تعبیر دیدن لیوان در خواب

تعبیر دیدن لیوان در خواب

در مورد لیوان ، زن آن را تفسیر می کند ، بنابراین هر کس که ببیند به او لیوان آب داده شده است تا از آن بنوشد و بنوشد ، سپس با زنی ازدواج می کند یا یک کنیز می خرد و از او فرزند خوبی می گیرد که با او آرام خواهد گرفت. ، و اگر شراب باشد و از آن نوشیده باشد ، این نشان می دهد که یک کودک خراب اثر بدی دارد که از او آرام نمی گیرد

به طور خلاصه ، دید لیوان به سه صورت تفسیر می شود: یک زن ، یک کنیز و یک خادم که نیازهای خانه را تسهیل می کند.

و هرکس ببیند که یک لیوان دارد ، و آن شکسته است و آنچه در آن است تغییر کرده است ، پس از آن به مرگ همسر و امنیت پسرش تعبیر می شود ، و اگر غیر این باشد ، بیان او مخالف است او ، و اگر با هم پراکنده و شکسته شود ، با مرگ آنها تعبیر می شود.

و هر که یک جام خالی ببیند ، به این معنی است که فرزندی وجود ندارد.

و هر كه ببيند فنجاني از آنچه در آن است خالي مي كند ، خواه آن را نوشيده و يا آن را حجامت كند ، آنگاه آن را نزديك مدت تعبير مي كنند ، و اگر در آن چيزي باشد كه از چشيدن آن متنفر باشد ، آن را مرگ تعبير مي كنند.

اگر در خواب ببینید که از یک لیوان نقره نوشیدید ، در آینده نزدیک با نتایج نامطلوب علمی روبرو خواهید شد.

اگر لیوان هایی با طرح قدیمی مشاهده کنید ، از طرف غریبه ها لطف و سود خواهید کرد.

اگر زنی در بارداری یک لیوان پر از آب به مرد بدهد ، این نشان دهنده لذت های ممنوع است.

جام: نشانگر زنان است.

و اگر خواب ببیند که در یک فنجان یا یک لیوان لیوان سیراب می شود ، خواب او نشانگر جنینی در رحم همسرش است.

و اگر ببیند که این جام شکسته و آب آن باقی مانده است ، زن می میرد و جنین زنده می ماند.

روایت شده است كه مردی نزد ابن سیرین آمد و گفت: من دیدم كه دارم آب می نوشم ، بنابراین یك فنجان آب آوردم و آن را روی كف دستم گذاشتم ، فنجان خراب شد و آب در كف من ماند ، به او گفت : آیا زن داری؟ گفت: بله. گفت: آیا طناب دارد؟ گفت: بله ، گفت: زایمان می کند ، تو می میری و پسر روی دستت می ماند و همانطور که گفت بود.

و اگر ببیند که آب ریخته شده و فنجان دست نخورده باقی مانده است ، مادر زایمان می کند و کودک می میرد ، و شکستن جام می تواند نشانگر مرگ متصدی بار باشد.

ماگ همچنین یکی از جواهرات زنان است زیرا از شیشه ساخته شده است و نوشیدن در لیوان از طرف یک زن پول است و گفته شده است که لیوان های طلا و نقره در خواب برای بقای آنها مناسب تر است ، و لیوان های شیشه به سرعت شکسته می شوند و نشان می دهند که چیزهای پنهان نور آنها را نشان می دهد و لیوان ها یک گفتگو یا یک پسر جوان هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا