تعبیر دیدن حیوان ذبح شده در خواب

او در رویا نافرمانی و بی عدالتی است.

احساس می شود که فلتائوز در خدا کشته شده است.

و هرکسی که قومی را ذبح شده ببیند ، این گواه خوبی بر کمال امور بیننده است.

و هرکس در خواب ببیند که شخص دیگری را ذبح کرده یا شخص دیگری او را ذبح می کند ، این نیز گواه همه امور است.

و هرکس ببیند شخصی توسط ذبح ذبح می شود ، ذبح شده از ذبح شده بهتر می شود و اگر زندانی شود کاملاً بدست می آید و اگر بترسد امنیت را بدست می آورد و اگر مالکیت او را داشته باشد آزاد یا اسیر آزاد می شود یا شهریاری ، سپس ولایت او افزایش می یابد.

و هرکس ببیند که انسانی را ذبح می کند ، پس به او ظلم می کند ، و همچنین هر آنچه ذبح جایز نیست ، فاعل بر او ستم می کند ، و هر که ممنوعیت او را ذبح کند ، از سرنوشت خود غافل می شود و تحریم می کند. به او.

و اگر برده ای در خواب ذبح شود ، آزاد می شود و هر كه نگران بود و دید كه او كشتار كرده است ، او را از نگرانی خود راحت كرد ، و كشتار ازدواج است ، پس هر كه آنچه را نشان می دهد زنان را از كبوتر و میش كشت ، او ازدواج می کند ، و هر که چیزی را از پشت او ذبح کند ، در مقعد به او می رسد

و هرکس ببیند شخصی ذبح شده بدون اینکه بداند چه کسی آن را ذبح کرده است ، پس این مردی است که نوآوری بدیع کرده یا از گردن خود به عنوان شاهد دروغ تقلید کرده است.

ذبح پدر و مادرش ، اوخ است.

و هرکس ببیند پسر جوانی را ذبح کرده و آنرا مثله کرده و کباب نرسیده ، بی عدالتی در حق پدر و مادرش است.

و اگر کسی ببیند که یک سلطان مردی را ذبح کرده و آن را به گردن خواب بیننده انداخت ، سلطان شخصی را ستم می کند ، و آنچه را که قادر به او نیست از او طلب می کند ، و این زن باردار آن مطالبه را می طلبد ، و اگر فرد ذبح شده سر خود را با خود دارد ، او مورد توجه قرار می گیرد و جریمه نمی شود ، و جریمه به صاحب آن است ، اما وزن او را تحت تأثیر قرار می دهد.

و هر که ببیند مردی ذبح می شود یا مردمی ذبح می شود ، گمراهی ، هوی و هوس و بدعت است.

و هرکس ببیند که خودش ذبح می کند ، همسرش از او منع شده است و اگر خون کشتار بیرون بیاید ، ظلم و نافرمانی است و اگر خونی از آن خارج نشود ، پیوند و عزت است.

هرکس در خواب ببیند که مردی را ذبح می کند ، در این صورت او را ظلم می کند ، و اگر رابطه ای بین آنها برقرار شود و ببیند که او را ذبح کرده و هیچ خونی از او خارج نشده است ، این بین آنها پارگی است و اگر خون بیاید خارج ، پس این یک اتصال است.

و هرکس کشته شده یا قومی را ببیند ، گمراه و هوی و بدعت می شوند.

و هر که دید که خود را ذبح کرده ، همسرش در حرام با او است.

و هرکس در خواب ببیند که مادر ، پدر یا پسرش را ذبح کرده و اگر خون ببیند ، برای یکی از والدین یا پسرش وضو می گیرد و اگر خون نبیند ، این یک ارتباط است و رحمت بین آنها.

هرکس در خواب ببیند زنی را ذبح کرده ، پس با او رابطه برقرار می کند و اگر حیوان ماده ای را ذبح کند ، با یک زن نیز رابطه برقرار می کند.

و هرکس در خواب ببیند که یک حیوان نر را توسط دستمال حیوان ذبح کرده ، پس با یک نر رابطه برقرار می کند.

اگر زنی ببیند که سلطان او را ذبح کرده است ، با مردی ازدواج می کند.

و هر کس ببیند پسری را ذبح و کباب می کنند ، در حق او ظلم می شود ، و گفته می شود که او متناسب با آنچه با او انجام داده ، زشت است ، اگر پسر از خطاکاران نباشد ، مقصر است خانواده اش.

و اما ذبح: این نافرمانی و بی عدالتی است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا