تعبیر دیدن شستن مردگان در خواب

هر کس در خواب ببیند که یک مرده را می شویند ، پس از دست او یک مرد فاسد توبه خواهد کرد.

هرکس در خواب ببیند که یک مرده خودش را می شوید ، پس این مدرکی است که نشان می دهد خانواده او از نگرانی خلاص می شوند و پول خود را افزایش می دهند.

و رویای بشر در اصل توسط یک تاجر سودمند تعبیر می شود که مردم به خاطر او از نگرانی نجات پیدا می کنند ، یا یک انسان شریف که به دست خود توبه می کند افراد فاسد را فاسد می کند.

و هرکس ببیند که دارد شستشو می کند ، این نشانگر اوج گرفتن دستور او و دور شدن از نگرانی است.

و اما رویای شستن متوفی با آب پاک ، نشانگر درستی دین و تقوی اوست.

و هرکسی که مرده ای را می بیند و مردم برای او غسل می کنند و آن را پیدا نمی کنند ، این نشان می دهد که آن شخص مرده مرتکب گناه می شود و مردم او را به خوبی نشان می دهند ، اما این تأثیری در او ندارد.

و هرکس ببیند که یک مرده با چیزی شستشو می کند که برای شستشو جایز نیست ، پس او فردی فاسد است و آنچه را که معنی و فایده ندارد ، تبلیغ می کند و ذهن او این را نمی پذیرد.

هرکس در خواب ببیند که با برخی ناپاکی ها شسته شده است ، در دین او فاسد شده و در استبداد و گمراهی بر فساد دین خود افزوده است.

در مورد شستشوی مردگان: هر کسی می بیند که یک مرده خود را می شویند ، این دلیل می شود که نتیجه او از نگرانی ها و افزایش پول آنها حاصل می شود.

و حمام در اصل یک تاجر سودمند است که مردم به خاطر او از نگرانی ها فرار می کنند ، و یک انسان شریف در دستان او ، افراد متجاوز ، توبه می کند ، بنابراین هر که ببیند که او روی واشر است ، فرمان او بلند می شود و از نگرانی بیرون می آید.

اگر بعضی از مردگان را دید كه از شخصی می خواهند لباس خود را بشوید ، دلیل اینكه او در دعا ، صدقه ، بازپرداخت بدهی ، خشنودی حریف یا تحقق وصیت فقیر است.

و اگر خواب ببیند شخصی لباسهایش را می شوید ، این برای مرده بهتر از کسی است که می شست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا