تعبیر دیدن میز در خواب

تعبیر دیدن میز در خواب

سفره در خواب نعمت ، پاسخ به دعوت و تجمل زندگی است و نشان دهنده پیروزی بر دشمنان است و میز برای کسانی که آن را دارند معاش می کند و میز پیرمرد ، صالح ، سخاوتمند است. .

اگر او نان های زیادی و غذای خوب روی آن ببیند ، این عشق بزرگ برادران است.

و هرکس در خواب ببیند که از سفره غذای زیادی خورده است ، این نشان دهنده عمر طولانی اوست.اگر میز برداشته شود ، زندگی او به پایان می رسد و تعداد زیادی مهار در میز نشانگر تعداد زیاد فرزندان است.

اگر دو متضاد سر سفره جمع شوند ، این نشان دهنده جنگ است ، مخصوصاً اگر غذا سرخ شده یا سیب زمینی له شده باشد ، زیرا میز زمینه ملاقات است و غذا با دست ضرب می شود.

این سفره بیانگر این آیین است و هرکسی که در سفره خود مردی داشته باشد ، او با لذت با مردم برادری می کند.

در مورد جدول ، اینطور تفسیر می شود:

هرکس در خواب ببیند که در یک سفره غذا می خورد ، پس از این که خداوند متعال می فرماید: “خدایا ، پروردگار ما ، سفره ای از بهشت ​​بر ما بنشاند که برای ما یک جشن باشد” به نیکی و رزق و روزی می رسد.

شاید این میز عرصه ای برای جنگ ، ملاقات و غذا خوردن بر فراز آن بود ، که توسط دستانش خنجر خورده بود و هرکدام برای خود ماندگار بودند و در زندگی روح خود کار می کردند.

و هرکس در خواب ببیند که در پشت میز غذا می خورد و مجرد است ، پس ازدواج می کند و اگر نزد او غذا نخورد ، دختر باکره خواهد شد.

و هرکس در خواب ببیند که در یک میز سر به زیر غذا می خورد ، آنگاه به سراغ زنی در مقعد می آید.

و هرکس در خواب ببیند که غذا را از قبل از خود با چیزی از گیاهان زمین عوض می کند ، فقیر خواهد شد و به ذلت و رنج کشیده می شود ، و گفته شد که برخی از افراد صالح دیدند که یک تلفن تلاوت می کند “پروردگار ما فرستاده است یک جدول برای ما “آیه.

او دیدگاههای خود را برای برخی از شیوخ بیان بیان کرد ، و گفت که شما مرد فقیری هستید و از خدا برای تسکین و سهولت دعا می کنید ، و او به شما پاسخ می دهد ، و همانطور که گفته بود ، گفته شد که میز را یک انسان شریف و سخاوتمند تفسیر می کند ، نشستن روی آن سالم است و غذا خوردن از آن بهره مند است.

و هرکس ببیند که او در یک میز است و مردم در آن جمع شده اند ، با لذت با مردم برادری می کند و بین آنها و او در یک امر زندگی برای او اختلاف است و گفته می شود که میز دین تفسیر شده است.

روایت شده است كه مردی نزد پیامبر صلی الله علیه و آله آمد و گفت: دیروز علفزار سبزی را دیدم كه در آن میزی قرار داشت و منبری با هفت قدم ، و تو را در حال صعود بر هفتم دیدم. مرحله و دعوت از آن و دعوت مردم به سفره ، بنابراین او سلام و درود بر او فرمود: و اما سفره ، آن اسلام است ، و اما علفزار سبز ، آن بهشت ​​است. منبر تا آخر زمان ، و در مورد تماس ، من مردم را به اسلام و بهشت ​​دعوت می کنم ، و گفته شد که جدول توسط زن تعبیر می شود.

روایت شده است كه یك مرد می دید كه او در یك میز غذا می خورد و هرگاه دست خود را به سمت آن دراز می كرد ، دست سگی بور از زیر میز بیرون می آمد و او با او غذا می خورد ، بنابراین دید خود را در عبور و گفت: اگر دید شما درست است ، پسری از شما در خانواده شما با شما شریک است ، بنابراین موضوع را بررسی کنید و همانطور که گفته شد پیدا کنید.

و اما در مورد غذا خوردن کنار میز ، این به معنای طول عمر است و بالا بردن میز نشان دهنده انقضا مدت است.

چشم انداز سفر

در مورد سفر ، از آن به جنگ و مسافرت تعبیر می شود.

در مورد غذا خوردن روی میز ، بیان آن بعد از این بخش است.

و چشم انداز کلی ظرف و ظروف ، و آنچه برای وسایل متعادل است ، برای آن بهتر و سودمند است ، و آنچه پر است بهتر از خالی است ، و جدید بهتر از قدیمی است.

گفته شد كه همه اینها را زنان و خادم و كنیزها تعبیر می كنند ، بنابراین هر آنچه را كه در زین یا شین می بیند ، در آنها تفسیر می شود و خدا بهتر می داند.

اگر در خواب یک میز ناهار خوری آماده کنید ، این جلسات شاد و شرایط خوب را پیشگویی می کند.

یک میز خالی در خواب ، فقر یا اختلاف نظرها را پیشگویی می کند.

در مورد تمیز کردن میز ، پیشگویی می کند که شادی ها به اختلافات و مشکلات تبدیل می شوند.

اگر در یک میز بدون پوشش غذا بخورید ، این پیش بینی می کند که شخصیتی مستقل خواهید داشت و به موفقیت یا رفتار دیگران توجه نخواهید کرد.

اگر میزی را مشاهده می کنید که به طرز عجیبی در حال راه رفتن یا حرکت است ، این امر پیش بینی می کند که مشکلاتی به زندگی شما وارد می شود و برای خلاص شدن از شر آنها به دنبال تغییر خواهید بود.

برای دیدن یک سفره کثیف ، نافرمانی کودکان و بندگان ، مشکلات و مشاجرات پس از یک دوره شادی و لذت را پیشگویی می کند.

دیدن یک میز شکسته بدبختی را پیشگویی می کند.

اگر کسی را دیدید که پشت میز ایستاده یا نشسته است ، این پیش بینی می کند که برای به دست آوردن لذت ، موج حماقت را سوار خواهید شد.

اگر صدای برخورد به میز یا نوشتن روی میز را می شنوید ، این تغییر در احساسات شما نسبت به دوستانتان را پیش بینی می کند که آینده شما را تهدید می کند.

شما به دلیل تحقیر بستگان و دوستان خود احساس گم شدن خواهید کرد.

المائده: روایت شده است که برخی از آنها دیدند گویی تلفنی صدای آن را می شنود و شخص خود را در حال خواندن این آیه نمی بیند: “آه ، پروردگارا ، یک سفره از بهشت ​​بر ما فرود آور.” او چشم اندازهای خود را به یک گذرگاه نقل کرد ، و گفت: در سختی به سر می بری و از خداوند متعال برای آسودگی و آسایش دعا می کنی ، و او به تو پاسخ خواهد داد. همانطور که گفت

مفسران در تفسیر سفره اختلاف داشتند ، بعضی از آنها گفتند که این سفره مردی شریف و بخشنده است ، نشستن روی آن او را همراهی می کند و خوردن از آن از آن بهره می برد. اگر او در آن سفره مردی با خود داشت ، پس با خوشرویی با مردم برادری می کرد و در زندگی از نظر او و آنها اختلاف وجود داشت و نان های خالص و غذای خوب روی میز بسیار است. شواهدی از محبت زیاد آنها ، و برخی از آنها گفتند که این سفره دین است.

روایت شده که مردی نزد پیامبر صلی الله علیه و آله آمد و گفت: ای رسول خدا ، دیروز یک علفزار سبز را دیدم که در آن یک میز و یک منبر قرار داشت که هفت پله داشت ، و من تو را دیدم که رسول خدا در حال صعود بر هفتم هستی ، آن را صدا می کنی و مردم را به سفره دعوت می کنی. او ، صلوات الله علیه ، فرمود: و اما سفره ، آن اسلام است ، علفزار سبز بهشت ​​است و منبر هفت درجه است ، بنابراین زندگی دنیا هفت هزار سال است ، شش هزار سال هم دارد گذشت ، و من به هفتم رسیده ام. و دعوت ، من آفرینش را به بهشت ​​و اسلام دعوت می کنم.

و بعضی از آنها گفتند: این جدول توصیه ای در آن است که از ساختن شهر یا ساختن دهکده به مددکاران احتیاج دارد.

و بعضی از آنها گفتند که این میز یک زن است ، یک مرد.

گفته شد که بعضی از آنها دیدند که او پشت میز غذا می خورد. هر وقت دستش را به سمت او دراز می کرد ، دست یک سگ بور از زیر میز بیرون می آمد و او با او غذا می خورد. وی بینایی خود را برای یک گذرگاه نقل کرد و گفت: اگر رویای تو درست باشد ، پسری از ثقلابه با همسرت با تو شریک می شود. وی گفت ووچ او را در این باره پیدا کرده است. و اگر نانهایی را که روی میز گذاشته اند ببیند ، دشمنی برای او نمایان می شود. و اگر ببیند که از آن غذا می خورد ، به گفته برخی از مفسران اختلاف بین او و دشمنش پدید می آید.

گفته می شد که او بسیار بیشتر از غذای معمول خود در سفره غذا می خورد و این نشان دهنده طول عمر وی به همان اندازه ای است که می خورد.

و اگر ببیند که آن سفره برافراشته شده ، زندگی اش تمام شده است.

و گفته شد اگر دید كه روی میز یك یا دو رنگ غذا وجود دارد ، این یك ماده غذایی است كه به دست او و فرزندانش می رسد ، همانطور كه ​​قول متعال بزرگوار شاهد آن است: “او نزد ما فرستاد یک سفره از بهشت. ”

گفته شد غنیمت میز در خطر است و منقضی آن غنیمت را برداشته است. گفته شد که این غذا و روزی برای کسانی است که آن را داشته و از آن می خورند. اگر تنها به او بستگی دارد ، پس او هیچ اختلافی ندارد. و اگر او دیگران داشت ، این برادران شرکت می کردند. و تعداد زیادی از راگفان بسیاری از محبت خود را ، و من گفتم عدم محبت آنها. و این نان یک سال محبت است و اگر ببیند که با غذا پخش می شود ، بی اعتنایی او به لطف خداوند متعال است.

یک مملوک دید که مثل اینکه میز اربابش بیرون رفته و مانند حیوانی که در حال فرار است فرار می کند ، و وقتی به در نزدیک شد ، شکست ، بنابراین به او نشان داده شد که همسر استادش از آن روز و هر آنچه که بود او نابود شد ، و این یک وظیفه بود ، زیرا او میزی را دید که برای شکستن ارائه می کرد.

در مورد سفر: این یک سفر عالی است که فضای وسیعی را به دست می آورد و گفته شد که این سفر به پادشاهی با احترام است و برای کسانی که آن را پیدا می کنند ، فضای وسیع و راحتی را به دست می آورد ، زیرا این ماده معدنی غذا و غذا.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا