نشانه خوب بودن شوهر است.

این در خواب یک پوشش و پوشش است و رنگدانه ریش شاهدی بر ریا و تقلب در تجارت است.

و رنگدانه برای کسانی که شایسته او هستند وانمود می کنند که نعمت هستند و دشمنان را مجبور می کنند و دلیل امنیت آنها را از ترس می دانند ، و برای کسانی که شایسته او نیستند گواه نگرانی و نزاع ، بدهی و ترک عزیزان و قانون است. رنگدانه سر یک زن مانند قانون رنگدانه موی ریش است و رنگدانه موی خاکستری قدرت ، ظلم و اعتبار است.

و هرکس ببیند که آن را با حنا رنگ کرده ، این یک سنت از رسول خدا صلی الله علیه و آله است ، اگر سر خود را بدون ریش رنگ کند ، پس پول رئیس خود را می پوشاند.

اگر ببیند که با حنا رنگ آمیزی کرده ، و قبل از رنگ ، مردی نادان است ، اما توبه می کند و از گمراهی خود برمی گردد.

و اگر مردی دید انگشتانش با حنا رنگ شده است ، آنگاه تسبیح فراوان می خواند.

اگر می دید کف دستش بارور می شود ، در زندگی خود حنا را می برد.

و اگر بیند که دست راست او رنگ شده است ، مردی را خواهد کشت.

اگر ببیند که دستهایش رنگ شده است ، این نشان می دهد که چه چیزهایی در دست او از خیر یا شر ، یا حرفه او ، یا پول یا آنچه که به دست آورده است.

اگر ببیند که دستهایش حنا حک شده است ، به دلیل ضرورت یا عدم درآمد ، حقه ای از خانه فریب می دهد و دشمن خود را با آن مجذوب خود می کند. و شاید او تقریباً به خاطر بدست آوردن دستانش به شهرت رسید و تحقیر شد.

اگر زنی ببیند که دستش حک شده است ، در این صورت زینت خود را در موضوعی درست فریب می دهد. اگر کتیبه از طلا ساخته شده باشد ، این حقه ای است که با ادب بدست آمده است و اگر کتیبه از خشت ساخته شده باشد ، این تسبیح و ستایش خداوند متعال است. اگر ببیند که او را با حنا رنگ کرده اند ، شوهرش با او خوب است و اگر ببیند که او را رنگ کرده است ، پس چرا این رنگدانه را می پذیرد ، زیرا شوهرش عشق او را نشان نمی دهد ، و اگر ببیند که دستهای او حکاکی شده و با هم مخلوط شده اند ، به فرزندان خود آلوده خواهد شد ، و اگر دست مردی با طلا حک شود ، او با یک نیرنگ و پول خود یا او فریب می خورد امرار معاش در آن از بین خواهد رفت.

و اگر زنی دید دستش به طلا آغشته شده است ، پس پول خود را به شوهرش می پردازد تا او بتواند آن را بخورد و از شوهرش شادی ، قدرت و حالت بدست آورد.

و هرکس در خواب ببیند که پاهایش رنگ شده است ، و او آنها را کنده کاری کرده است ، تحت تأثیر خانواده اش قرار می گیرد ، و اگر زنی این را ببیند ، تحت تأثیر سرگرمی او قرار می گیرد ، و دست رنگ شده یک رنج زنده است ، و هر که رنگ کردن دست خود را در یک جسد فتنه می آورد.

و هر كه دستهایش را رنگ شده دید ، از نابودی آنچه در دست او است غافل شده است.

و هرکس در دست خود رنگدانه ای ببیند که پارچه های تنش روی آن باشد ، پس در مشاجرات شکست می خورد و نمی تواند دشمن خود را شکست دهد ، و رنگدانه زینت و شادی برای زنان و مردان است ، به شرط آنکه از حد معمول فراتر نرود.

و رنگدانه نشان دهنده پنهان كردن اعمال و اعمال اطاعت و حجاب فقر از نگاه مردم است.

اگر برخلاف رنگدانه مسلمان رنگ آمیزی شود ، این نشان دهنده ریا و تزویر است.

و رنگدانه دستها و پاها برای تزئین خانه ، بندگان و پولش با آنچه برای او مناسب نیست پوشیدن ابریشم و طلا برای کودکان است ، و این برای زنان خوشبختی ، لباس خوب و شادی است زیرا یکی از آنها است زینت آنها در عروسی ، و ممکن است رنگدانه محل قرارگیری آن در دستها و پاها باشد همانطور که زنان انجام می دهند ، او تا آنجا که رنگدانه می رسد از پول خود و یا همراه خود ترس شدید دارد.

و هرکس ببیند که بدون حنا رنگ می زند ، از آنچه متنفر است متأثر می شود و موهای سیاه نشانگر اوضاع بد و فساد در تجارت است ، زیرا گفته شده است: اولین کسی که با سیاه رنگ می کند فرعون است.

در مورد رنگرزی با حنا و چیزهای دیگر ، الكرمانی گفت: رویای حنا اگر در ظرف باشد پول و بشارت است.

و هرکس ببیند که دست و پای خود را خم کرده است ، پس خانواده و نزدیکان خود را زینت می دهد ، و شاید این فساد در دین باشد ، و گفته شد که او امور مربوط به خانواده خود را پوشش می دهد ، و اگر کاری با آن ندارد ، پس از آن تاریکی و توهم است ، سپس او به زودی تسکین خواهد یافت.

و چشم انداز حنا در ریش به سه روش تعبیر می شود: پنهان داشتن کارها و اعمال مطیع ، پنهان نگه داشتن فقر از مردم ، پیری ، عزت ، مراقبت و جهاد در راه خدا.

و رویای رنگ آمیزی با چیز دیگری غیر از حنا ، که در شرع ناپسند است ، هیچ چیز دیگری جز عروس ندارد.

و هرکس ببیند که او رنگ شده و رنگدانه را وصل نکرده است ، آنچه را که برای مردم شناخته شده است از حالت خود می پوشاند و اگر رنگدانه معلق شود ، خدا او را می پوشاند.

و هرکس در خواب ببیند که او را با خاک رس یا مانند آن آغشته کرده اند ، پس او شرایط خود را با چیزی غیرممکن پوشانده ، یا اتفاق بدی برای او بیفتد و از آن خارج شود.

و هرکس ببیند که در مکانی رنگ آمیزی می شود که نیازی به رنگدانه او نیست ، این دو نوع است: یا زینت آن است که آن عضو از زنان به او نسبت داده شده باشد ، و اگر مرد باشد ، پس از آن متنفر می شود مگر اینکه به خاطر درد باشد ، پس دیگر هیچ مشکلی وجود ندارد و خدا بهتر می داند که چه چیزی درست است.

و حنا: دوره انتظار یک مرد برای کار خود که انجام می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا