تعبیر دیدن ماه در خواب

تعبیر دیدن ماه در خواب

او در خواب یک پادشاه عادل ، یک دانشمند بزرگ ، یا یک فرد دروغگو است.

و هرکس ماه را در اتاق خود دید ، ازدواج کرد.

و اگر زنی ببیند که ماه در خانه او افتاده است ، و مقداری از آن را گرفته و در پارچه ای بپیچد ، پسری به دنیا می آورد و می میرد.

و اگر ببیند ماه در مقابل خورشید راه می رود ، وزیر در برابر پادشاه بیرون می رود.

و اگر زن کافری ببیند که ماه در دامان اوست ، مسلمان می شود.

و اگر خواب ببیند که ماه روی زمین است ، پس مرگ مادرش است و خورشید و ماه پدر و مادر هستند.

و اگر پادشاه ببیند که ماه تاریک شده است ، رعایا به او آسیب می رسانند.

و اگر ببیند که ماه خورشید شده است ، از پدر یا همسرش افتخار یا نیکی و پول به دست می آورد ، و ماه نشانگر همسر بیننده ، و پدر و مادر ، دختر ، خواهر ، تجارت یا کار است و نشانگر کشتی ، زیرا ناوبران با توجه به مسیر ماه در دریا جستجو می کنند ، و همچنین سفر را نشان می دهد زیرا دائما در حرکت است و دیدن ماه برای بیمار نشان دهنده عذاب است.

و هرکسی که ماه را ببیند توسط ابرها پنهان می شود ، این نشان دهنده بیماری یا از دست دادن پول است.

و هرکس در خواب ببیند که ماه با او صحبت می کند ، به رهبری می رسد ، و اگر زن باردار ببیند که ماه در دامن اوست ، پسری را قرار می دهد و اگر ماه را در مکانی ببیند که به آن نرسد ، سپس او پسر بچه را آرزو می کند و به او نمی رسد.

هر کس در خواب ببیند که دارد به خورشید یا ماه سجده می کند ، مرتکب گناهی سنگین می شود ، یا به ناحق از یک پادشاه یا وزیر تبعیت می کند.

و هر كه آفتاب و ماه را در حال سجده بر او ببيند ، پدر و مادر از او راضى هستند.

و هر کس که می بیند ماه شکافته شده است ، این ممکن است نشان دهنده عذاب وزیر یا پادشاه باشد.

و هرکس ببیند که ماه به یک نایب انسان تبدیل شده است ، وزیر برکنار خواهد شد. شاید بینایی او بیانگر بیماری های سرما و رطوبت باشد و آفتاب گرما را نشان دهد. شاید دل مون در آلانیس و المنادم. شاید ماه نشان دهنده قمار باشد ، و نشانگر فحش و سوگند باشد ، زیرا خداوند متعال می فرماید: “نه ، به ماه.” یا شاید بینایی او نشان دهنده بهبودی از چشم درد باشد.

اگر ببیند ماه شکافته شده است ، این نشان دهنده ظاهر آیه ای است ، زیرا خداوند متعال می فرماید: “قیامت نزدیک شده و ماه شکافته شده است.”

و دید ماه در شبهای ماه کامل شاهدی معتبر است.

شاید ماه جهان را با ستارگان نشان می داد و هرکسی که آن را در خواب در نشانه برج حمل می دید ، راهنمای معتبری برای دیدار با اشراف بود.

شاید او یک سازنده ضعیف بود ، و اگر او را در علامت برج ثور می دید و امیدوار به سفر در زمین بود ، این بد بود. برای شرکت و مخلوط کردن پول ، و اگر آن را در سنبله می دید ، خوب بود استفراغ ، و اگر آن را در تعادل دید ، برای آن بد بود ، و اگر آن را در عقرب دید ، برای لذت بردن از حمام ، برای مسافرت بد بود ، و اگر آن را در کمان دید ، بد بود برای کاشت درختان ، و اگر آن را در برج جدی دید ، برای بنیاد بد بود و اگر او را در سطل دید ، برای اجرای حرکات دیگر بد بود ، و اگر او را در نهنگ دید ، برای آن خوب بود نگه داشتن تیپ و بیعت.

و هر که ببیند خورشید ، ماه و ستارگان در محل مدار خود جمع شده اند ، پس نزد پادشاه مقبول است ، در غیر این صورت برای او مصیبت است.

و اگر در سمت راست و چپ خود ، در مقابل و پشت سر خود خورشید و ماه ببیند ، برای آنها مصیبت است ، ترس یا شکست ، به دلیل گفتن حق تعالی: “خورشید و ماه با هم جمع شده اند ، و انسان در آن روز خواهد گفت ، فرار كجاست؟ ”

آسمان را نیز ببینید و خورشید را ببینید.

هلال ماه

او در خواب یک فرزند پسر است یا سوداگری در تجارت.

و هرکس گروهی از مردم را ببیند ، در حال انجام حج است ، زیرا حق تعالی می فرماید: “آنها از شما درباره ماههای جدید س askال می کنند ، بگویید: آنها اوقات مردم و حج است”.

و هرکس هلال احمر را ببیند ، زن قبل از کامل شدن حاملگی خود سقط می کند و اگر هلال بر زمین بیفتد پسری است که متولد می شود و بالا آمدن هلال نشان دهنده صداقت قول یا قبض است. پول است ، و ظهور آن بدون دانش آن یک شر است.

و چشم انداز پیروزی هلال بر دشمنان. شاید این نشان دهنده زیارت کسانی باشد که او را در ماه های زیارت دیده اند.

هرکس هلال ماه را ببیند تاریک است ، هیچ خیری در آن نیست.

شاید ر sightیت هلال به معنای توبه گناهکار ، روی آوردن کافر و فرار از سختی هایی مانند زندان یا بیماری باشد.

و هرکس هلال ماه را ببیند که طلوع کرده و سپس ناپدید شده است ، موضوعی که او جستجو می کند برای او کامل نمی شود.

دانیال گفت: یا توسط وزیر خلیفه یا وزیر پادشاه یا هر کسی که جای آنها را می گیرد تفسیر می شود ، بنابراین هر کس ببیند که ماه را گرفته یا آن را در اختیار خود قرار داده است نشان می دهد که وی وزیر پادشاه است یا نزدیک است به او یا یکی از خواص او.

و هرکس ببیند که او با ماه جنگ کرده است ، نشان می دهد که با یکی از افراد ذکر شده جنگ خواهد کرد.

و هرکس در خواب ببیند که جای ماه را می گیرد یا از آن نور می گیرد ، او یکی از اینها خواهد بود ، و هر که ماه را بگیرد ، اما از آسمان نیست ، نه برای آن نور است ، نه پرتو ، و نبود تاریک ، نشان دهنده تسکین از ابرها است و اگر تاریک باشد و در جای خود نباشد ، نشان دهنده نیاز یکی از این موارد به بیننده در موضوعات مختلف است.

ابن سیرین گفت: اگر ماه پر باشد ، نشانگر پادشاه است.

هر کسی که خواب ببیند ماه به نصف تقسیم شده است ، نشان دهنده نابودی پادشاه یا یکی از موارد ذکر شده است.

و هر که دید پس از انشقاق آنها پیوستند ، نشان می دهد که مردم از او شکایت می کنند و عدالت می خواهند ، و گفته شد که همسرش بیمار است.

و هرکس ببیند که ماه کلمه ای است که نشانگر وجدان دولت و توفیق نیاز است.

و هرکس ببیند که دو ماه کامل در حال جنگ هستند ، نشانگر جنگ بین دو فرشته است ، و اگر آنها ماه کامل نباشند ، نشان دهنده جنگ بین دو نفر از کسانی است که در زیر پادشاه هستند.

و هرکس ماه را در دست خود ببیند و یا با او نشان دهد که با زنی نامزد کرده است ، اگر ماه هلال باشد ، زن در مبدا و نسب زیر آن است و اگر نیمی از ماه تاریک باشد ، زن است یکی از فرزندان استاد ، و اگر پر باشد ، از نظر منشأ و نسب از او بالاتر است. و اگر این خواب زنی را ببیند ، شوهرش از او س asksال می کند و حکم آن در بیان مطالب فوق است.

و اگر ماه خالصی را ببیند که در خانه اش طلوع کرده است ، این نشان می دهد که او از طریق پادشاه خود برای او خوب می شود یا از زنی خواستگاری می کند و اگر ببیند که در خانه شخص دیگری در حال طلوع است ، این نشان می دهد که او از مردمان آن خانه به زنی خواستگاری می کند و بخاطر او از او حسن و محافظت می کند.

و اگر ببیند ماه در حال سقوط است ، این نشان دهنده وضعیت بد پادشاه آن زمان یا وضعیت وزیری مانند برکناری پادشاه از پادشاهی وی یا وزیر از وزارت وی است ، خصوصاً اگر کاملاً کسوف باشد.

و هرکس ماه را هلالی ببیند ، از آغاز آن طلوع می کند ، اما در ماه اول نیست ، و پس از طلوع آن ، نور آن افزایش می یابد تا ماه کامل شود ، این نشان می دهد کودکی در آن مکان متولد می شود و تبدیل به یک ماه می شود. پادشاه ، یا وزیر یا کسی که جای او را می گیرد پادشاه است.

و هرکس ببیند هلال ماه بدون آغاز آن در حال طغیان است ، وقوع یک مسئله دشوار را در آن مکان نشان می دهد ، که مردم از آن غم و اندوه می کنند.

گفته شد که یک خواب در مورد ماه تولد پسری را برای پادشاه آن مکان نشان می دهد. اگر او ماه را با نور اضافی ببیند ، این نشان دهنده عمر طولانی آن نوزاد است. اگر ببیند که ماه کامل است ، زندگی او میانه خواهد بود ، و اگر آن را کمبود نور ببیند ، زندگی او کوتاه خواهد بود.

و هر كه ببيند عبدالقمر است ، به خدمت يك پادشاه يا وزير مشغول است.

و هرکس ببیند که او از ماه شهر است ، نشان می دهد که او را از یک پادشاه یا وزیر نیک و سود می برد.

و هر كه در خواب ببيند ماه يا ماه را به سوى او آمده است ، حكايت دارد كه همسر او باردار است و پسرانى به دنيا خواهد آورد كه نزديك فرشته يا دانشمند خواهد بود.

و هرکس در خواب ببیند که ماه از راه خود خارج شود ، همسرش یک پسر نادر را سقط می کند ، و اگر او باردار نباشد ، او محمود نیست.

و هرکس در خواب ببیند که از ماه می خورد ، یکی از موارد ذکر شده در ابتدای این فصل را از دست خواهد داد.

و هرکس ببیند ماه غروب کرده یا در غروب خورشید است ، پس ماده ای که در آن است به پایان خود رسیده است ، و به همین ترتیب آغاز ، میانه یا پایان شب ، ممکن است به همان اندازه که از ماده عبور کند گذشت

و هرکس ماه را با نور ببیند ، با رضایت پدر تعبیر می شود ، و اگر با آن متفاوت باشد ، بیان او علیه او است. گفته شد چشم انداز جلسه ماه های جدید نشان دهنده زیارت متعال است که می گوید: “آنها از شما در مورد ماه های جدید س askال می کنند. بگویید این زمان ها برای مردم و زیارت است.”

و هرکس یک هلال ماه ببیند و او آن را به مردم نشان دهد و دیگران را نبیند ، این نشان دهنده نزدیک شدن اصطلاح او است.

هرکس هلال ماه را ببیند قیام کرده و ناپدید شده است ، پس مسئله ای که او به دنبال آن است برای او کامل نخواهد شد

روی هم رفته ، چشم انداز ماه به هفده روش تفسیر می شود: پادشاه ، وزیر ، پادشاه ، رئیس جمهور ، شریف ، کنیز ، پسر ، نظم دروغین ، سرپرست ، دانشمند فاسد ، بزرگ مرد ، پدر ، مادر ، همسر ، شوهر یک زن ، پسر ، یا عظمت

اگر خواب ماه را دیدید ، و ویژگی های آسمان طبیعی بود ، پس این موفقیت را از نظر اشتیاق و کار پیشگویی می کند.

اگر در خواب یک ماه عجیب و غریب ببینید ، این پیش بینی می کند که زمان مناسب روابط عاشقانه مساعد نیست و نمادی از مشکلات و موانع در خانواده و محیط کار است.

ماه در اصل وزیر بزرگترین پادشاه ، یا یک سلطان بدون بزرگترین پادشاه است و ستارگان را سربازان محاصره می کنند. و خانه ها و خانه های او ، یا همسران و کنیزانش.

شاید این اشاره به دانشمند ، فقیه و همه مدارکی باشد که او را راهنمایی می کند ، زیرا او در تاریکی هدایت می کند و در حناد ها می درخشد.

این پسر ، شوهر ، ارباب ، زن و پسر را به دلیل زیبایی و نور نشان می دهد ، او از نظر زیبایی زنان و مردان به او تشبیه می شود ، بنابراین گفته می شود که مانند ماه کامل است و مثل شکاف ماه. سپس ، رویدادها و عملکردهای آن مانند آنچه در خورشید پیش از آن تفسیر شده است ، تفسیر می شود ، و ممکن است نشانگر افزایش و کاهش باشد ، زیرا مانند پول ، اعمال و اجسام ، با گفته های قبلی واژه عبور ، کم و زیاد می شود ، مانند همانطور که یک فرد بیمار که او را در ابتدای ماه می بیند بر او نازل شده یا او را نزد خود آورده است ، بنابراین او از علت خود بیدار می شود و از بیماری خود مبرا است.

و اگر ماه رو به کاهش است ، زندگی او از بین رفته است و زندگی او نزدیک به مقدار باقی مانده از ماه است ، پس ممکن است روز باشد ، یا ممکن است یک مبلغ ، یا ماه یا سال باشد ، با شواهدی که نشان می دهد در این حالت در خواب یا بیداری افزایش می یابد.

و اگر اوایل ماه نازل شود ، یا برای شخصی که غایب است ظاهر شود ، او محل خود را ترک کرده و از سفر خود برگشته است.

و اگر این در پایان ماه بود ، پس از سفر و دور از وطن بود.

و هرکس او را با خود ببیند یا در دامانش یا در دست او باشد ، بر اساس نور و نورش با شوهر ازدواج خواهد کرد ، خواه زن باشد یا زن.

عایشه رضوان الله تعالی فرجه الشریف ، سه قمر را در اتاق خود دید که بر او سقوط کردند ، بنابراین خوابهایش را برای پدرش تعریف کرد ، خدا از او راضی باشد ، او به او گفت: اگر رویای تو درست باشد ، سه نفر در آنجا دفن می شوند اتاق شما ، آنها بهترین مردم زمین هستند.

اگر ببیند ماه غروب کرده است ، پس مسئله ای که او خواهان آن است ، چه خوب و چه بد ، گذشته و مرده است.

اگر دید که بیرون آمد ، موضوع در آغاز است. و هرکس ببیند که ماه کامل در جای خود در آسمان درخشان است ، وزیر وزیر به نفع مردم آن مکان خواهد بود.

و هر که به ماه نگاه کند و مانند چهره خود را در آن ببیند ، می میرد.

و هرکس در خواب ببیند که به ماه دلبسته است ، از سلطان خیرات دریافت خواهد کرد.

و هر كه در خواب ببيند ماه ماه تاريكتر است و بيننده فرشته است ، رعايايش به او صدمه زده و فرمان او را انكار مي كنند.

و هر کس که ببیند ماه به خورشید تبدیل می شود ، بیننده تحت تأثیر خیر ، افتخار و پول مادر یا همسرش قرار خواهد گرفت.

و هرکس ماه را ببیند و با ماه مطابقت داشته باشد ، به دلیل رطوبت و حرکت آن ، نشانگر مسافران ، ناوبران و منجمان است ، و به این دلیل که منجم می داند ماه به چه چیزهایی نیاز دارد.

روایت شده است که ابن عباس رضی الله عنه در خواب دید که گویی ماه از زمین به آسمان برخاسته است ، بنابراین آن را برای رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم نقل کرد ، و گفت: آن پسر عموی تو است ، یعنی خودش ، بهترین دعا و پاک ترین سلام ها بر اوست.

روایت شده است که زنی در حالی که مشغول شیر دادن بود به نزد ابن سیرین آمد و او گفت: من دیدم گویی ماه وارد لوستر شده و منادی می گوید: “نزد ابن سیرین بیا و خواب خود را به او بگو.” پس دست خود را از غذا برداشت و به او گفت: وای بر تو ، چگونه دیدی؟ او آن را به او برگرداند ، بنابراین او رنگ خود را تغییر داد و بلند شد در حالی که او شکم خود را می گرفت ، بنابراین خواهرش گفت ، مالک؟ وی گفت: این ادعا کرد که من تا هفت روز درگذشتم و او در روز هفتم درگذشت.

و مردی دید که به آسمان نگاه می کند و ماه را تأمل می کند اما آن را نمی بیند ، و به زمین نگاه کرد و دید که ماه ناپدید شده است. او چشم اندازهای خود را به یک گذرگاه نقل کرد و گفت: اگر صاحب این خواب مرد باشد ، پس او صاحب شیمی و طلا است ، بنابراین پول او می رود و اگر فقیر باشد ، در گرد و غبار فرو خواهد رفت.

و اگر زنی این را دید ، شوهرش کشته شد. مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: دیدم که ماه در خانه ماست. گفت: سلطان بر تو نازل خواهد شد.

حجاب ماه در جریان خورشید جریان دارد.

هلال همچنین نشانگر پادشاه ، اسیر ، رهبر ، فرمانده ، نوزاد تازه متولد شده از رحم ، شروع به فریاد زدن ، اخبار اضطراری و فتح آینده از طرفی است که از آن ظهور کرده است ، شورشی و بیرون در صورت قیام از جایی غیر از او یا اگر تاریکی یا باران وجود داشته باشد که خون یا نهرهایی بدون باران جاری باشد ، و آمدن غایبان و افزایش ظهور موذن بر روی مناره در کتاب افرادش نقصی دارد ، و اگر او باشد یک عروس ، پس ستاره ها زنان آنها هستند.

هرکسی که می بیند دو قمر در آسمان با هر یک از آنها ستارگان می جنگند ، این اختلاف نظر یا جنگی بین دو پادشاه ، دو وزیر یا دو بزرگ بود و غایب آنها شکست می خورد. وی از جنبه او در افق استنباط می شود و جای او در آسمان ، بنابراین او به پادشاهی آن پادشاه بر روی زمین اضافه می شود.

به همین ترتیب ، اگر ببیند دو سیاره در حال جنگ هستند و با آنها ستارگانی دارند كه هر كدام از آنها را دنبال می كنند ، و اگر هیچ ستاره ای با آنها نباشد ، و ببیند كه در املاك یا خانه خود است و دو زن یا شریک دارد ، تفاوت بین آنها توسط زبان یا با دست است ، و اگر زن یا برده این را ببیند یا آنها را ببیند که بالای سر او در حال جنگ هستند یا آنها نیز سقوط می کنند شوهر یا ارباب برادر آنها یا با یک مرد شریف از نوع خود بر سر آنها جنگ می کند.

در برده ، این ممکن است نشان دهنده اختلاف بین فروشنده و خریدار او باشد ، و در یک زن ممکن است نشان دهنده شیادی باشد که بین دو پسرش ، یا بین دو دخترش ، یا بین پدر و شوهرش ، یا بین شوهر و پسرش اگر یکی از این دو ستاره بزرگتر از دیگری باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا