تعبیر دیدن مرکب در خواب

تعبیر دیدن مرکب در خواب

در مورد دارو ، آن را به طرق مختلف تفسیر می کنند: هر کس ببیند دارویی دارد که شخصی به او داده است ، پس با نزدیکانش درگیر است.

و هر کس که دید که او از یک مرکب می نویسد ، این او را از آسیب محافظت می کند.

هرکس در خواب ببیند که وسایلش توسط کسی شکسته یا گم شده و یا به سرقت رفته است ، این نشان می دهد که او به زور با یک زن متاهل ازدواج کرده است.

و هرکس ببیند که مرکب را با قلم در مرکب می سازد ، نشانگر این است که بچه ها از زنای محصنه به دست آورده اند ، و اگر این مرکب از طلا باشد و سوراخ شود ، نشانگر تفکر اوست ، و اگر از نقره باشد ، پس او با زنی ازدواج می کند یا دوشیزه ای می خرد و اگر از صفر باشد ، فایده آن را نشان می دهد و این که اگر از آهن باشد ، قدرت آن را در امور نشان می دهد و اگر از مس باشد ، کمی خوب نشان می دهد ، و اگر از چوب ساخته شده باشد ، نشانگر مشاجره است.

و هرکس ببیند به ابزاری برخورد کرده با یکی از اقوام خود ازدواج خواهد کرد.

به طور خلاصه ، چشم انداز سختی از دارو ، ازدواج را تعبیر می کند.

و هرکس ببیند که به ابزاری برخورد کرده است ، پس از نوشتن رهبری دانشگاه تحت تأثیر قرار می گیرد و در آن از سایر همسالان خود پیشی می گیرد.

و هرکس ببیند که از ابزاری بهره مند شده و صاحب پیشه ای است ، از او به صلاح و نیکی از کار خود تعبیر می شود.

و هرکس ببیند که او ابزاری خریده است ، پس او بنده ای را خریداری می کند که مناسب او باشد.

و هرکس در خواب ببیند که مرکبی در اطرافش خوابیده است ، و آن چیزی است که نشانگر خوبی است ، پس با یک زن خوب ازدواج می کند ، و اگر در رسا نباشد ، از خوبی به او استنباط می شود ، پس از آن به عنوان یک دعوا تعبیر می شود با خویشاوندی خود با او………………………………………………. .

لکه گیری از دارو به چهار روش خوب ، خبر ، سود و جبران تعبیر می شود.

و چشم انداز کتیبه چیزی است که با لباس آغشته نشود ، آن شکوه و افتخار است و اگر رنگ آمیزی شود و کتیبه آن تعبیر شود ، جذام آن را تفسیر می کند.

و هرکس ببیند کسی او را از یک مرکب تراشیده است ، سپس او را به نقصی متهم کرده و به او ظلم می کند ، و قضیه بر خلاف متجاوز خواهد شد ، و جوهر موجود در خود در تعبیر ثابت خواهد بود. ……………………………

یک مرکب خالی به این معنی است که شما به سختی از یک اعتراض عمومی در برابر بی عدالتی فرض شده جان سالم به در خواهید برد.

اگر دیدید که آن را پر از جوهر کرده است ، اگر مواظب نباشید ، دشمنان موفق می شوند به شما تهمت بزنند.

و اما مرکب: این بنده است و منفعت زن ، و امور پسر است ، پس هرکس ببیند از مرکب می نویسد ، کنیزکی می خرد و با او رابطه برقرار می کند و او هیچ کندی ندارد. یا در حضور او ایستاده است……………………………………………………………………….. …

گفته شد که هرکس دید که به مرکب خورده است ، با همسرش و دیگران درگیر است و اگر خوب دید ، با یکی از اقوام خود ازدواج کرد.

روایت شد که مردی دید که شایسته ساز ساکن است ، بنابراین دید خود را به معبری نقل کرد و گفت: این مردی است که نزد مردان می آید.

بیشتر کسانی که این حرف را می زنند گفتند که مرکب زن و شوهر است و در دستگاه جوجه کشی هم همین طور است ، با این تفاوت که او باکره و پسر است و قلم مذکر است و اگر زن او بود همسر ، جوهر پول او ، سود او ، نگرانی ها و گرفتاری های او بود ، به ویژه اگر صورت یا لباس های او سیاه باشد.

این دارو ممکن است نشان دهنده زخم ، قلم روی آهن و جوهر برای مدت زمانی باشد که می بیند بدنش ابزاری دارد و با قلم از آن ناشی می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا