تعبیر دیدن پرده در خواب

تعبیر دیدن پرده در خواب

در مورد پرده ها ، آنها به چهار صورت تفسیر می شوند: قساوت و ترس ، و آنها یک کت و غیره هستند. هرکس پرده ای را در جای اشتباه نصب شده ببیند ، این نگرانی ، غم و ترس است و اگر مکان ننگ آور باشد ، پس از آن قوی تر و شدیدتر است ، و نتیجه آن خوب و ایمن است ، و آنچه بزرگتر از آن است ، قوی تر و قوی تر است ، و آنچه ظریف است آسان تر است.

و هرکس ببیند پرده ای کشیده یا برداشته شده است ، آنگاه ترس ، اضطراب و اندوه را برای صاحبش ترک خواهد کرد ، و اگر صاحب آن معلوم نشود ، موضوع به خود او بستگی دارد.

و رویای پوشاندن ژاکت برای افراد صالح و برای کسانی که در محل کار به آنها نزدیک هستند ، همسری که او را از گناهان می پوشاند ، و گفته شد که حجاب نشانگر نگرانی آنها از زنان است.

و رویای پوشاندن درب مغازه نشان می دهد که آنها از قبل از بازنشستگی هستند و اگر درب خانه ای باشد ، آنها از قبل از دنیا هستند.

و چشم انداز خلقت اولستر زودگذر است.

و چشم انداز پرده جدید طولانی است.

و چشم انداز حجاب دریده و مداوم فوریت.

و چشم انداز حجاب پاره پاره به طور گسترده ای از عرض صاحب آن پاره شده است.

و هرکس ببیند که سگی پرده ای پاره می کند ، در این صورت از مضطر از شمشیر خود کمک خواهد گرفت.

و چشم اندازهای پرده سیاه از طرف پادشاه است ، و در مورد پرده های سفید و سبز ، نتیجه آن ستودنی است ، اگر حجاب ناشناخته باشد یا در مکان نامعلومی باشد ، و اگر شناخته شده باشد ، دو طرف است : در میان آنها کسانی هستند که گفتند او در تفسیر یکی است و گفته شد که هیچ تعبیری برای او وجود ندارد.

اگر پرده ای در خواب ببینید ، این بازدیدکنندگان ناخواسته را پیش بینی می کند که باعث اضطراب و بدبختی شما می شوند.

دیدن پرده لکه دار و پاره شده در خواب به معنای مشاجره و توبیخ شرم آور است.

در مورد حجاب: اضطراب است و اگر آن را در در خانه ببیند ، نگرانی زنان است.

و اگر او را درب مغازه ببیند ، آنها قبل از حقوق بازنشستگی هستند ، اگر در مسجد باشد ، از دین است ، و اگر در خانه ای باشد ، او از قبل از جهان و پوشش آفرینش است ، آنها زودگذر هستند ، و جدید جدید طولانی است ، و طول پاره شده یک تسکین فوری است ، و پاره شده از عرض پاره می کند عرض صاحب آن و سیاه از پرده آنها از یک پادشاه هستند ، و سفید و سبز موجود در آنها ستودنی است ، و همه اینها در صورت ناشناخته بودن حجاب یا در مکان ناشناخته ای است ، و اگر شناخته شده است ، در تفسیر با چشم خود است ، و این بود گفت که تمام حجاب ها روی درها است ، با اطمینان و نگرانی و ترس.

و اگر شخص تحت تعقیب ، ترسیده ، فراری ، یا کسی را که پنهان می کند ببیند مانند این که با حجابی پوشیده شده باشد ، او را از نام او می پوشاند و او را ایمن می کند ، و هرچه پوشش بیشتر باشد ، و نگرانی و ناراحتی او غم انگیزتر خواهد بود.

و پرده ها کم و زیاد است ، و اگر درب یا خانه یا ورودی یا خروجی دیده شود نازک و دست و پا چلفتی است ، پس برای صاحب آن شدید ، محکم و مخرب ، ضعف و کوچک بودن ، در اضطراب راحت تر و ضعیف تر است و به درد شیطان نمی خورد زیرا رنگ آن یکی از رنگهایی است که برای استحکام آن در نگرانی و ترس مطلوب است همانطور که توصیف کردید. نه در آن آسیب ، بلکه او را مجازات ایمن کرد.

و هر نوع پرده درب منزل بزرگ یا بازار بزرگ یا چیزی شبیه به آن ، نگرانی و ترس در تعبیر آن شدیدتر و وحشتناک تر است ، و آنچه از پرده هایی دیده می شود که در مورد هیچ نظری داده نشده است از ورودی ها و ورودی ها ، در شرایطی که توصیف می شود نسبت به وضعیت آن و دورتر از وقوع تفسیر ، و همچنین آنچه که پاره یا پاره شده است ، آسان تر است. بیرون کشیده ، پرتاب یا از بین رفته ، صاحب خود را از نگرانی و ترس ، و مجهول از نظر تفسیر قوی تر و شدیدتر است ، و اما از پرده ها در مکان های شناخته شده آنها شناخته می شود ، همان بیداری است که ضرری ندارد و سود نمی برد تا زمانی که ناشناخته شود و نمی داند آن را در بیداری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا