تعبیر دیدن آسمان در خواب

تعبیر دیدن آسمان در خواب

اگر آتش از آسمان بیفتد ، مردم تحت تأثیر بیماری ها ، آبله ، مرگ یا گرانی قرار می گیرند یا ملخ ها به گیاهان می رسند. و ممکن است آسمان نشانگر سلطان یا کاخ او باشد ، بنابراین هرکس با نردبان یا طناب به آن صعود کند به اوج پادشاه رسیده است و اگر بدون نردبان و طناب صعود کند ، از سلطان می ترسد و درون او است غرور ، و اگر او به آسمان برسد به نقطه موضوع رسیده است ، و اگر هنگام بیداری بیمار باشد و دیگر به زمین برنگرد که از راه خود هلاک شده است.

و اما نزدیك شدن به آسمان ، این نزدیكی به خداوند متعال را نشان می دهد و آن هم برای اهل اطاعت و عمل صالح است.

شاید این بیانگر نزدیکی با امام ، سلطان ، عالم ، پدر ، شوهر و استاد باشد.

شاید سقوط از آسمان به زمین نشانگر مرگ سلطان در صورت بیماری باشد و سقوط آسمان ممکن است زمینی بایر را نشان دهد و اعراب باران را آسمان می نامند زیرا از آسمان نازل می شود و اگر آسمان سقوط کند یک شخص و وقتی بیدار است بیمار است ، می میرد ، و هر که به آسمان صعود کند و وارد آن شود با عزت به شهادت می رسد و پیروز می شود. خداوند و پایین ترین آسمان مکان ماه است و ماه در تعبیر وزیر

هرکس در خواب ببیند که در آسمان دوم است به ادبیات ، هوش و رهبری می رسد و بهشت ​​دوم برای عطارد است.

و هرکس ببیند که در آسمان سوم است ، نعمتی نصیب من خواهد شد ، با من خواهد بود و زیور آلات شادی آور ، و اینکه آسمان سوم برای ونوس است.

و هرکس در خواب ببیند که در آسمان چهارم است ، به پادشاهی ، اقتدار و اعتبار می رسد و آسمان چهارم برای خورشید است.

و هر کسی که ببیند در آسمان پنجم است به حکم پلیس یا یک درگیری دست می یابد و آسمان پنجم برای مریخ است.

و هرکس در خواب ببیند که در آسمان ششم است ، فقه و قضاوت ، زهد و عبادت نصیب او خواهد شد و او راسخ خواهد بود و آسمان ششم برای مشتری است.

و هرکس در خواب ببیند که در آسمان هفتم است ، به او املاک و مستغلات و کشاورزان دست خواهد یافت و آسمان هفتم برای کیوان است.

و هرکس در خواب ببیند که بالای آسمان هفتم است ، او یک مرتبه بزرگ بدست خواهد آورد ، اما از بین می رود. اگر آسمان سبز باشد ، کاشت زیاد است و اگر زرد باشد ، بیماری زیادی در آن وجود دارد آن ، و اگر از آسمان به صورت گوسفند بیرون بیاید ، غنیمت است و اگر هفت نفر بیرون بیایند ، تحت ستم یک سلطان قرار می گیرند ، و اگر دروازه های آسمان باز شود ، باران چند برابر می شود.

و اگر شخصی در خواب ببیند که آسمان را دزدیده و آن را پنهان کرده است ، در حال دزدیدن یک نسخه از قرآن و دادن آن به همسرش است.

و هرکس در خواب ببیند که در آسمان می چرخد ​​و سپس از آن فرود می آید ، علم ستاره ها را فرا می گیرد و ذکر می شود.

و هرکس در خواب ببیند که از طناب از آسمان آویزان است ، از اقتدار در دین پیروی می کند.

اگر دید که طناب اختیارات خود را قطع کرده است.

و هر که در حضور خود آسمان بنایی ببیند ، به دروغ شهادت می دهد ، زیرا حق تعالی می فرماید: “شما خلقت آسمانها و زمین را مشاهده نکردید.”

و هرکس در خواب ببیند که از آسمان به زمین افتاده است ، گناه بزرگی مرتکب می شود.

و هرکس ببیند آسمان نوری از آن بیرون می آید نشانگر هدایت مردم آن مکان است و اگر تاریکی بیرون بیاید نشانگر گمراهی آنهاست و آسمان کشور ، قلعه ، خانه ، همسر ، پسر ، مادر ، معلم ، و مکانهایی که از آنها سود می رود ، و آسمان نشان دهنده سوگند برای کسانی است که در خواب به آن نگاه می کنند ، به دلیل سخنان خداوند متعال و آسمان با بافتن.

خداوند متعال می فرماید: “و آسمان با صورت فلکی.”

و او گفت: “کنار آسمان و طارق.”

شاید با ساخت و ساز عجیب نشان داده شود.

شاید آسمان به دلیل وسعت آن و آفرینش خداوند متعال در آن ، نشانگر دریا باشد. در خواب ، آسمان نشان دهنده هر چیزی است که بالای سر قرار دارد ، مانند کلاه و سقف ، و آنچه او با آن از دشمنان محافظت می شود ، مانند خط کش.

شاید صعود به بهشت ​​بیانگر جنجال و حسد و دشمنان باشد. شاید آسمان نشانگر زندان باشد و صعود به آن شاهدی بر بالا بردن قدرت است.

هرکس در خواب ببیند که در آسمان اول است ، این نشانگر نزدیک شدن دوره او است.

و هرکس ببیند که در آسمان دوم است به او دانش و خرد می بخشد.

و هر که ببیند در بهشت ​​سوم است ، در این دنیا جلال و مقبولیت می یابد.

و هر که ببیند در بهشت ​​چهارم است ، به سلطان نزدیکتر می شود.

و هرکس ببیند که در آسمان پنجم است او را وحشت زده و هشدار می دهد.

و هر که ببیند در آسمان ششم است خوشبختی و اعتبار می یابد.

و هر که ببیند در آسمان هفتم است ، از اعتبار ، فضل و مقام والایی برخوردار می شود.

و هرکس در خواب ببیند که به آسمان عروج کرده و در آن را بسته می بیند ، هیچ خیری در آن نیست و نشانگر عمل خود یا معصوم یا فاقد آن است.

هر کس در خواب ببیند که نمی تواند به آسمان نگاه کند و سر خود را پایین اندازد ، در این صورت اقتدار خود را گرامی می دارد و امور خود را تغییر می دهد.

و هرکس در خواب ببیند که در آسمان است ، این نشان می دهد که در سفری بزرگ سفر می کند و در این دنیا و آخرت در آن سفر افتخار و مرتبه می یابد.

و هر که دید که از عرض آسمان پرواز کرده است ، چنین خواهد بود.

هرکس در خواب ببیند که تا رسیدن به آسمان مستقیم سفر می کند ، نشان دهنده رسیدن به پریشانی و پیروزی بیننده است.

هر کس که خواب ببیند ایستاده به آسمان راه رفته و به زمین برنگشته است ، پایان زندگی خود را نشان می دهد.

و هر كه ديد سرش به آسمان مي رسد ، نشانگر ارتفاع خانه و افزايش جلال است.

و هرکس در خواب ببیند که ندای منادی را از آسمان شنیده ، خوب خواهد شد.

هرکس در خواب ببیند ساختمانی در آسمان ساخته شده نشانگر مرگ اوست.

هرکس در خواب ببیند که در آسمان بنایی آجری و گچی بنا کرده ، نشان می دهد که در این دنیا مغرور خواهد شد.

و هرکس ببیند که شن یا گرد و غبار از آسمان فرود آمده است ، اگر کمی باشد ، خوب است و اگر زیاد باشد ، مخالف آن است.

و هر کس که خواب ببیند آتش ، عقرب ، مار یا سنگ از آسمان فرود آمده ، نشانگر آن است که عذاب خدا بر آن مکان فرود آمده است.

هرکس در خواب ببیند که از آسمان آویزان است ، نشان می دهد که به دین خدا و سنت رسولش پایبند است.

هرکس در خواب ببیند که با طناب از آسمان آویزان است ، اوج فرمان او را نشان می دهد.

و هر كه دروازه های آسمان را باز ببیند ، به دلیل دعای متعال نشان می دهد كه پاسخ دعا و فراوانی باران و جریان آب است: آیه ، آیه ها را با ریختن آب دروازه های آسمان را گشودیم.

و هرکس ببیند که با نردبان یا به دلایل دیگری به بهشت ​​صعود کرده است ، از پادشاه لطف و اعتلا پیدا می کند و اگر بدون نردبان یا دلیل به آن صعود کند ، از ترس او را بدست آورد.

و هر كه خواب ببیند در یكی از آسمانها غایب است و خود را در كدام بهشت ​​نمی داند و به این دنیا برنمی گردد ، پس ناگزیر به دلیل گفتن حق تعالی خواهد مرد: “من تو را می گیرم و تو را بزرگ می كنم من ”

و هرکس در خواب ببیند که در آسمان است و نمی داند چه موقع به آن صعود کرده ، انشا Godالله وارد بهشت ​​می شود.

و هرکس در خواب ببیند که از آسمان افتاده است ، پس این در دین مکروه است ، به دلیل قول حق تعالی: “و هرکس با خدا شریک شود ، مثل این است که از آسمان افتاده است” آیه.

و اگر حاكم يا حاكمى بيند ، اختيار او از او سلب شده و امر او بر او تمام نمى شود.

و هر کس که در خواب ببیند پرنده ای با او به آسمان پرواز کرده و نیفتاده است ، پس از او تحت تأثیر ارتفاع و خوبی قرار خواهد گرفت.

و هرکس چراغی را در آسمان ببیند ، توسط خورشید تعبیر می شود ، و اگر ببیند آن را خاموش کرده ، خورشید گرفتگی می یابد.

و هرکس در خواب ببیند که آسمان شکافته شده است ، این اختلاف بین مردم است یا دروغ در مورد خدا ، به دلیل گفتن حق تعالی: “آسمانها تقریباً از آن پاره می شوند.” آیه. و گفته شد که دیدن آسمانها سفر و غیبت است ، و گفته شد باران ، زیرا اعراب آسمان باران را خوانده اند ، و آنها در معنای شعر آواز می خوانند:

اگر آسمان بر سرزمین قومی فرود آید. ما از او مراقبت کردیم ، حتی اگر عصبانی باشند

و هر که رنگ آسمان را سفید ببیند ، در آن مکان برکت و باروری خواهد داشت ، و اگر آن را سبز ببیند خوب است و اگر آن را زرد ببیند بیماری و بیماری است و اگر بیند آن قرمز است ، جنگ و خونریزی است و اگر او آن را سیاه ببیند ، خشکسالی و پریشانی است.

و اگر ببیند که آسمان در حال تغییر است ، در آن مکان بلا و گرفتاری بزرگی اتفاق می افتد.

و هر که علائم قرمز مانند ستونها را در آسمان ببیند ، چنین مکانی قدرت و پیروزی خواهد داشت.

و هرکس ببیند که بنده بهشت ​​است ، بدون دین گمراه می شود.

و هرکس در خواب ببیند که از دانه های آسمان یا آرد فرود آمده ، برکت او زیاد می شود.

و هرکس ببیند که در آسمان درختانی وجود دارد ، یا چراغهایی روشن است ، یا مواردی از این قبیل ، این نشانگر انتقال گروهی از مردم این دنیا به آخرت است.

اگر آسمانی صاف را در خواب ببینید ، این پیشگویی می کند که با افراد برجسته سفر خواهید کرد ، از آنها لطف خواهید کرد و موقعیت خود را بالا خواهید برد.

اگر آسمان ابری باشد ، این امر وقایع ناخوشایند و ورود به مشکلات با زنان را نشان می دهد.

اگر خواب دیدید که در آسمان با چهره های عجیب و جذاب و حیواناتی پرواز می کنید که در طول خواب تعجب می کردند که آیا واقعاً در خواب هستید یا خیر ، پس این نشان می دهد که می توانید تمام مشکلات حاد و دردهایی را که حتی به کسل کننده ترین هم می رسانند کوتاه و کاهش دهید. به یک کلمه حس می کند ، آن حسادت است. شما در رابطه با شخصی که دوستش دارید از حسادت رنج می برید و این وفاداری شما به یکدیگر را شوکه می کند.

اگر می بینید که آسمان در خواب قرمز می شود ، آینده بسیاری از حوادث ، آشوب و آشوب را برای شما به همراه خواهد داشت.

اگر می بینید که آسمانی مملو از ستاره است ، این بدان معناست که قبل از رسیدن به اوج جاه طلبی خود ، آزمایشات و تلاش های زیادی بالاتر از سطح انسان خواهید داشت. مراقب گیر افتادن دشمنان در کار خود باشید.

اگر می بینید که آسمانی روشن پر از جمعیت بهشتی است ، این به معنای جستجوی معنوی عالی است ، اما در پایان برای حمایت و آرامش به سمت طبیعت عقب می روید. به احتمال زیاد شما نیز ناامید خواهید شد.

اگر افرادی را می بینید که در بهشت ​​می شناسید ، این امر پیش بینی می کند که آنها در آستانه انجام اقدامی بی پروا در راه شما هستند و دیگران مبتلایان بی گناه خواهند بود. چنین رویایی معمولاً بدبختی های بزرگی به دنبال دارد.

اگر در خواب به بهشت ​​صعود کنید ، از موقعیتی که برای رسیدن به آن تلاش کرده اید ، لذت نخواهید برد و شادی در اندوه پایان می یابد.

اگر مردان جوان خواب ببینند که با نردبانی به آسمان صعود می کنند ، از پایین ترین رتبه ها به آن درجه های برجسته می رسند ، اما در کسب اطمینان یا لذت موفق نخواهند شد.

اگر خواب ببینید در بهشت ​​هستید که با مسیح و دوستانتان ملاقات می کنید ، با خسارات زیادی روبرو خواهید شد ، اما تحمل آنها را از طریق درک صحیح از طبیعت انسان خواهید آموخت.

اگر خواب بهشتی را دیده اید ، این به معنای ذاتی راضی و متدین است و سختی صدمه کمی به شما وارد می کند.

آسمان خود را نشان می دهد. بنابراین آنچه از آن نازل می شود یا از طرف آن می آید ، همتای آن از طرف خداوند است ، که در آن خلقت هیچ دلیلی ندارد ، مانند این که در خانه ها آتش از آن می بارد و افراد را به بیماری ، رنگ ، آبله و مرگ ، و اگر آتش از آن در بازارها سقوط کند ، شکوه و گرانی آنچه در آن فروخته می شود. در زمین های جریب و گیاهان به مردم آسیب رساند و گیاه سوزانده شد و توسط تگرگ یا ملخ زده شد ، و اگر از آن پایین آمد این باروری ، رزق و روزی و پول مانند عسل ، روغن ، انجیر و جو را نشان می دهد ، مردم باران مفیدی می بارند که در چیزی که از آسمان پایین می آید مفید است و شاید آسمان نشان دهنده نجابت سلطان و خودش باشد ، شاید این آفرینش و ناتوانی در رسیدن به آن با دید خود ، نوسان قدرت و ضعف آنها برای بیرون آمدن از زیر آن ، آنچه از آن دیده می شود و در آن یا فرود آمدن با آن و بر آن از شواهد خیر و شر ، و شاید کاخ و خانه پادشاهی و خانه و پولش را نشان دهد و اگر بدون دلیل و صلح به آنجا صعود کند ، ترس بزرگی از سلطان خواهد داشت و در دیدار او بسیار سرشار از شور و نشاط است. یا در آنچه با او یا از او امید دارد ، و اگر وجدانش استراق سمع است ، سلطان را جاسوسی می کند یا برای سرقت او به خانه پول و قصر او سر می زند و اگر به آسمان برسد ، به سر ماجرا می رسد. به زمین بازگشت ، از آنچه وارد شد فرار کرد ، حتی اگر بیفتد از جای خود ، وضعیت او متناسب با وضعیت او در سقوط و اندام شکسته آسیب دیده بود ، و اگر کسی که به آسمان می رسید از خواب بیدار بود ، پس به زمین بر نمی گشت ، از بیماری خود هلاک شد و روح او نیز به آسمان صعود کرد ، و اگر او به زمین بازگردد ، آسیب در او به هدف خود می رسد و او از آن ناامید می شود. پس از آن خانواده او نجات خواهند یافت ، مگر اینکه او نیز در زمان خود باشد نزول در چاه یا چاله و سپس از آن بیرون نیامده است ، زیرا آن قبر اوست که پس از بازگشت در آن باز می گردد ، و در آن بشارت مرگ بر اسلام است ، زیرا دروازه های آسمان به روی آنها باز نمی شود و روح آنها به آن صعود نمی کند.

و هر کسی که می دید تیرها از آسمان به سوی مردم پرتاب می شود ، اگر در برخی از شواهد طاعون باشد ، درهای آن به روی آنها باز می شود و اگر تیرها هر کسی را که به او ضربه می زند زخمی می کند و خون او را می ریزد ، سپس توسط سلطان بر روی هر انسانی با تیر خود ، و اگر هدف آن شنیدن و دیدن باشد ، فتنه ای است که تیرهایش نابود می شود. در آن بدهی هرکسی است که شنوایی یا بینایی او را تحت تأثیر قرار می دهد ، و اگر صدمه ای به آنها برسد ، آنها جمع می کنند آنها را بردارید و آنها را بردارید ، سپس مانند ملخ ها و گونه های پرندگان مانند گنجشک ها و گربه ها و ماننا ، غنیمت ها و تیرها را به خاطر سلطان در جهاد و امثال آن ، یا معاش و هدایا که خانه هایش را باز می کند ، غنیمت می گیرد. پول و بودجه

در مورد نزدیكی آسمان ، این نزدیكی به خدا را برای افراد مطیع و عمل صالح نشان می دهد ، و این ممكن است نشان دهنده این باشد كه دعای مضطرب و اجباری پذیرفته شده و دعای او پذیرفته شده و پاسخ داده می شود ، زیرا اشاره به هنگام نماز با چشم به سمت آسمان است و شاید این نشانگر مجاورت و نزدیکی با امام ، عالم ، پدر ، شوهر ، استاد و همه کسانی باشد که درجه شما بالاتر است. اعتبار متناسب با پشتکار است هر کس در بیداری ، خواسته های خود ، افزایش خواب و آنچه در وجدان او افتاده است.

در مورد سقوط آسمان روی زمین ، این ممکن است نشانگر هلاکت سلطان در صورت بیمار بودن و ورود او به آن سرزمین در صورت مسافرت باشد. همچنین ممکن است به سلطان صاحب خواب و افراد فوق اشاره داشته باشد. او را از سر پدر ، شوهر ، استاد و مانند آن نشان می دهد ، و این ممکن است نشانگر سقوط آن بر روی زمین بایر باشد یا مردم پس از افتادن آن در حالی که قدردان بودند ، آن را با پاهای خود لگدمال می کردند و آنها از آن برداشت می کردند شواهدی از معیشت ، باروری و پول ، زیرا باران بسیار مهمی است و اعراب باران را آسمان می نامند زیرا از آن باریده است.

و هرکس ببیند آسمان بر او یا خانواده اش می افتد ، نشان می دهد که سقف خانه اش روی او افتاده است ، زیرا خداوند متعال آسمان را سقف حفظ شده ای خوانده است ، و اگر کسی که در اموالش بر او افتاده بود ، در بیداری بیمار بود ، اگر در خواب از زیر آن بیرون نیامد ، او را در پشت گور انداختند و هر كه از آن بالا رفت و وارد آن شد ، وی شهید شد و عزت و همسایگی خدا را بدست آورد ، و با آن افتخار یافت و به یاد آورد

و هرکس ببیند که در آسمان است ، امر و نهی می کند ، و گفته شد که آسمان سفلی یک وزارت است زیرا مکان ماه است ، و ماه وزیر است ، و آسمان دوم ادبیات است ، دانش ، ذکاوت ، رهبری و کفایت ، زیرا آسمان دوم برای عطارد است.

و هرکس ببیند که در آسمان سوم است ، لطف ، سعادت ، همراهان من ، زیور آلات ، لباس و ملافه را بدست خواهد آورد ، و ثروتمند خواهد شد و لذت می برد ، زیرا زندگی نامه آسمان سوم برای ونوس است.

و هرکس ببیند که در آسمان چهارم است ، به پادشاهی ، سلطنت و اعتبار دست یافت ، یا وارد کار پادشاه یا سلطان شد ، زیرا شرح حال آسمان چهارم برای خورشید است.

و اگر ببیند که در پنجم است ، پس حکم شرط یا جنگ یا جنگ یا کاری را که به مریخ نسبت داده می شود بدست می آورد زیرا زندگی نامه آسمان پنجم برای مریخ است.

و اگر بیند که در آسمان ششم است ، پس از خرید و فروش چیز خوبی به دست می آورد ، زیرا شرح حال آسمان ششم برای خریدار است.

و اگر ببیند که در آسمان هفتم است ، در یک ارتش طولانی املاک و مستغلات ، زمین ، نمایندگی ، کشت ، زراعت و دهقنا را بدست می آورد ، زیرا زندگی نامه آسمان هفتم برای زحل است ، و اگر رویای اینها باشد rank واجد شرایط نیست ، پس تفسیر آن برای رئیس او ، برای پاشنه او ، برای همتای خود یا برای نام او است.

و اگر دید که آسمان سبز است ، این نشانگر وفور کاشت در آن سال است.

و اگر دید که آسمان زرد شده نشانگر بیماری است.

اگر ببیند آسمان آهن است ، باران کمتری می بارد.

و اگر خواب ببیند که از آسمان افتاده است ، کافر است و اگر آسمانها شکافته شود و پیرمردی از آن بیرون آید ، در آن سرزمین عقیم است و آنها حاصلخیز هستند ، و اگر جوانی بیاید بیرون ، پس او دشمنی است که ظاهر می شود و مردم آن مکان ها را آزار می دهد و دشمنی و جدایی بین آنها رخ می دهد ، و اگر گوسفند بیرون بیاورد ، غنیمت است و اگر شتری بیرون بیاید زیرا آنها باران می آیند و سیل آسا می آید بر آنها بیفتید ، و اگر هفت نفر از آنها بیرون بیایند ، تحت ستم از یک حاکم ستمگر قرار می گیرند.

و اگر ببیند که آسمان کلافه شده است ، باران را از آنها دریغ می کند و اگر هزینه کنید ، باران زیاد می شود.

و هرکس در خواب ببیند که به آسمان نگاه می کند ، پس با یک مسئله بزرگ سر و کار دارد و به آن نمی رسد. نگاه کردن به آسمان یکی از پادشاهان جهان است. اگر او به سمت شرق نگاه کند ، این یک سفر است ، و ممکن است به قدرت بزرگی رسیده باشد.

و اگر خواب ببیند که آسمان را دزدیده و آن را در کوزه پنهان کرده است ، یک نسخه از قرآن را می دزد و به همسرش می دهد.

و هرکس در خواب ببیند که بدون سختی و دشواری به بهشت ​​صعود می کند ، از نیرنگ های دشمن خود اقتدار ، فضل و امنیت کسب خواهد کرد.

و اگر ببیند که آسمان را با دندان گرفته است ، در نتیجه یک فاجعه در خودش یا کاهش پول او تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و چیزی را می خواهد که دست او نتواند به آن برسد.

و اگر ببیند که وارد آسمان شده و از آن بیرون نیامده است ، می میرد یا در آستانه نابودی است.

و اگر بیند که در آسمان می چرخد ​​و سپس در حال نزول است ، در این صورت علم ستارگان و علوم مرموز را فرا می گیرد و از او در میان مردم یاد می شود.

و اگر ببیند که به آن تکیه می کند ، پس از آن رهبری و پیروزی مخالفان خود را بدست خواهد آورد.

روایت شده است كه مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: من سه نفر را دیدم كه من آنها را نمی شناسم ، یكی از آنها به آسمان برانگیخته شد ، سپس دیگری بین زمین و آسمان زندانی شد و دیگری روی صورتش سجده كرد. زمین امانت قطع شده است ، و اما سجده ، این دعا است تا پایان نهایی ملت باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا