تعبیر دیدن منطقه ای در خواب

در مورد منطقه ، اینطور تفسیر می شود:

هرکس ببیند که یک منطقه محلی روی خود دارد ، پس از آن او تحت تأثیر یک پسر ، یک خادم ، یک دایی یا یک پیرمرد قرار می گیرد که با آن بر سر مردم ظاهر می شود ، و اگر یک منطقه محلی باشد ، پس او تحت تأثیر آنچه که او به عنوان یادبود مردم ، یا کودکان مسلط بر افراد خانواده اش استفاده نمی کند.

و این منطقه به معنای خلوت است ، و توسط نخبگان و دیگران که به پادشاه نسبت داده می شوند ترسیم می شود ، و این قابل درک است و نشانگر یک پدر ، یک دایی ، یک پسر ، یک مرد از روسا یا کسی است که مرد به او کمک می کند امور او

و هر که ببیند دو یا چند زمینه دارد ، بهترین و قابل اعتمادترین فرد است.

هرکس در خواب ببیند که مناطق زیادی را در خود دارد تا زمانی که نتواند آنها را حمل کند ، در این صورت عمر او طولانی می شود تا به حقیرترین سن برسد.

هر کسی در خواب ببیند که به او منطقه ای داده شده است ، از سه طریق تفسیر می شود: صدمه به پول ، کسب فرزند و زندگی طولانی.

و هرکس ببیند که می خواهد منطقه ای را بپوشاند ، سپس در سفری در سلطنت سفر می کند و به افتخار و اعتبار دست می یابد.

و هرکس منطقه ای را ببیند و آن را با حق خود بگیرد ، در سفر است و اگر آن را با چپ خود بگیرد ، حالت است و اگر پر باشد ، آموزنده تر و بهتر است.

و هرکس ببیند پادشاهی به او ناحیه ای داده و کمر خود را سفت کرده است ، از آن می گذرد که از نیمه عمر او گذشته است و اگر منطقه با طلای حکاکی شده تزئین شده باشد ، به واسطه آمیزش تعبیر می شود.

و گفته شد که منطقه شیرین شده با طلا به حالتی تعبیر می شود که در آن بی عدالتی وجود داشته باشد ، و منطقه شیرین شده با نقره را به حالتی تعبیر می کنند که اگر شایسته دولت باشد عدالت در آن است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا