تعبیر دیدن دیوار در خواب

تعبیر دیدن دیوار در خواب

و روی صورت آن است: یک سلطان و پادشاهی که جای او را می گیرد ، یک حاکم و قوانین اسلام ، بنابراین هرکسی که دیوار شهر یا دیوار قلعه را تخریب شده ببیند نشان دهنده مرگ سلطان آن شهر است.

و اگر دید که یک بریدگی دارد ، نشانگر مرگ والی است.

و هرکس ببیند که او دیوار جدیدی ساخته است ، پس مقام جدیدی در آن مکان تجدید خواهد شد و در آنجا اقامت خواهد کرد.

و هرکس ببیند که او عصر برخی از سوره ها است ، این حکایت از تمدید حکم استاندار در آن مکان دارد.

و بعضی از آنها گفتند که دیوار و آنچه از سمت راست به دیوار شهر نزدیک است ، سلطان را نشان می دهد و از سمت چپ نشانگر فرماندار و آنچه از دیوار شهر دور است ، بنابراین تعبیر آن امنیت و زندگی خوب است ، و آنچه در پشت شهر است یک زن است ، و همه چیز مربوط به دیوار نزدیک و دور و پایین است ، خوب ، به علاوه و منهای. چشم اندازهای خوب و بد در مورد آنها ذکر شده است.

در مورد شریف ها و سوله ها ، آنها به تنهایی بیان دارند:

نجیب زاده ها مردان آن مکان هستند ، و زمین خوردگان زن هستند ، بنابراین هر آنچه در آن مکان اتفاق می افتد ، چه ذن و چه شین ، در آن تفسیر می شود.

در مورد دیوار: دیوار معروف شهر که نشانگر اقتدار و حاکم آن است و در مورد ناشناخته آن ، این نشانگر اسلام ، علم ، قرآن ، پول ، امنیت ، تقوا و ادعیه و هر آنچه محافظت می کند آن را از دشمنان دیگر و همه دیوارهای دانش ، همسر ، شوهر ، سپر ، استاد ، پدر ، یا موارد دیگر.

هرکس ببیند دیوار شهر خراب شده ، سرپرست او فوت کرده یا از کار خود برکنار شده است ، و اگر ببیند که او در حین راه رفتن یک حیوان راه می رود ، پس او با اقتدار به منطقه ای که در خواب راه رفته است سفر می کند و اگر بالاتر باشد او ، او با او سفر کرد.

و هرکس ببیند که دیواری بر روی خود ، خانه یا شهر خود ساخته است ، پس وضعیت او را ببیند ، اگر سلطان بود ، از دشمن خود محافظت می کرد و بدترین ها را از رعایای خود دفع می کرد ، و اگر دانشمند بود ، او در دانش خود طبقه بندی كرد كه هیچ خطایی برای دیگران ندارد و اگر او برده ای زاهد باشد ، با دعای خود از مردم محافظت می كند و از فتنه نجات می یابد. با او ، و اگر فقیر بود ، از آنچه او از این کار منصرف شد ، یا در صورت تجرد با همسری ازدواج می کرد ، او از او محافظت می کرد و وسوسه های شیطان را دفع می کرد.

و اگر می بیند که دیواری ناشناخته است و یک شیار توسط آن سوراخ شده است تا زمانی که سارقین یا شیر وارد شهر شده اند ، پس دستور اسلام ضعیف می شود ، یا دانش در آن مکان یا شیار ستون های دین ستون است و اگر این همان چیزی است که او می بیند گویا آنچه متعلق به او است ، مثل اینکه تنها در آن باشد ، اگر در جهاد باشد یا در نافرمانی یک فرد در دین او یا دانش او ، پولش یا زره پوش او باشد. پدر یا مادر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا