تعبیر دیدن قوس در خواب

تعبیر دیدن قوس در خواب

در مورد قوس ، این تفسیر به شرح زیر است:

هر کس در خواب ببیند که بدون کمان کمان در حال جذب است ، پس او را به مسافرت تعبیر می کنند ، و او سود می برد و با خیر بازگشت.

و هرکس در خواب ببیند که تاندون کمانش بریده شده ، این نشان می دهد که سفر کامل نشده است و شاید این سفر ضرر داشته باشد.

اگر شخصی در خواب ببیند که به مرد تعظیم داده می شود ، این نشان می دهد که او یک پسر یا یک برادر خواهد داشت.

هرکس در خواب ببیند کسی با پوشش آن تعظیم داده شده است ، پس از آن او صاحب پسری می شود.

و هرکس در خواب ببیند که کمانش شکسته است ، این نشان دهنده از بین رفتن غرور و افتخار او است ، و شاید یک ضرر باشد.

هر کس در خواب ببیند که تاندون کمانش بدون دلیل بریده شده است ، این نشان دهنده یک مصیبت از سوی بستگانش است.

و هر که دید کمان را با کمان انداخت ، با خواندن از بزرگان به او خواهد رسید.

و هرکس در خواب ببیند که با یک تیر مستقیم شلیک می کند ، با کلمات واقعی صحبت می کند ، و اگر آن را کج ببیند ، با کلمات دروغ صحبت می کند.

و هرکس ببیند که برای او تعظیم جدیدی ایجاد می کند ، با ازدواج با زنی و گرفتن منفعت از او تعبیر می شود و اگر او شریف باشد ، برای افزایش مقام او تعبیر می شود.

و هرکس ببیند که کمان دارد و به دلیل شدتش قادر به انداختن آن نیست ، از فرشته یا زنی که از او سود و منفعتی بخواهد ، نخواهد گرفت.

و هرکس ببیند که کمان می فروشد ، نشانگر افتخار اوست.

و هر که کمان را ببیند ، طول کار را تفسیر می کند ، و گفته شد که کمان جدید زنی است که او را طلب می کند.

و هر که ببیند کمان کشیده است ، به این معنی است که زنی نزد او خواهد ماند.

و هرکس در خواب ببیند که تاندون کمانش بریده شود ، زن با او نمی ماند و سریع او را ترک می کند.

هرکس در خواب ببیند که قوسی محکم در دست دارد ، و اگر او را به دلیل داشتن آن بکشاند ، این نشانگر نامزدی یک زن است و امر او آسان است ، و اگر سفر کند ، سفر او مبارک است و از او خواهد گرفت سفر مورد نظر و بازگشت با سرعت و خوبی و ایمنی.

و هر که ببیند کمانش نرم و محکم است ، پس تعبیر او متفاوت است.

و هرکس در خواب ببیند که کمان خود را فروخت و قیمت آن را گرفت یا درهم یا دینار ، آنگاه زندگی دنیوی خود را به خاطر همسر خود نسبت به آخرت خود انتخاب می کند و اگر غیر از درهم و دینار به قیمت کمان بگیرد ، سپس این نشان دهنده دستیابی به آرزوی او و برآورده شدن نیاز او است.

و هر که ببیند که او کمان کوزه گری را به او داده است ، او به سرعت ازدواج خواهد کرد و بر دشمن خود پیروز خواهد شد.

و هر که ببیند کمانش در پوششش شکسته است ، به سرعت از این دنیا می رود.

و هرکس ببیند که کمان خوب و تمیزی دارد ، با انجام کارهای صالح به خداوند متعال نزدیکتر می شود به این دلیل که خداوند متعال می فرماید: “و نزدیک به دو قوس یا کمتر بود.” گفته می شود که قوس زنی زودبازده است و برای آن زن متاهل ، یک پسر دارد.

و هرکس در خواب ببیند که به همسرش تعظیم می کند ، صاحب یک دختر خواهد شد.

و اگر در خواب ببیند که همسرش به او تعظیم کرده است ، پسری به دنیا می آورد و کمان در پاکت پسری در رحم مادرش است و کمان بدون پیکان ، راهنمای سفر ، کشیده می شود.

و هرکس در خواب ببیند که یک کمان عرب دراز می کند ، پس او در سفر با شکوه به یک انسان شریف سفر می کند.

و اگر کمان فارسی باشد ، پس او به مردمی غیر عرب سفر می کند ، و قطع آکورد دلیلی بر عقب نشینی از سفر است و نشانگر طلاق زن نیز است ، و شکستن کمان گواهی است بر مرگ زن ، کودک ، شریک زندگی یا برخی از بستگان.

شاید کمان بیانگر ولایت باشد ، و شکستن آن بیانگر انزوا باشد ، و دشواری کمان گواه خستگی زیاد مسافر و بازرگان از دست دادن ، و پسر از نافرمانی است ، و زن در نافرمانی و سهولت در برابر او ، و اگر با آن تیری شلیک کند و به هدف برخورد کند ، به هدف خود خواهد رسید ، و دید کمان ممکن است نزدیکی برخی از اشراف را نشان دهد. همانطور که در قول خداوند متعال ذکر شده است: “و این فقط در گوشه بود. ”

و گفته شد كه هر كه در خواب ببيند كمانى به او داده شود كه اسلحه ندارد و از آن سكنده نيست ، آنگاه پسران يا برادران را مورد حمله قرار خواهد داد.

هر کس در خواب ببیند که در پوشش خود قوس می زند ، پس همسرش از او باردار شد.

و هرکس در خواب ببیند که کمان خود را از کمان خود برداشته است ، در سفر است و اگر ببیند که کمانش زور زده و قطع شده است ، اما در این افزایش است که به آنچه که آرزو می کند نمی رسد.

و هرکس در خواب ببیند که تاندون کمانش در حالی که غافل است از جذابیت او بریده شود ، این برای او که برای او عزیز است ، بلایی است.

و هرکس ببیند که او قوس تراشیده است ، پس شوهر دیگری غیر از همسر خود به وجود می آورد ، یا پسری را گرفتار می کند ، و اگر صاحب اختیار باشد ، امر او زیاد می شود ، و اگر کمان فارسی باشد ، سلطان یک خارجی است.

و هر کس که ببیند کمانش در حال گشاد شدن است ، باید در دست خود ریسمان کند یا آرام بگیرد ، سپس آنچه را که از یک فرشته ، یک زن یا یک پسر می خواهد به دست می آورد ، و شاید چیزی برای او سخت و پیچ خورده باشد.

و احساس کرد که کمان او با آن ، بیان او در برابر او متفاوت است.

هر کس در خواب ببیند که کمانش بدون کشیدن و پرتاب خم شده است ، به این معنی است که عمر طولانی او کمر خود را خم می کند و پیر می شود و ممکن است دچار بلایی شود که به هر مقدار برسد.

و هر کس در خواب ببیند که کمان خود را فروخته است ، آنچه در دین و مذهب است یا مسائل دنیوی در دیگران است.

و هرکس ببیند که کمانش شکسته است ، با وقوع یک مصیبت در آنچه متعلق به خودش است تفسیر می شود ، بنابراین اگر شکستگی خود را برطرف کند و به آنچه که بود برگردد ، با نبود چیزی تعبیر می شود و سپس به او برمی گردد ، و اگر نقصی در آن باشد ، برخی می روند و برخی دیگر آن را پیدا می کنند.

و هرکس ببیند دارد با کمان خود تیر می اندازد ، پس اگر صاحب منصبی باشد ، کتاب و سخنان خود را به همان اندازه که رسیده است ، اجرا می کند.

و هرکس در خواب ببیند که آرشه خود را تا جایی که از حد مجاز فراتر رود ، به دو روش تعبیر می کند: مرتکب شدن دستور تا حد مجاز ، و قدرت و پیروزی.

در مجموع ، دید کمان در هفت جنبه تفسیر می شود: مسافرت ، کودک ، برادر ، زن ، توصیفات خوب ، قدرت و مردان متناسب با شدت قوس دارای مشکلات. در مورد کمان فندق ، آن را با کلمات زشت ، غم ، اندوه و آسیب به مردم تعبیر می کنند ، زیرا کمان فندق در راه دین ستودنی نیست.

هرکس در خواب ببیند که یک کمان فندق در دست دارد ، اما فندق را نمی اندازد ، غم و اندوهش کمتر خواهد شد.

هرکس در خواب ببیند که در حالی که با آن تیراندازی می کند ، یک کمان مهره در دست دارد ، سپس به هرکسی که آن را پرتاب کند ، افترا می زند ، زیرا اصل آن در دین ناپسند است.

و کمان: شکست آن با ناتوانی مرد در اجرای پیام تعبیر می شود ، و پیکان برای زن شوهر او است ، و گفته می شود که لرزش یک کشور و یک کشور است. و کمان زنی زودبازده است ، یک پسر ، یک برادر ، یک سفر یا یک تقرب با خداوند متعال ، و کمان در شکم پسر در رحم مادرش است ، و کمان با سلاح های دیگر سلطان و قدرت است ، و هر که به همسرش تعظیم ببخشد یک دختر ، و اگر زن به او تعظیم کند ، پسری به دنیا می آورد و او بدون راهنمای سفر Share تعظیم می کند.

و هرکس ببیند که کمان عربی را دراز کرده و وتر بریده شده ، دلیل بر نافرمانی از مسافرت است و نشانگر طلاق زن است و شکستن کمان ، دلیل بر مرگ زن یا کودک و شریک زندگی یا برخی از اقوام است ، و قوس ممکن است نشان دهنده قیمومیت و شکستن آن در انزوا باشد.

دشواری کمان برای مسافر خستگی زیاد ، و بازرگانان ضرر ، و پسر نافرمانی ، و زن نافرمانی و سهولت آن نشانگر عکس آن است ، و اگر شلیک کند به سمت او تیر بکشد و به هدف برخورد کند ، او به هدف خود خواهد رسید ، و دیدن کمان ممکن است نشانگر نزدیکی با برخی از اشراف باشد ، زیرا این جمله متعال می گوید: “سپس نزدیک شد و آویزان شد.” آیه.

و هر كه ديد كه يك قوس بدون تير را دراز كرده ، مسير طولاني را طي كرد و در شرايط خوبي بازگشت ، و اگر تاندون بريده شد ، در حالتي كه سفر كرده بود ، اگر به او رسيده بود ، مي ماند و اگر كمانش شکست ، با دستور و نهی او ، بلایی بر سر قدرت او آمد. انداختن کمان مهره توسط کسی که آن را انداخت تهمت زد و هر که کمان را گرفت پسری را زد و بر اقتدار او افزود.

هرکس در خواب ببیند که یک کمان را مجسمه می کند و مجرد است و قصد ازدواج دارد ، پس از آن ازدواج می کند و همسرش وقتی وارد او می شود باردار می شود و اگر مسئولیتی را به عهده بگیرد ، افراد از او اطاعت نمی کنند ، اما او تعبیر تعظیم یک زن زیرا مردم می گویند: یک زن مانند کمان است اگر سطح او شکسته باشد ، و کمان منسوب به پسر یک پسر با نوشتن و پیام است و اگر یک قوس را که صدای واضحی دارد گسترش دهد ، و او او را شلیک می کند و از تیر فرار می کند ، سپس او به یک مأموریت باشکوه عمل می کند و دستور خود را در مورد عدالت و انصاف اجرا می کند ، و گفته شد که هر کسی با دست خود یک کمان شکسته را می بیند با یک زن آزاد ازدواج می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا